ආපෝ බන් හැම එකාම හොදයි ගාපු කඩේකට ගියා...

slsal

Well-known member
  • Jan 25, 2018
    3,739
    3,065
    113
    ube amma bodiyawaththe baduwa neda?
    මේක දකිද්දී මට මතක් වෙන්නේ අපි @SLK_sri ගේ අම්මට දාපු gangbang එක . එදා ගෙදර කිසි කෙනෙක් නැති නිසා උගේ අම්මා අපිට එන්ඩ කිව්වා . අපි කිට්ටියම උදේම සෙට් උන . @scurvy තමා පුකේ ඇරියේ . උගේ පොල්ල බහිද්දී අම්මට් ඉවසුම් නැතුව කැ ගහන්ඩ ගත්තා . එතකොටම @2osama උගේ තඩි පොල්ල @SLK_sri අම්මගේ කටට ලන් කලා . එකී එක කටට ගන්න ගමන් කැ ගහන සද්දේ එන එකත් වෙනස් උනා . එහකොටම මායි( @slsal ) @Psiko දෙන්නා පොලු දෙක ඒකිගේ අත් දෙකට දුන්නා . එකී අසාවෙන් අපේ පොලු එහෙඅට මෙහාට කලා . එහකොටම යටින් අව @KrishanL89 උගේ පොල්ල @SLK_sri අම්මගේයෝනියට බැස්සුවා . එකී ගේ කෙදිරිලි හට පැතිරුණා . පුකේ අරින අතර තුර @scurvy oh yes baby ... oh yes ..ගැව . අනිත් එවුනුත් අසාවෙන් නොයෙක් සබ්ද නගන්ඩ පටන් ගත්තා . එකම රස ලෝකයක් . අපිට මුළු ලෝකයම අමතක උනා . විනාඩි 15 විතර පස්සේ හැම එකාම දැනගහගන හිටපු @SLK_sri අම්මගේ කටට බඩු විද්දා . එකී අසාවෙන් බඩු කන ගමන් මුළු ඇගේම ගා ගත්තා . එදා කට්ටියම දිව්‍යලෝක රසයක් වින්දා .
     
    • Haha
    Reactions: Psiko and J Starlin

    Amith0424

    Well-known member
  • Oct 27, 2010
    14,329
    24,536
    113
    ℒ𝓸𝓬𝓪𝓽𝓲𝓸𝓷
    :lol: :lol:කවුද යකෝ ලංකාවෙ යූටියුබ් උන් රෙකමන්ඩ් කරන ඒව කරන්නෙ. සෝමාලියාවට ගිය උන් වගේ කෑම එක ෆ්‍රී වෙනවනම් ඕන එකක් රසයි.
     
    • Like
    • Sad
    Reactions: Mugen and J Starlin

    J Starlin

    Well-known member
  • Feb 17, 2024
    5,895
    4,433
    113
    Banned
    මේක දකිද්දී මට මතක් වෙන්නේ අපි @SLK_sri ගේ අම්මට දාපු gangbang එක . එදා ගෙදර කිසි කෙනෙක් නැති නිසා උගේ අම්මා අපිට එන්ඩ කිව්වා . අපි කිට්ටියම උදේම සෙට් උන . @scurvy තමා පුකේ ඇරියේ . උගේ පොල්ල බහිද්දී අම්මට් ඉවසුම් නැතුව කැ ගහන්ඩ ගත්තා . එතකොටම @2osama උගේ තඩි පොල්ල @SLK_sri අම්මගේ කටට ලන් කලා . එකී එක කටට ගන්න ගමන් කැ ගහන සද්දේ එන එකත් වෙනස් උනා . එහකොටම මායි( @slsal ) @Psiko දෙන්නා පොලු දෙක ඒකිගේ අත් දෙකට දුන්නා . එකී අසාවෙන් අපේ පොලු එහෙඅට මෙහාට කලා . එහකොටම යටින් අව @KrishanL89 උගේ පොල්ල @SLK_sri අම්මගේයෝනියට බැස්සුවා . එකී ගේ කෙදිරිලි හට පැතිරුණා . පුකේ අරින අතර තුර @scurvy oh yes baby ... oh yes ..ගැව . අනිත් එවුනුත් අසාවෙන් නොයෙක් සබ්ද නගන්ඩ පටන් ගත්තා . එකම රස ලෝකයක් . අපිට මුළු ලෝකයම අමතක උනා . විනාඩි 15 විතර පස්සේ හැම එකාම දැනගහගන හිටපු @SLK_sri අම්මගේ කටට බඩු විද්දා . එකී අසාවෙන් බඩු කන ගමන් මුළු ඇගේම ගා ගත්තා . එදා කට්ටියම දිව්‍යලෝක රසයක් වින්දා .
    😂
     
    • Haha
    Reactions: slsal

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,660
    75,725
    113
    මරදානේ ricorn එකට ගියා කට්ටිය රසම චීස් කොත්තුව තියෙන්නේ ඒකේ කියලා කියන නිසා.regular එක ගත්තේ 1370 යි.ඒක දෙන්නෙක්ට ඇති හොදටම.චීස් රහක් නම් ඇත්තෙම නෑ.කිරි විතරයි.චීස් කොත්තු රහක් නම් ආවේ නෑ වෙන කෑමක රහක් එන්නේ.පීසාද මන්ද.. යූටියුබ් පොන්නයොයි හරියට කෑමක් කාලා නැති පොන්නයොයි රෙකමන්ඩ් කරන තැන් වලට ආයේ යන්නේ නෑ.

    1370 ගෙව්වෙ කෝමද පොන්නයෝ? මුදලාලි මාමත් එක්ක කඩේ පිටිපස්සට ගිහින්ද 🤭
     

    ^Night Fury^

    Well-known member
  • Jan 8, 2011
    9,152
    5,047
    113
    -In Darkness-
    කිරි කොත්තු චීස් කොත්තු කිය කිය රස කර කර කන ලංකාවේ බයියන්ට නම් හොඳයි. සමහර පක්කු යෝගට් එකකුත් දානවා :rofl:
     
    • Like
    Reactions: J Starlin

    J Starlin

    Well-known member
  • Feb 17, 2024
    5,895
    4,433
    113
    Banned
    කිරි කොත්තු චීස් කොත්තු කිය කිය රස කර කර කන ලංකාවේ බයියන්ට නම් හොඳයි. සමහර පක්කු යෝගට් එකකුත් දානවා :rofl:
    නෑ කිරිත් ටිකක් දාන්න ඕන චීස් ටික පැතිරෙන්න හැම තැනටම.මන් බලාගන මුන් කිරි නාවනවා.තනිකර කිරි කොත්තුවක් මේක නම්.

    1370 ගෙව්වෙ කෝමද පොන්නයෝ? මුදලාලි මාමත් එක්ක කඩේ පිටිපස්සට ගිහින්ද 🤭
    තාත්තගෙන් 3000ක් ඉස්සුවා.එනගමන් අල් මාස් එකෙන් බුරියානියකුත් ගත්තා.
     
    • Like
    Reactions: netudara

    dananjaya696

    Well-known member
  • Apr 4, 2009
    2,738
    4,946
    113
    Nugegoda
    Youtube හොරුන්ගෙ මගුල් බලල කෑම කඩවලට යනවට උඹට හොඳ වැඩේ. ඕකුන් කරන්නෙ හෙන හොර වැඩක් youtube උන්ට ඔය ජරාව කාල හොඳ කියනවට උන් සල්ලි දෙනව. අර රුසියන් ගෑනියක් බැඳපු ලංකාවෙ එකෙක් ඉන්නෙ බත් පැකට් විකුනන්නෙ ඌත් කරන්නෙ ඒක. උගෙ ප්‍රදාන ආදායම බත් පැකට් නෙවෙයි රුසියන් සුද්දිව youtube එකට පෙන්නලා ආදාර එකතු කරන එක. රුසියන් ගෑනියක් බත් පැකට් විකුනනව කීවාම අවදානේ වැඩීනේ. බලපන් අර බන්ඩ කියල youtube එකක් කරන එකෙක් ඉන්නෙ ඌ ජරාව කාල මිනිස්සු අන්දලාම දැන් බහිරවයෙක් වගේ කැත ඒකගෙ. :yes: :lol:
     

    NiyamaSinhalaya

    Well-known member
  • Jul 17, 2008
    11,164
    13,851
    113
    පෘථිවිය
    මරදානේ ricorn එකට ගියා කට්ටිය රසම චීස් කොත්තුව තියෙන්නේ ඒකේ කියලා කියන නිසා.regular එක ගත්තේ 1370 යි.ඒක දෙන්නෙක්ට ඇති හොදටම.චීස් රහක් නම් ඇත්තෙම නෑ.කිරි විතරයි.චීස් කොත්තු රහක් නම් ආවේ නෑ වෙන කෑමක රහක් එන්නේ.පීසාද මන්ද.. යූටියුබ් පොන්නයොයි හරියට කෑමක් කාලා නැති පොන්නයොයි රෙකමන්ඩ් කරන තැන් වලට ආයේ යන්නේ නෑ.
    මචං චීස් කොත්තු කියල දෙන්නේ කිරි සහ පාන් පිටි
    හදන්නේ මෙහෙමයි

    ඉස්සෙල්ල මාජරින් ටිකක් දාල රත් වුනාට පස්සේ පිටි මේස හැන්දක් දෙකක් දානවා
    කවලම් කරලා පස්සේ කිරි එකතු කරනවා
    මේක නිකන් චීස් වගේ එන්නේ
    පස්සේ එළවලු දාපු රොටි කැලි ටික දාල කවලම් කරලා චීස් තේ හැන්දක් විතර උඩට ඉහල දෙනවා
    තොපි කනවා
    මැකරෝනි පැස්ටා වලටත් එහෙමයි වෙන්නේ
     
    • Like
    Reactions: J Starlin

    J Starlin

    Well-known member
  • Feb 17, 2024
    5,895
    4,433
    113
    Banned
    youtube higanno promote karanne
    Comment section වලත් කාපු පොන්ස්ලා කියලා තිබ්බේ ඒකේ තමා රහම කියලා.ඒකයි බන් ගියේ.අවුලක් නෑ දැන් අමාරුව හොදයිනේ.මට අමතක උනා පීසා රහක් නෙමේ එන්නේ Chicken Lasagna රහක් එන්නේ තනිකර.

    මචං චීස් කොත්තු කියල දෙන්නේ කිරි සහ පාන් පිටි
    හදන්නේ මෙහෙමයි

    ඉස්සෙල්ල මාජරින් ටිකක් දාල රත් වුනාට පස්සේ පිටි මේස හැන්දක් දෙකක් දානවා
    කවලම් කරලා පස්සේ කිරි එකතු කරනවා
    මේක නිකන් චීස් වගේ එන්නේ
    පස්සේ එළවලු දාපු රොටි කැලි ටික දාල කවලම් කරලා චීස් තේ හැන්දක් විතර උඩට ඉහල දෙනවා
    තොපි කනවා
    මැකරෝනි පැස්ටා වලටත් එහෙමයි වෙන්නේ
    චීස් කොත්තුවට බන් කිරි පොඩ්ඩකුත් දාන්න ඕන කොත්තු එක ජූසි වෙන්නයි අර දාන චීස් කෑල්ල කොත්තු කෑලි වලට වදින්නයි.වැඩේ කියන්නේ බන් මුන් කොත්තු කෑලි වලටත් වැඩියෙන් කිරි දැම්මා.ඒකේ කොත්තු කෑලි පෙගෙව්වා පට්ට කිරි රහක් එන්නේ ඒක නිසා චීස් රහක් නෙමේ එන්නේ.
    ------ Post added on Jul 24, 2024 at 8:14 AM
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: EVC