- ලක්ෂිත දිල්රුක්ෂණ - muge katata hujja parak danna ona
hichchiputha Well-known member Jan 3, 2018 40,033 35,978 113 වොන්ඩර් ලැන්ඩ් Nov 20, 2023 #21 - ලක්ෂිත දිල්රුක්ෂණ - muge katata hujja parak danna ona Reactions: lilman
shenat Well-known member May 13, 2007 58,759 87,166 113 ආශ්චර්යමත් රටක Nov 20, 2023 #22 SDCR said: meka nikan "Why should I congratulate them?" wage scene ekak modi kare Click to expand... ලංකාවෙම අනිත් එක තමා ඔය. රෙන්න පුකේ ගූ නෑ. ලැට් එකක් වත් නෑ. ඕස්ට්රේලියාව, කැනඩාව, යූකේ, ඇමරිකාව වගේ බටහිර රටවල් ටික නැත්තං මිලියන ගාණකට යනඑන මං නෑ. ෆුල් අනාතයි. හැබැයි මුන්ගෙ හැසිරීම හරියට ඕසි උන් ඉන්දියාව නිසා කාල බීල ඉන්නව වගේ. ලෝකෙ හදද්දි අල්ලා එක වගේ බයියො ඉන්න රටවල් එකළඟටම දාලද මන්ද 🫢🫢 Reactions: SDCR, Stimulus mind, Any.key and 1 other person
SDCR said: meka nikan "Why should I congratulate them?" wage scene ekak modi kare Click to expand... ලංකාවෙම අනිත් එක තමා ඔය. රෙන්න පුකේ ගූ නෑ. ලැට් එකක් වත් නෑ. ඕස්ට්රේලියාව, කැනඩාව, යූකේ, ඇමරිකාව වගේ බටහිර රටවල් ටික නැත්තං මිලියන ගාණකට යනඑන මං නෑ. ෆුල් අනාතයි. හැබැයි මුන්ගෙ හැසිරීම හරියට ඕසි උන් ඉන්දියාව නිසා කාල බීල ඉන්නව වගේ. ලෝකෙ හදද්දි අල්ලා එක වගේ බයියො ඉන්න රටවල් එකළඟටම දාලද මන්ද 🫢🫢
kasun090354t Well-known member Aug 21, 2011 24,318 36,432 113 කෑගල්ල Nov 20, 2023 #23 icepack said: Siraj wa first change ball nokare ayi? Click to expand... එහෙනම් overs 30න් විතර ඉවරයි.. එකත් අපේ පැලෑන් එකක්. සිරජ් ෆේල් පොන්ස් වැඩ්ඩෙක් කරලා අතුල ට දැම්මා. අශ්වින් වගේ එකෙක් හිටියනම් ආරුන්ට ටිකක් අමාරු වෙන්නත් තිබ්බ. Reactions: icepack and lilman
icepack said: Siraj wa first change ball nokare ayi? Click to expand... එහෙනම් overs 30න් විතර ඉවරයි.. එකත් අපේ පැලෑන් එකක්. සිරජ් ෆේල් පොන්ස් වැඩ්ඩෙක් කරලා අතුල ට දැම්මා. අශ්වින් වගේ එකෙක් හිටියනම් ආරුන්ට ටිකක් අමාරු වෙන්නත් තිබ්බ.
Nidarshana_k Well-known member Feb 19, 2022 29,893 1 51,878 113 ප*යාගල sorry.com Nov 20, 2023 #24 SDCR said: adey uba kiyewwada? Click to expand... na Reactions: lilman and SDCR
SDCR Well-known member Dec 24, 2020 7,650 7,714 113 Nov 20, 2023 #25 shenat said: ලංකාවෙම අනිත් එක තමා ඔය. රෙන්න පුකේ ගූ නෑ. ලැට් එකක් වත් නෑ. ඕස්ට්රේලියාව, කැනඩාව, යූකේ, ඇමරිකාව වගේ බටහිර රටවල් ටික නැත්තං මිලියන ගාණකට යනඑන මං නෑ. ෆුල් අනාතයි. හැබැයි මුන්ගෙ හැසිරීම හරියට ඕසි උන් ඉන්දියාව නිසා කාල බීල ඉන්නව වගේ. ලෝකෙ හදද්දි අල්ලා එක වගේ බයියො ඉන්න රටවල් එකළඟටම දාලද මන්ද 🫢🫢 Click to expand... ඒක මෙහෙ උන්ට තේරෙන්න තරන් මොලයක් නෑනෙ බන්....හිගමන් හම්බුන් නැත්තන් බඩගින්නෙ Reactions: lilman
shenat said: ලංකාවෙම අනිත් එක තමා ඔය. රෙන්න පුකේ ගූ නෑ. ලැට් එකක් වත් නෑ. ඕස්ට්රේලියාව, කැනඩාව, යූකේ, ඇමරිකාව වගේ බටහිර රටවල් ටික නැත්තං මිලියන ගාණකට යනඑන මං නෑ. ෆුල් අනාතයි. හැබැයි මුන්ගෙ හැසිරීම හරියට ඕසි උන් ඉන්දියාව නිසා කාල බීල ඉන්නව වගේ. ලෝකෙ හදද්දි අල්ලා එක වගේ බයියො ඉන්න රටවල් එකළඟටම දාලද මන්ද 🫢🫢 Click to expand... ඒක මෙහෙ උන්ට තේරෙන්න තරන් මොලයක් නෑනෙ බන්....හිගමන් හම්බුන් නැත්තන් බඩගින්නෙ
Asmodeus Well-known member Feb 6, 2023 6,901 15,718 113 Ursa Major Nov 20, 2023 #26 I think this "halla" is a troll post in which no sane person can find a tiny bit of logic here. Reactions: lilman
kinkon Well-known member Aug 5, 2007 116,002 2 116,153 113 Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ Nov 20, 2023 #27 සිරි ලන්කන් හෑලි පීපල්ස්