අවුරුදු 16ක කෙල්ලෙක් එක්ක රූම් එකක

Sanju_

Member
Nov 6, 2009
82
2
0
කෙල්ලව අමාරුවෙ දාන්න එපා.ඕව පව් වැඩ.(කෙල්ලත් දැනගන්න ඔනෙ පරෙස්සම් වෙලා ඉන්න )
 

leolanka

Banned
Jul 3, 2011
425
63
0
නෑ මචන්.මට තාම අවුරුදු 16ක කෙල්ලෙක් නෑ.මම ඇහුවේ බැරිවෙලාවත් ඒ වගේ දෙයක් වුනොත් වෙන්නේ මොකක්ද කියලා.අනිත් එක මම ඉන්නේ ලංකාවෙත් නෙවෙයි.
 

luksh

Active member
  • සහෝදරයා මෙහෙමයි.. එතන වයස නෙවෙයි ප්‍රශ්නයක් ද නැද්ද කියලා බලන්න ඕනේ..
    අපි ඒ කෙල්ලව රූම් එකට ගෙනියලා කරන්න යන දේ තමයි ප්‍රශනයක් ද නැද්ද කියලා හිතන්න ඕනේ..
    අපි ඒ වගේ කෙල්ලෙක් ව රූම් එකට ගෙනියලා ගණන් පාඩමක් නෙවෙයි නේ උගන්වන්න යන්නේ..
    ඒ හින්දා. ඒ වගේ පරමාර්ථයෙන් ගියත් දන්න ගණන් වුනත් අමතක වෙනවා නේ තනියෙන් රූම් එකක ඒ වගේ කෙල්ලෙක් ව තියා ගෙන හිටියා නම්..
    ඒ හින්දා ඒ ගැන පොඩ්ඩක් හිතලා බලන්න..
    මම දන්නේ නෑ මේ වගේ ප්‍රශ්නයක් ඇයි සහෝදරයාට ඇති වුනේ කියලා..

    ekanam aththa
     

    e4dilshan

    Active member
  • Sep 5, 2010
    320
    54
    28
    kalutara
    නෑ මචන්.මට තාම අවුරුදු 16ක කෙල්ලෙක් නෑ.මම ඇහුවේ බැරිවෙලාවත් ඒ වගේ දෙයක් වුනොත් වෙන්නේ මොකක්ද කියලා.අනිත් එක මම ඉන්නේ ලංකාවෙත් නෙවෙයි.
    ethakota machan methana yana spot eka gana nam sure kiyala thiyenne....
     
    Last edited:

    Mz Maxza

    Member
    Aug 1, 2007
    1,811
    82
    0
    ?????
    නෑ මචන්.මට තාම අවුරුදු 16ක කෙල්ලෙක් නෑ.මම ඇහුවේ බැරිවෙලාවත් ඒ වගේ දෙයක් වුනොත් වෙන්නේ මොකක්ද කියලා.අනිත් එක මම ඉන්නේ ලංකාවෙත් නෙවෙයි.
    lanakvae nemei nam awrudu 2k ekekva hari ekkagena gihin kadapan ban :lol::lol::lol:
     

    nnjeevana

    Well-known member
  • Jan 19, 2009
    3,362
    771
    113
    තොපිට මොකෑ ඒක
    සහෝදරයා මෙහෙමයි.. එතන වයස නෙවෙයි ප්‍රශ්නයක් ද නැද්ද කියලා බලන්න ඕනේ..
    අපි ඒ කෙල්ලව රූම් එකට ගෙනියලා කරන්න යන දේ තමයි ප්‍රශනයක් ද නැද්ද කියලා හිතන්න ඕනේ..
    අපි ඒ වගේ කෙල්ලෙක් ව රූම් එකට ගෙනියලා ගණන් පාඩමක් නෙවෙයි නේ උගන්වන්න යන්නේ..
    ඒ හින්දා. ඒ වගේ පරමාර්ථයෙන් ගියත් දන්න ගණන් වුනත් අමතක වෙනවා නේ තනියෙන් රූම් එකක ඒ වගේ කෙල්ලෙක් ව තියා ගෙන හිටියා නම්..
    ඒ හින්දා ඒ ගැන පොඩ්ඩක් හිතලා බලන්න..
    මම දන්නේ නෑ මේ වගේ ප්‍රශ්නයක් ඇයි සහෝදරයාට ඇති වුනේ කියලා..

    anna ela kollek jayawewa
     

    kosandpol

    Well-known member
  • Jun 10, 2008
    45,329
    1,492
    113
    නෑ මචන්.මට තාම අවුරුදු 16ක කෙල්ලෙක් නෑ.මම ඇහුවේ බැරිවෙලාවත් ඒ වගේ දෙයක් වුනොත් වෙන්නේ මොකක්ද කියලා.අනිත් එක මම ඉන්නේ ලංකාවෙත් නෙවෙයි.
    උඹට 18ට වැඩි නං මොන රටේ හිටියත් ඕක බාලාපරාදක්.
     

    blackcord

    Member
    Oct 2, 2009
    2,172
    217
    0
    oka karama kare aparade kiyala hithenawa ban,,,,,,atha use karala kolakallaka pihadapan...nikan amaruwe watenne nathuwa......