ඇමරිකාවේ දුප්පත්ම ප්‍රාන්තයේ සංචාරය කිරීම

acryan

Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    kalu ekek , indian karayek giyoth kali wath nathuwa enna wenne oya pathi wala
    kkk uparima athi
    Kalloth shape bung, Asian and brown people thama awula

    Indian pajeet lawa penna ba kohomath oya parana white unta, Karumeta Sinhaluntath Indian un ma wage thama :(

    USA supiri aiyth white Caucasian ekake nam
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    Rontmir

    Well-known member
  • May 27, 2021
    7,775
    11,795
    113
    මහනුවර
    Kalloth shape bung, Asian and brown people thama awula
    දුඹුරු නම් ඇමරිකාවේ දී තියෙන අවුල මොකද්ද බං. නොදන්නා නිසා අහන්නේ මේ.
    USA supiri aiyth white Caucasian ekake nam
    හ්ම්ම්ම්... එහෙමත් එකක්ද
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    menna meka documentary ekath balapanko

    Per year ekatama unta dental ganna wenne 1 dawasaiyi, hithapanko dathaka amaruwak awoth fuck ma thama

    33:22 idan thiyana oya dental seen eka Applachia wala



    දුඹුරු නම් ඇමරිකාවේ දී තියෙන අවුල මොකද්ද බං. නොදන්නා නිසා අහන්නේ මේ.

    හ්ම්ම්ම්... එහෙමත් එකක්ද
    Mulin meka balanna, mama seen eka passe kiyannam


    ------ Post added on Feb 12, 2024 at 1:09 PM
     
    • Like
    Reactions: NRTG