ඇමෙරිකාවෙ මහා පරිමාණ වගාවලට වතුර දාන තාක්ෂණය

erozan

Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ඕව ලoකාවට හරියන්නෙ නැ, ඕකක් ගෙනාවොත් ලoකාවට ගූ පොන්න කාදිනලටයි කුහක පච කොටාටයො කාලකන්නි ගුපියන්ටයි දරාගන්ඩ බැ, නෙලුම් කුලුනට තියෙන ඉරිසියාව පේනවනෙ

    අපේ ගෙවල් ලග ගොවිජන එකට යන හැමදාම එකෙ ඉන්න උන් හැමවෙලේම ෆෝන් එක ඔබ ඔබ ඉන්න එක විතරයි.
    බීජ් පැකට් තියේද ඇහුවම නෑ ගානව, පැල තියේද ඇහුවම නෑ ගානව, පොහොර තියේද ඇහුවම නෑ ගානව. 95% පිංගුත්තර රාජ්‍ය සේවකයො ටිකක් ඉන්න තැනක් ගොවිජන උං.
    අරගලේට සප් කරපු උදවියනෙ පුක දිපන් බනින්ඩ එපා 🤣🤣🤣🤣🤣
    ------ Post added on Oct 31, 2022 at 10:02 PM
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    meka tamai reality eka
    pahugiya tike ape minissu waga sangrama keranna giya rawatila (thamange asawata karana eka wena deyak)
    dan lankawe tiyala tools/technologies walin hamba wena pohora tikath nathi unama thawa wagawa adu wenawa

    ekko supiriyata technology use karala goda danna oni nattam thaman danna dekin hamba karala salli walata ganna oni
    lankawe land size ekath ekka argiculture walin witarak goda danna amarui wagema apima food walin self sufficient wennat amarui
    ehema karanawanam thawa godak kalaawal kapala winasayak karala land eka ganna oni
     
    • Love
    Reactions: Draco Malfoy

    Draco Malfoy

    Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.
    meka tamai reality eka
    pahugiya tike ape minissu waga sangrama keranna giya rawatila (thamange asawata karana eka wena deyak)
    dan lankawe tiyala tools/technologies walin hamba wena pohora tikath nathi unama thawa wagawa adu wenawa

    ekko supiriyata technology use karala goda danna oni nattam thaman danna dekin hamba karala salli walata ganna oni
    lankawe land size ekath ekka argiculture walin witarak goda danna amarui wagema apima food walin self sufficient wennat amarui
    ehema karanawanam thawa godak kalaawal kapala winasayak karala land eka ganna oni
    hariyatama hari. land size, climate changes & floods ekka consistent production and steady prices amarui.
    but technology supiriyata use kaloth apita thiyena extremely limited resource, chances tiken uparima ganna puluwan.
    apita hariyatama floods ena season predict karaganna puluwan unoth e kale wage nokara inna puluwan e areas wala.
    eken adu wena income eka adu wei boho durata e season wala waga karala flood unama wena loss ekata wada.

    greenhouse, polytunnel, farming robots la godak wadagath wei lankawata

     

    Kodiya97

    Well-known member
  • Feb 22, 2018
    10,627
    22,775
    113
    අම්බකිස්ස
    meka tamai reality eka
    pahugiya tike ape minissu waga sangrama keranna giya rawatila (thamange asawata karana eka wena deyak)
    dan lankawe tiyala tools/technologies walin hamba wena pohora tikath nathi unama thawa wagawa adu wenawa

    ekko supiriyata technology use karala goda danna oni nattam thaman danna dekin hamba karala salli walata ganna oni
    lankawe land size ekath ekka argiculture walin witarak goda danna amarui wagema apima food walin self sufficient wennat amarui
    ehema karanawanam thawa godak kalaawal kapala winasayak karala land eka ganna oni
    අපිට පුලුවන් පොපියුලේශ්න් එක අඩු කරන්නත් හැබැයි..සාගතයක් ගෙනල්ලා වගේ..


    උබ කියන එක තමා බන් ඇත්ත.ඔච්චර පකක් ඕනි නෑ.රබර් කිරිත් රටින් ගෙන්නවා.ගෙන්නලා මාර්කට් එක වට්ට්නවා.දැම් අපේ කිරි ගෙනියන්න එන්නෙත් අඩුවෙන්...අමාරුවෙන් පෝර නැතිකාලේ ඇදගෙන ආපු කෘශිකර්මාන්තේටත් පුකේ අරිනවා...
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    hariyatama hari. land size, climate changes & floods ekka consistent production and steady prices amarui.
    but technology supiriyata use kaloth apita thiyena extremely limited resource, chances tiken uparima ganna puluwan.
    apita hariyatama floods ena season predict karaganna puluwan unoth e kale wage nokara inna puluwan e areas wala.
    eken adu wena income eka adu wei boho durata e season wala waga karala flood unama wena loss ekata wada.

    greenhouse, polytunnel, farming robots la godak wadagath wei lankawata



    Me level ekata apata enna hithannawath baha. privately agriculture karana minissinta RnD walata budget ekak
    nikan US film ekaka balanna farm eka karana eka use karanne Ford Cab ekak hari Hilux cab ekak hari
    mehe ekko payin nattam uparima tractor eken yanne
    porata eelangata waga karanna pohora tika ganna eka tamai prashanaya

    habai agriculture department eke building ekai e minoster ge wahanei baluwanam USA level ekatama tiyanawa

    Codegen eke mewata podi attempt ekak dunna dan progress eka kohomada danne naha
    https://aigrow.lk/

    IT field eke ayata, onna invest karanna puluwan maru field ekak

    අපිට පුලුවන් පොපියුලේශ්න් එක අඩු කරන්නත් හැබැයි..සාගතයක් ගෙනල්ලා වගේ..


    උබ කියන එක තමා බන් ඇත්ත.ඔච්චර පකක් ඕනි නෑ.රබර් කිරිත් රටින් ගෙන්නවා.ගෙන්නලා මාර්කට් එක වට්ට්නවා.දැම් අපේ කිරි ගෙනියන්න එන්නෙත් අඩුවෙන්...අමාරුවෙන් පෝර නැතිකාලේ ඇදගෙන ආපු කෘශිකර්මාන්තේටත් පුකේ අරිනවා...

    ehema adu karanne natiwa wedi nokara inna puluwan oni nam (sponsored by no kids no worries)

    ape rate business karayo kiyanne jawaram karayo, unge wasiyata ona deyak karanawa, e wegema unwa protect karanna politician lath innawa.
    otana godak duk widinne podiyata business karana ayay, e aya ekka weda karana minissui
     
    • Wow
    Reactions: Draco Malfoy

    geethq

    Well-known member
  • Sep 17, 2006
    49,948
    3,213
    113
    ~ඤාව්~
    lankaweth ohoma kara man hitanne ridiyagama farm eke Sorghum kiyala grain ekak wawwa harakta kanna denna. eka natibangastana wela giya corona walata passe

    rawmaka diameter eka 500m

    Untitled.jpg


    https://www.google.com/maps/place/P...288da8be3203eb85!8m2!3d6.2306033!4d80.9639835
     
    • Wow
    Reactions: Draco Malfoy

    Gwynbleidd

    Well-known member
  • Aug 7, 2020
    11,903
    22,240
    113
    Kaer Morhen
    thewitcher.com
    මං දැක්කා තව වීඩියෝ එකක් 95% පොහොර waste එක අඩු කරන machine එකක්. පැල උඩින් අරන් යනවා වල් පැල laser කරලා මරනවා, අනිත් ඒවට පොහොර spray කරනවා තනිකර ai ml. Only getting better with more data. ලංකාවේ agri තියෙන්නේ 100 years behind. Agri degree කාරයො නන් දානවා සෑහෙන්න අවුරුද්දකට