Thanx bro...නියම ත්රෙඩ් එක. රෙප් +++++++++++++++++++++++++++++

maxsaaaaaaaaaaaaaaaaa

Wel come bro...aththatama niyamai bro..........thanks....again....





නියම පොස්ට් එක
Thanx bro...adeee mewaa mangaawath thiyenawa![]()
Ela ela machan....
reminds me the disecsections we had
එහෙනම් මීට වඩා හොදට දෑකල ඈති මේව...
appa..........me wage ewata ne api love karanne.............
![]()
මෙහෙම දෑක්කම නම් එපා වෙනව..
ඇත්ත තමයී
ස්තුතී යාලුවා
rep+ජයවේවා![]()

Thanx bro...athha thama rep+++

great post !!!!thanx alot for sharing this..
really happy to c a thread like this..
its worth to remind the reality inside our body, even for a while......![]()
