ආදරේ වෙනුවෙන් තුන්කාලට පුක දීම.

jjpala

Well-known member
  • Oct 22, 2014
    2,825
    2,981
    113
    colombo
    pare yana hoda wahanayak baluwat muslim ekekge , sinhala ewnge hoda idam gewal ehemat muslim ewn tamai wdi ganak deela ganne, demala population eka muslim population ekata wdi unat un business karana hinda tamai unta loku power ekak tiyenne lankwe un sulu jathiyak unata.
    සල්ලි තමයි බලය.

    අනෙක් දේ 100%ක් නැති වුණත් මුස්ලිම් එකා තවත් මුස්ලිම් එකෙක් ට සලකනවා . බිස්නස් වලදී. ගොඩ යන්න. පල්ලියන් මාර්ම සපෝර්ට් එකක් දෙන්නේ. .


    මුස්ලිම් එකා කවදාවත් සිංහල දෙමළ කඩේ ට යන්නේ නැහැ මුස්ලිම් කඩේ ට මායි යන්නේ. වුන් ට ඒවා අඩ බෙර ගහලා කියන්න ඕනේ නැහැ. වුන්ගේ ලේ වෙලාම තියෙනවා. මගේ මිනිහා කියන එක.


    අනෙක් දේ කඩේට අවාම බහුතරය වංචා කරන්නේ නැහැ.


    මට *රී වැඩක් වුණා. රෑ වෙලා මුස්ලිම් කඩ ඔක්කොම පහු කරගෙන සිංහල කඩයක් හොයින් ගියා. ගෝල්ෆේස් එකේ.

    කඩේ වහන්න ඔන්න මෙන්න සිගරට් එකයි ටි ඒක යි

    සිංහල අම්මණ්ඩි රූ 40ක් වැඩිපුර ගත්තා. ඒ මදිවට තේ එක තනිකර උණුන්වතුර.


    මුස්ලිම් එකා. නම් ජීවිතේට තේ ඔය විදියට දෙන්නේ නැහැ. බැරි නම් මේක හරි නැහැ බෝසා කියනවා.


    එදා ඉගෙනගත්තා සිංහල මුස්ලිම් කඩ වලට . වඩා. කොළිටි සිංහල කඩ vs මුස්ලිම් කඩ හොයන්න . ඔන්න බලපන් අපේ ජාතිය.
     
    • Like
    Reactions: lilman and theBlaze

    theBlaze

    Member
    Aug 30, 2026
    14
    15
    3
    සල්ලි තමයි බලය.

    අනෙක් දේ 100%ක් නැති වුණත් මුස්ලිම් එකා තවත් මුස්ලිම් එකෙක් ට සලකනවා . බිස්නස් වලදී. ගොඩ යන්න. පල්ලියන් මාර්ම සපෝර්ට් එකක් දෙන්නේ. .


    මුස්ලිම් එකා කවදාවත් සිංහල දෙමළ කඩේ ට යන්නේ නැහැ මුස්ලිම් කඩේ ට මායි යන්නේ. වුන් ට ඒවා අඩ බෙර ගහලා කියන්න ඕනේ නැහැ. වුන්ගේ ලේ වෙලාම තියෙනවා. මගේ මිනිහා කියන එක.


    අනෙක් දේ කඩේට අවාම බහුතරය වංචා කරන්නේ නැහැ.


    මට *රී වැඩක් වුණා. රෑ වෙලා මුස්ලිම් කඩ ඔක්කොම පහු කරගෙන සිංහල කඩයක් හොයින් ගියා. ගෝල්ෆේස් එකේ.

    කඩේ වහන්න ඔන්න මෙන්න සිගරට් එකයි ටි ඒක යි

    සිංහල අම්මණ්ඩි රූ 40ක් වැඩිපුර ගත්තා. ඒ මදිවට තේ එක තනිකර උණුන්වතුර.


    මුස්ලිම් එකා. නම් ජීවිතේට තේ ඔය විදියට දෙන්නේ නැහැ. බැරි නම් මේක හරි නැහැ බෝසා කියනවා.


    එදා ඉගෙනගත්තා සිංහල මුස්ලිම් කඩ වලට . වඩා. කොළිටි සිංහල කඩ vs මුස්ලිම් කඩ හොයන්න . ඔන්න බලපන් අපේ ජාතිය.
    ape patte muslim kadawalata tiyenne sinhala names

    mama dawasak rupiyal 1000 k maru karanna town eka kadawal 10 kata witra hena durak giya eka sinhala ekek dunne na , anthimeta muslim kadeka hitapu muslim kollek tamai mata rupiyal 1000 maru karala dunne. uge kadeta business wat na a unata a kolla slli maru karala dunna.

    ape ewn hadissiytakatawat manussayekta slli maru karala denne na boruwata na kiyanawa aye itin unge kadekatwat yanna hitenne na.
     
    • Like
    Reactions: lilman and jjpala

    Hamu mahaththaya1

    Well-known member
  • Dec 7, 2017
    21,106
    22,193
    113
    ගම මහනුවරයි
    සල්ලි තමයි බලය.

    අනෙක් දේ 100%ක් නැති වුණත් මුස්ලිම් එකා තවත් මුස්ලිම් එකෙක් ට සලකනවා . බිස්නස් වලදී. ගොඩ යන්න. පල්ලියන් මාර්ම සපෝර්ට් එකක් දෙන්නේ. .


    මුස්ලිම් එකා කවදාවත් සිංහල දෙමළ කඩේ ට යන්නේ නැහැ මුස්ලිම් කඩේ ට මායි යන්නේ. වුන් ට ඒවා අඩ බෙර ගහලා කියන්න ඕනේ නැහැ. වුන්ගේ ලේ වෙලාම තියෙනවා. මගේ මිනිහා කියන එක.


    අනෙක් දේ කඩේට අවාම බහුතරය වංචා කරන්නේ නැහැ.


    මට *රී වැඩක් වුණා. රෑ වෙලා මුස්ලිම් කඩ ඔක්කොම පහු කරගෙන සිංහල කඩයක් හොයින් ගියා. ගෝල්ෆේස් එකේ.

    කඩේ වහන්න ඔන්න මෙන්න සිගරට් එකයි ටි ඒක යි

    සිංහල අම්මණ්ඩි රූ 40ක් වැඩිපුර ගත්තා. ඒ මදිවට තේ එක තනිකර උණුන්වතුර.


    මුස්ලිම් එකා. නම් ජීවිතේට තේ ඔය විදියට දෙන්නේ නැහැ. බැරි නම් මේක හරි නැහැ බෝසා කියනවා.


    එදා ඉගෙනගත්තා සිංහල මුස්ලිම් කඩ වලට . වඩා. කොළිටි සිංහල කඩ vs මුස්ලිම් කඩ හොයන්න . ඔන්න බලපන් අපේ ජාතිය.
    sinhala kadeta uba yanne nathi eke muslim eka yaida ? uba mulin sinhala kada walata witharak palayan.... the ekata al wathura wage unath unta kiyala eka hadaganin...
     
    • Like
    Reactions: lilman

    KSPathirana

    Well-known member
  • Apr 22, 2015
    7,978
    10,256
    113
    මම දැක්ක තව අලුත් බූරුවෝ ටිකක් උන්ගේ ගම්වල පල්ලි හදලා සහජීවනය ඇති කරන්න කියලා පෝස්ට් එහෙමත් දාලා තියෙනවා.
    All Star Sport GIF by NASCAR
     
    • Like
    Reactions: lilman