අවුරුදු 16ක කෙල්ලෙක් එක්ක රූම් එකක

ms48mail

Well-known member
  • Jan 11, 2010
    11,647
    964
    113
    කැළණි මිටියාවතේ
    නීතිමය තත්වය.ඒක ඇහුවම බයිලා ලියන්නේ ඇයි.

    :lol::lol::lol:

    පොලිසියට මාට්ටු උනොත් සොරි .කොම් මචන්.
    1) ගෙවල් වලින් දැනගන්නවා
    2) කරගහන්න වෙනවා
    3) අනේ අපරාදේ උඹේ අහිංසක ජීවිතේම සදාකාලික අඳුරේ:rofl::rofl:
     

    kandya

    Well-known member
  • Jun 15, 2010
    23,303
    1,696
    113
    මහනුවර
    14.gif
    බාල අපරාධ කරන්න එපා බන්..
    පවු වැඩ ඕවා...
     

    harsha.perera

    Well-known member
  • සහෝදරයා මෙහෙමයි.. එතන වයස නෙවෙයි ප්‍රශ්නයක් ද නැද්ද කියලා බලන්න ඕනේ..
    අපි ඒ කෙල්ලව රූම් එකට ගෙනියලා කරන්න යන දේ තමයි ප්‍රශනයක් ද නැද්ද කියලා හිතන්න ඕනේ..
    අපි ඒ වගේ කෙල්ලෙක් ව රූම් එකට ගෙනියලා ගණන් පාඩමක් නෙවෙයි නේ උගන්වන්න යන්නේ..
    ඒ හින්දා. ඒ වගේ පරමාර්ථයෙන් ගියත් දන්න ගණන් වුනත් අමතක වෙනවා නේ තනියෙන් රූම් එකක ඒ වගේ කෙල්ලෙක් ව තියා ගෙන හිටියා නම්..
    ඒ හින්දා ඒ ගැන පොඩ්ඩක් හිතලා බලන්න..
    මම දන්නේ නෑ මේ වගේ ප්‍රශ්නයක් ඇයි සහෝදරයාට ඇති වුනේ කියලා..

    උගේ තියන වල්කමනේ බන්, නැත්නම් මොන කෙ0ගෙඩියකටද රූම්ස් වලට යන්නේ 16 ක කෙල්ලෙක් අරන්....
     

    kosandpol

    Well-known member
  • Jun 10, 2008
    45,329
    1,492
    113

    මෙතන නීතිය පැහැදිලි මදි. අපි දන්නවා වයස 16ට අඩුනම් ෂුවර් එකටම බඩු කියලා.
    16-18 අතර නං උඹට කෙල්ලව බඳින්න පුලුවං කෙල්ලගෙ දෙමව්පියන්ගෙන් අවසර ඇතුව. කෙල්ලත් එක්ක කාමර ගානෙ යන්න බෑ.
    උඹට 18ට වැඩි නං උඹ ඔය කරන්න හදන්නෙ බාලාපරාදයක්. පොලිසියට අහු උනොත් නඩු වැටෙන්නෙ ඒ විදියට.
    ඕක තමයි නීතිමය තත්වය.
     

    DeNziL#

    Member
    Jun 19, 2011
    1,185
    32
    0
    15
    cemetery
    සහෝදරයා මෙහෙමයි.. එතන වයස නෙවෙයි ප්‍රශ්නයක් ද නැද්ද කියලා බලන්න ඕනේ..
    අපි ඒ කෙල්ලව රූම් එකට ගෙනියලා කරන්න යන දේ තමයි ප්‍රශනයක් ද නැද්ද කියලා හිතන්න ඕනේ..
    අපි ඒ වගේ කෙල්ලෙක් ව රූම් එකට ගෙනියලා ගණන් පාඩමක් නෙවෙයි නේ උගන්වන්න යන්නේ..
    ඒ හින්දා. ඒ වගේ පරමාර්ථයෙන් ගියත් දන්න ගණන් වුනත් අමතක වෙනවා නේ තනියෙන් රූම් එකක ඒ වගේ කෙල්ලෙක් ව තියා ගෙන හිටියා නම්..
    ඒ හින්දා ඒ ගැන පොඩ්ඩක් හිතලා බලන්න..
    මම දන්නේ නෑ මේ වගේ ප්‍රශ්නයක් ඇයි සහෝදරයාට ඇති වුනේ කියලා..
    උබ මොකද බන් මේ හැම එකකම බක පණ්ඩිත කතා කියවන්නේ ?:lol:
    තෝ අනිත් උන්ට මොඩ් කියල රෙප් දීලා අහු උනා නේද ?
    හැබැයි එක පිලිගන්නවත් තරම් කොන්දක් තිබ්බේ නෑ:frown:
     

    silentsahan

    Well-known member
  • Apr 28, 2010
    9,737
    1
    3,658
    113
    Rajagiriya
    කෙල්ල කැමැත්තෙන් කලත්.. මූට අන්තිමට කේස් වැටෙන්නේ බලහත්කාරෙන් කලා කියලා...... කෝකටත් ඇඟ බේරගෙන ඉන්න එක හොදයි.. මොකද තාවකාලික සතුටක් වෙනුවෙන් අන්තිමට දුක් ගොඩක් විඳින්න වෙයි...

    :yes:
    ඒක තමයි. රූම් ගානෙ යන්නෙ නැතුව ගෙදර ගිහිං අම්මාගෙන අහලා කරන දෙයක් කරපං. :lol:

    මචන් 16 අඩු නම් දෙමව්පියන්ගේ අවසර නැතුව පිටස්තර ස්ථානයක
    රදවා තබා ගන්න බැහැ..කෙල්ල කැමති නම් ලිංගිකව එකතු වෙන්නපුළුවන්, එත්
    අම්මලාගේ අවසර නැතුව පිට තැනක රදවන් තියන් ඉන්න බැහැ...
    ඒ වගේම අමතක කරන්න එපා, රටේ තියෙන්නේ හදිසි නීතිය හොදද?
    මචන් නිවැරදි කිරීමක්...16 අඩු නෙවේ 18 අඩු කියල
    ඔතනට එන්න ඕනේ...


    ඒ කියන්නේ 16 වැඩි නම් කෙල්ල කැමති නම් විතරක්
    ලිංගිකව ඉන්න පුළුවන්..එකට දෙමාපිය කැමැත්ත අවශ්‍ය නැහැ..
    එත් 18 අඩු නම් පිටස්තර ස්ථානයක රදවන් ඉන්න බැහැ
    දෙමාපිය කැමැත්ත නැතුව...

    ඔන්න ඕකයි කතන්දරේ...කොහොම හරි 18 වැඩි නම්
    එකී කැමති නම් ඕන මංගල්ලයක් කරන්න පුළුවන්..
    හැබැයි හරි විදිහට අවසර ඇතුව පවත්වන් යන
    ලැගුම් හලක විතරයි..නැත්නම් මොකෙක් හරි බඩු පොත
    එකක් කියල ඇල්ලුවොත් යේම ප්‍රශ්න...

    කොහොම හරි මචන් අවුලක් උනොත් ශේප් එකේ කතා කරපන්..
    නීති කියවන්න යන්න එපා...:no:
     

    silentsahan

    Well-known member
  • Apr 28, 2010
    9,737
    1
    3,658
    113
    Rajagiriya


    එහෙම කියන්න එපා බන් ඌ හැමවෙලේම උත්සහ කරන්නේ ඕනෑම කෙනෙක්ට ජිවිතේ හරියට ගෙනියන්න පුළුවන් වෙන විදියේ උපදෙසක් දෙන්න.. මිනිස්සු වැරදි මාර්ගයේ යන්න හදනකොට නීතියෙන් පුළුවන් උබ ඒක කරපන් කියල කියනවට වඩා පොඩ්ඩක් කරන්න යන දේ ගැන ආයෙත් හිතන්න පුළුවන් විදියේ උපදෙසක් දෙන එක ගොඩක් වටිනවා

    අනේ බන් මූ කියන ඒවා ඇහුවම අන්තිමට තේරුමක් නැහැ..
    මූ කරන්නේ අපි අහන එකම ආයෙම ගොන් කතා දෙක තුනක්
    දාල අපෙන් අහනවා..නැතුව වෙන පුකක් නැහැ...
    නිකන් තමන් දන්නවා කියල පෙන්නන්න ගිහින් නොන්ඩි
    වෙන පල් මෝඩයෙක්...


    උබ මොකද බන් මේ හැම එකකම බක පණ්ඩිත කතා කියවන්නේ ?:lol:
    තෝ අනිත් උන්ට මොඩ් කියල රෙප් දීලා අහු උනා නේද ?
    හැබැයි එක පිලිගන්නවත් තරම් කොන්දක් තිබ්බේ නෑ:frown:
    ඔව් බන් ඕක පල් පොන්නයෙක් , මා එක්ක අවුලක්
    දාගෙන එකට Rep කරන්න හදපු ත්රෙඅඩ් එකට ඕක අවෙවත්
    නැහැ..පොන්නයෙක් කියන්නේ තනි පොන්නයෙක්..
    කරන්නේ නිකන් #ත්තේ කතා ටිකක් කියන්න විතරයි..
    කිසිම හරයක් නැහැ ඕකගේ balu post වල..නෙදකින්
    ඔය වගේ පොන්නයෝ...ලජ්ජා නැතුව අනුන්ට කියන්නත්
    එනවා... :angry:
     

    DeNziL#

    Member
    Jun 19, 2011
    1,185
    32
    0
    15
    cemetery
    අනේ බන් මූ කියන ඒවා ඇහුවම අන්තිමට තේරුමක් නැහැ..
    මූ කරන්නේ අපි අහන එකම ආයෙම ගොන් කතා දෙක තුනක්
    දාල අපෙන් අහනවා..නැතුව වෙන පුකක් නැහැ...
    නිකන් තමන් දන්නවා කියල පෙන්නන්න ගිහින් නොන්ඩි
    වෙන පල් මෝඩයෙක්...



    ඔව් බන් ඕක පල් පොන්නයෙක් , මා එක්ක අවුලක්
    දාගෙන එකට Rep කරන්න හදපු ත්රෙඅඩ් එකට ඕක අවෙවත්
    නැහැ..පොන්නයෙක් කියන්නේ තනි පොන්නයෙක්..
    කරන්නේ නිකන් #ත්තේ කතා ටිකක් කියන්න විතරයි..
    කිසිම හරයක් නැහැ ඕකගේ balu post වල..නෙදකින්
    ඔය වගේ පොන්නයෝ...ලජ්ජා නැතුව අනුන්ට කියන්නත්
    එනවා... :angry:
    ඔව් බන් ඕකා චාටර් ... හැම ත්‍රෙඩ් එකේම රචනා ලියනවා :baffled:
    මේකේ ඉන්න උන් ආමරුවේ වැටෙනවා ඔකාගේ ඔය ගොන් උපදෙස් හින්ද :lol:
     

    silentsahan

    Well-known member
  • Apr 28, 2010
    9,737
    1
    3,658
    113
    Rajagiriya


    එහෙම කියන්න එපා බන් ඌ හැමවෙලේම උත්සහ කරන්නේ ඕනෑම කෙනෙක්ට ජිවිතේ හරියට ගෙනියන්න පුළුවන් වෙන විදියේ උපදෙසක් දෙන්න.. මිනිස්සු වැරදි මාර්ගයේ යන්න හදනකොට නීතියෙන් පුළුවන් උබ ඒක කරපන් කියල කියනවට වඩා පොඩ්ඩක් කරන්න යන දේ ගැන ආයෙත් හිතන්න පුළුවන් විදියේ උපදෙසක් දෙන එක ගොඩක් වටිනවා
    ~.: SEXY GiFt 4 Ur GF :.~ (+)









    32860808.jpg


    68699684.jpg


    56215102.jpg


    61067605.jpg


    21790874.jpg


    97302379.jpg


    30884893.jpg


    65057609.jpg


    17278911.jpg


    12614403.jpg



    10.gif
    10.gif
    + Rep me if You Like My Thread
    10.gif
    10.gif

    දැන් වත් තේරුම් ගනින් මචන් මේ වගේ මිනිස්සුන්ගේ
    දෙබිඩි කමත්, අවජාතක කමත්..
    දැන් උබ කියන්නේ මූ මේ මහා උතුම් එකෙක් කියලදඅපිට
    ජීවිතේ එන ප්‍රශ්න වලින් මුදවාගන්න එන..?

    යකෝ මුන් තම විකෘති ashawan thiyena , dahayata
    ගනින්න බැරි වගේ සමාජයට පෙන්නන් යටින් ගේම ගහන
    උන්.. උබ දන්නවද ගොඩක් තැන වල තනිකර විකෘති වැඩ
    කරලා , ඒ කියන්නේ ගැනුන්ගේ ජංගි උස්සන, ගනුන්ට බස්
    වල යන්න නොදෙන වගේ වැඩ කරන්නේ මේ වගේ මිනිස්සු...
    බොහොම හෙමීට තම මේ වගේ උන් ක්‍රියාත්මක වෙන්නේ...

    පේනවා නේද මම කියන දේ...තේරුම් ගනින් බන්...
     
    Last edited:

    rskoora

    Well-known member
  • Apr 1, 2008
    3,999
    606
    113
    සහෝදරයා මෙහෙමයි.. එතන වයස නෙවෙයි ප්‍රශ්නයක් ද නැද්ද කියලා බලන්න ඕනේ..
    අපි ඒ කෙල්ලව රූම් එකට ගෙනියලා කරන්න යන දේ තමයි ප්‍රශනයක් ද නැද්ද කියලා හිතන්න ඕනේ..
    අපි ඒ වගේ කෙල්ලෙක් ව රූම් එකට ගෙනියලා ගණන් පාඩමක් නෙවෙයි නේ උගන්වන්න යන්නේ..
    ඒ හින්දා. ඒ වගේ පරමාර්ථයෙන් ගියත් දන්න ගණන් වුනත් අමතක වෙනවා නේ තනියෙන් රූම් එකක ඒ වගේ කෙල්ලෙක් ව තියා ගෙන හිටියා නම්..
    ඒ හින්දා ඒ ගැන පොඩ්ඩක් හිතලා බලන්න..
    මම දන්නේ නෑ මේ වගේ ප්‍රශ්නයක් ඇයි සහෝදරයාට ඇති වුනේ කියලා..

    A katawanam sahatika atta machan rep+