පොරොන්දු ඉටු කර නැත
dup metanin 
අඩෝ උබ මිසින් වෙලා හිටිය නේ කාලයක් මෝකෝ උනේ උබටUba Henry ta vote kale eeye needa yakuu.. Magen rep uth gatta. Thaama kiyanawa porondu itu karala na kiyaladup metanin
![]()

අඩෝ උබ මිසින් වෙලා හිටිය නේ කාලයක් මෝකෝ උනේ උබට![]()
ඇයි යකෝ මම උඹ වෝට් කරන්න කලියෙන් රිප්ලයි දාල රෙප් දීල කොච්චර කීවද අපිට සපෝට් කරෆන් කියල. 
පොඩි කාලයක් අවුල් වගයක් තිබ්බ බං. දැන් ඉන්නව ඔහෙ ඉතින්.
ටික දවසක් ආපහු ඇවිත් මම.හරි හරි තව එක vote එකක් ඉතරිඇයි යකෝ මම උඹ වෝට් කරන්න කලියෙන් රිප්ලයි දාල රෙප් දීල කොච්චර කීවද අපිට සපෝට් කරෆන් කියල.
පොඩි කාලයක් අවුල් වගයක් තිබ්බ බං. දැන් ඉන්නව ඔහෙ ඉතින්.
ටික දවසක් ආපහු ඇවිත් මම.

හරි හරි තව එක vote එකක් ඉතරි
එලzz
ඒක KPZ ට දියන් එහෙනම්.
හොඳ එකානෙ. 


balamu.. thawa time thiyenawa apita
Meka 18 da ban iwara wenne? Epaa wenawa yako echchara kal.. Kawadda iwara wenne meka?