hariyatama hari. land size, climate changes & floods ekka consistent production and steady prices amarui.
but technology supiriyata use kaloth apita thiyena extremely limited resource, chances tiken uparima ganna puluwan.
apita hariyatama floods ena season predict karaganna puluwan unoth e kale wage nokara inna puluwan e areas wala.
eken adu wena income eka adu wei boho durata e season wala waga karala flood unama wena loss ekata wada.
greenhouse, polytunnel, farming robots la godak wadagath wei lankawata
Me level ekata apata enna hithannawath baha. privately agriculture karana minissinta RnD walata budget ekak
nikan US film ekaka balanna farm eka karana eka use karanne Ford Cab ekak hari Hilux cab ekak hari
mehe ekko payin nattam uparima tractor eken yanne
porata eelangata waga karanna pohora tika ganna eka tamai prashanaya
habai agriculture department eke building ekai e minoster ge wahanei baluwanam USA level ekatama tiyanawa
Codegen eke mewata podi attempt ekak dunna dan progress eka kohomada danne naha
https://aigrow.lk/
IT field eke ayata, onna invest karanna puluwan maru field ekak
අපිට පුලුවන් පොපියුලේශ්න් එක අඩු කරන්නත් හැබැයි..සාගතයක් ගෙනල්ලා වගේ..
උබ කියන එක තමා බන් ඇත්ත.ඔච්චර පකක් ඕනි නෑ.රබර් කිරිත් රටින් ගෙන්නවා.ගෙන්නලා මාර්කට් එක වට්ට්නවා.දැම් අපේ කිරි ගෙනියන්න එන්නෙත් අඩුවෙන්...අමාරුවෙන් පෝර නැතිකාලේ ඇදගෙන ආපු කෘශිකර්මාන්තේටත් පුකේ අරිනවා...
ehema adu karanne natiwa wedi nokara inna puluwan oni nam (sponsored by no kids no worries)
ape rate business karayo kiyanne jawaram karayo, unge wasiyata ona deyak karanawa, e wegema unwa protect karanna politician lath innawa.
otana godak duk widinne podiyata business karana ayay, e aya ekka weda karana minissui