ඇන්ඩ්‍රොයිඩ් වැඩර්ලා වරෙල්ලා

Edition

Well-known member
  • Jul 5, 2012
    3,915
    492
    83
    searching
    ඇන්ඩ්‍රොයිඩ් වැඩර්ලා වරෙල්ලා

    මචන්ලා එස් ටූ එකකට ලොලිපොප් අප්ඩේට් කරන්න ගිහින් කෙලවුනේය:sorry:,බැකප් දාගත්තෙ නෑ කියහන්කො:angry:.මේකට මොකක්ද බන් කරන්න පුළුවන්?:eek:හදාගන්න ක්‍රමයක් කියහල්ලා ලෙසටම වැඩ කරන විදිහක්.:yes:අපරාදෙ බන් ෆෝන් එක:sorry:
    දැන් ඔන් කරපුවාම මෙච්චරයි වැටෙන්නෙ:baffled:,මෙතනින් එහාට යන්නෙ නෑ:rolleyes:.ඔඩින් එකෙන් මොකුත් කරගන්න බැරිවෙයිද?:eek:

    5585d0dbba.jpg





    බම්ප් එකක් දීලා සප් එකක් දීපල්ලා:sorry:,දන්න කොල්ලො සෙට් එක සෙට්වෙනකල්:rolleyes:
     

    dimuthmike

    Well-known member
  • Jan 26, 2010
    15,921
    9,741
    113
    godak android phones update karanna gihin thama kelwaganne.eeta passe phone brand ekata baninawa.uba oka update karanna gihin kelawagaththa kiyala kiwwata anith un ehema kiyanne naha.
     

    Edition

    Well-known member
  • Jul 5, 2012
    3,915
    492
    83
    searching


    වැඩේ ලෙසටම ගොඩ මිත්‍රවරුනී:cool:.තෑන්ක්ස් ෆො මී:rofl: