මම කියන්න කැමතියි අගලවත්ත පැත්තේ මගේ යාළුවකුට වෙච්ච අද්දැකීමක්.
මම මේ කියන යාළුවගේ තාත්ත පෙට්රල් ෂෙඩ් එකක් දාන්න හදල තියෙනවා පහුගිය ආණ්ඩුව කාලේ. එයා ගිහිල්ල එවකට හිටපු ඇමති හම්බෙන්න. අවම කෝටි 2ක් ඉල්ලුවලු අවසර දෙන්න. එයා කැමති වෙලා දැන් වැඩේ යනවලු. තාම සල්ලි දීල නැහැ හැබැයි. මොකද ප්රාදේශීය සභාවේන් ගන්න ඕනේ සහතික ටිකක් තියෙනවලු වැඩේ පටන් ගන්න කලින්. ඒක ගන්න ගියාම එතන එකත් ඉල්ලනවලු ලක්ෂ 75 ක් ඒක පාස් කරන්න. මගේ යාළුවගේ තාත්ත අතැරලා දාල වැඩේ. මොකද ෂෙඩ් එකටත් කොටි 4ක් විතර යනවලු හදල ඉවර කරන්න.
මේ ආණ්ඩුව ඇවිත් චම්පික ඇමති උනාට පස්සේ මේ යාළුවගේ තාත්ත හිතල තියෙනවා ආයෙත් වැඩේ පටන් ගන්න ඕනේ කියල. අපොයින්ට්මන්ට් එකක් දාල ගියාලු චම්පික හම්බෙන්න. මිනිහ හොඳට කතාකරලා ඒදාම දුන්නලු approval එකට අවශ්ය ලියුම් අත්සන් කරලා. සතයක් වත් පගාව නැහැ.
ඒ වගේම petroleum එකේ management එකේ ඔක්කොම දන්නවා චම්පික ආපු ගමන් තියපු පලවෙනි රැස්වීමේදී කියපු කතාව. කිසිම project එකකින් එයාට සතයක්වත් commission එපා කියපු එක. (සාමාන්යෙන් petroleum එකේ හැම project එකකින්ම ඇමතිට 10%, ඒක තමයි අවුරුදු 20-30 ඉඳන් practice එක.)
අනිත් එක අමතක කරන්න එපා සිංහල බෞද්ධකම වෙනුවෙන් පාර්ලිමේන්තුවේ ප්රසිධ්ධ්යේ කතා කරන්න හිටියේ චම්පික විතරයි කියන එක.
සුළු වැරදි තිබුනත් චම්පික රණවක කියන්නේ එලම එල පොරක් මගේ අද්දැකීම් හැටියට නම්.
Aniwa machan champika dan hamba wela tiyenne sirama post eka

porata eke thawa awurudu ganak dunnot karakawala ganiy...
mama pudgalikawa kamathi charithayak



