ඉඩම් ගැටලුවක් නීතිය දන්න අය කියලා දෙන්න

sakuntha1996

Well-known member
  • Jan 13, 2017
    11,383
    21,302
    113
    mama dawasak dakka me pansala hadala thiyenne
    me hamuduruwange massinage idamaka kiyala

    Ethakota hamuduruwo siwru ariyoth me pansala ayithi wenne
    nikayatada/ rajayatada ? (Pansala register karanakota nikayata liyanna oneda )
    Nath nam meka hamuduruwanta hari massinata harida ayithi . (idama ehema personally eyata thiyaganna puluwanda )

    Meka siwuru ariyama hamuduruwanta labunoth
    Ethakota pinsiri + sudaththata nadu dala depala walata wandi illanna puluwanda ?

     

    sakuntha1996

    Well-known member
  • Jan 13, 2017
    11,383
    21,302
    113
    උඹට පුළුවන් නම් පින්සිරි මහතා වගේ කියක් හරි දීල ඉඩම අරන් දියණ අපේ හමුදුරුවොට.. එතකොට තව සතියකින් උඹටත් සෙත් පතාවී දිනපතා..
    Salli tikak ewapan mama dennam. Ube nama pansalata damu 😘
     
    • Haha
    Reactions: Kalegana

    Janithsl88

    Well-known member
  • Jul 3, 2012
    2,595
    4,927
    113
    Nowhere
    ලියලා තියෙන්නේ නමකට නම් අයිතිය ඒ පුද්ගලයාට ම තමයි. හාමුදුරුවෝ ඔප්පුව පූජා භූමි ඔප්පුවකට හරවා ගත්තොත් අයිතිය නමින් ඉවත් වෙනවා. එතකොට අයිතිය පන්සලට.
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,011
    12,100
    113
    godak pansal/palli walata puja karana ona deyak aithi wenne pujakayata. eyata eka ona kenekta pawaranna puluwan.
    nathuwa rajayatawath, nikayatawath aithiyak naha..

    ekai kiyanne loku pansal, dewala, palli wala hamuduruwo/pujakayo business ekak karanne owala accounts hadanna ona kiyala..
    pansale/palliye idame oppuwe nama thiyana kenata thama aithi, pansal/palli kiyala wenasak naha..
     
    Last edited:

    Honda.putha

    Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    godak pansal/palli walata puja karana ona deyak aithi wenne pujakayata. eyata eka ona kenekta pawaranna puluwan.
    nathuwa rajayatawath, nikayatawath aithiyak naha..

    ekai kiyanne loku pansal, dewala, palli wala hamuduruwo/pujakayo business ekak karanne owala accounts hadanna ona kiyala..
    pansale/palliye idame oppuwe nama thiyana kenata thama aithi, pansal/palli kiyala wenasak naha..
    palli poojakayanta ayithi na ban danna tharamin.

    ape hamuduruwo marenakam eka pansale hitiyata poojakainwa saren sare maru karanawaa.