රෑට කනකොට ටීවි එකේ මොක්කහරි තියෙන එකක් බලනකොට තේරුන එකක් තමා ඔක්කොම කතා නිකන් අපේ ජීවිත වල කතා වගේ. කිසිම scenary වෙනස්ක් නෑ, කාලවල වෙනසක් නෑ, සමහර ඒවල උන් රඟපාන්නේ එදා ඇඳන් ආපුවා පිටින් (දෙරනේ යන අර ඉනිම, මේ ඉනිම වගෙ).
ඇයි බන් අපේ උන්ට ඔයිට වඩා creative වෙන්න බැරි? ඉස්සරනම් රූපවාහිනි එකේ හොඳ ඒවා ගියා නේද? දැන්නම් ගොඩක් තියෙන්නෙ ගෑනු ටිකක් පෙන්නලා, බොලඳ ලව් සීන් ටිකක් පෙන්නලා ගාන හොයාගන්න කතා
ඇයි බන් අපේ උන්ට ඔයිට වඩා creative වෙන්න බැරි? ඉස්සරනම් රූපවාහිනි එකේ හොඳ ඒවා ගියා නේද? දැන්නම් ගොඩක් තියෙන්නෙ ගෑනු ටිකක් පෙන්නලා, බොලඳ ලව් සීන් ටිකක් පෙන්නලා ගාන හොයාගන්න කතා