අයිෆා කළේ ණය වෙලා – ලෝකෙට පරකාසේ, ගෙදරට මරගා&#

nuwanga116

Well-known member
  • Sep 1, 2008
    1,322
    28
    48
    ] hamathanama [
    ඒ කියන්නේ මේක lankatruth වලින් උස්සපු එකක්ද? LOL

    උන්ගේ කටින් බොරු පනින්නේ කෝපි නොබිව්ව දවසට මුන්ගේ *** උදේට මල පනිනවා වගේ.
    hariyata hari bro mun balagena inne kelawenakanma thama. mewa karanna issella kawruth kiyanne na mekai wenne kiyala:growl::growl::growl::growl:
     

    tharo911

    Member
    Aug 7, 2007
    666
    195
    0
    LaIsLa Bonita Islands
    Mahindaya Hithan inne Me Rata Uge Paranm parawe Budale Kiyala
    Udde nawattapu eka Atta,eka api piligannawa,eath dewani Parata Rata
    Kanna kiyala Bandesiye Thiyala dunna ewuntadan wath Therenwada?
     

    hemalsilva

    Well-known member
  • Oct 16, 2006
    16,041
    2,692
    113
    Paraguay
    Thama meke lankawe thibbata ,anith ratawala aya dakinne july 04th.eeta passe thamai balanna puluwan pragatiya.

    meka ratawal 160 eka para pennanawa.me ratawa 160 api lankawa advertising karanna giyoth 2000 mil USD withara yanawa.
     

    ishur_j

    Well-known member
  • Apr 1, 2007
    2,827
    412
    83
    machan eka kerapu eka paadu athii.. eth eke prathilaabaya enne issarahata tourist la enakota... IIFA lankawata gaththe tourist side eka gana hithala.. meka balanna ena minissungen meke wiyadama piyawa ganna nemei.. meka mehe tibba eken lankawata honda image ekak awa.. koti hithawadeen wirudda wuna ewata baye tika denek aawe nathi unata godak aya awane...
     
    Last edited:

    ishur_j

    Well-known member
  • Apr 1, 2007
    2,827
    412
    83
    Poddak hithala balanna katha keranna kalin.. " ai koti hitha wadeen meka lankawe tiyenawata wirudda wune?? " meka tibboth lankawata honda image ekak enawa... ethakota LTTE handa sadhahatama wahenawa... ai itin ogollolo koti hitha wadeenge paththa ganne???
     

    tharo911

    Member
    Aug 7, 2007
    666
    195
    0
    LaIsLa Bonita Islands
    Poddak hithala balanna katha keranna kalin.. " ai koti hitha wadeen meka lankawe tiyenawata wirudda wune?? " meka tibboth lankawata honda image ekak enawa... ethakota LTTE handa sadhahatama wahenawa... ai itin ogollolo koti hitha wadeenge paththa ganne???

    me Minissunta Therenne Na.Ape raten Mechara salli wiyadam karala mewage dewal thiyanna issellaRata diyunu karana one,thiyena Salli Raja Passa la huragena kanawa, thwa tiaka kalekin dupath minissunta pas thami kanna wenne.me badu gan yana widihata ,Rata nayakarayo karanwa,oya Salli gewanne Ubalage Maharajada naha ne...owa gewanne Duppath minissu