ඇඩ්මින්වරුනි.වහාමා dislike button එක ඉවත් කරන්න!!

SLK_sri

Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    tho kalin thread wala mata dislike gahuwa neda pons?? a ube jathakayata benna nisa, dan gahapan dislike thoge puke

    THOTA MAMA KIUWA THO JATHAKA UNE HANDIYE THREE WHEEL KARAYO POLIN DAPU WESA BADUWAKATA KIYALA, MATHAKADA THO MATA DIS LIKE GAHALA OPPU KARA.
     

    Antare 4.1

    Well-known member
  • Aug 9, 2023
    1,227
    395
    83
    Panadura
    a dislke gahanna berida??
    mama yana eka thibbawe, anna ube amma handiye innawa gihin ekka waren.

    wathu demalu LTTE newei ponnyo, LTTE jaffan demallu.
    mama oya dekatama nethi demalek
    තොගේ අම්මට ඒ දවස් වල ltte එකෙන් ගෙට පැනලා හුකපු නිසා තමා තෝව හැදුනේ අවජාතක වතු වේස ltte දෙමලා.
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    තොගේ අම්මට ඒ දවස් වල ltte එකෙන් ගෙට පැනලා හුකපු නිසා තමා තෝව හැදුනේ අවජාතක වතු වේස ltte දෙමලා.

    dan ubata dislike wahinawa neda pons???
     

    poopoo

    Well-known member
  • Nov 18, 2021
    5,766
    11,430
    113
    Cracking Up Lol GIF by Rodney Dangerfield
     
    • Haha
    Reactions: lgayyamp