මේ කාලේ හැටියට මොලේ තියන වැඩේ තමයි චීනත් එක්ක ශේප් එකේ ඉන්න එක :yes:
NRTG Well-known member Oct 19, 2019 41,167 198,746 113 Colombo, Sri Lanka Jan 20, 2025 #21 මේ කාලේ හැටියට මොලේ තියන වැඩේ තමයි චීනත් එක්ක ශේප් එකේ ඉන්න එක Reactions: Any.key and chirantha19890821
chirantha19890821 Well-known member Apr 21, 2009 10,465 14,258 113 Dubai, UAE Jan 20, 2025 #22 skymicro said: ඉතින් රනිලුත් ඕක කරන්නනෙ හිටියෙ Click to expand... The Golden Words... Reactions: NRTG
ChamodhK Well-known member May 22, 2022 2,083 2,395 113 22 Jan 20, 2025 #23 ROCCO-X said: Click to expand... බලපල්ලා ඒ රටවල් වල ජනාධිපතිලා කරන වැඩ. මෙහෙ එකා ගෙවල් කුලී හොයා හොයා ඉන්නවා Reactions: 2osama and NRTG
ROCCO-X said: Click to expand... බලපල්ලා ඒ රටවල් වල ජනාධිපතිලා කරන වැඩ. මෙහෙ එකා ගෙවල් කුලී හොයා හොයා ඉන්නවා
S SLK_sri Well-known member Oct 27, 2018 61,114 56,678 113 Jan 20, 2025 #24 2osama said: Adukule Janadipathi Click to expand... Adukule kiyala denagena neda ubala wesai baiyo ranil huththige puthawa pannala anurata chande dunne
2osama said: Adukule Janadipathi Click to expand... Adukule kiyala denagena neda ubala wesai baiyo ranil huththige puthawa pannala anurata chande dunne