ඉන්දියව කාට පැරදුනත් අපිට ඒක ලoකාව දිනුව ව&#34

cybershot

Member
Apr 23, 2013
1,871
248
0
එ ඔක්කොම පැත්තකට දාපල්ලා කැ@ කොලියාට ඔවර 1ට 18ක් ගහලා හොද වැඩෙ ඔකට

amme eka dakala mata nikan awrudu wage ban..patta athal ekak enne
:D :D :D :D :D
 

sunmax

Member
Feb 23, 2011
157
19
0
Most runs conceded in an over by the Indian bowlers
1383384_10152027976661159_444596639_n.jpg
 

Toy Boy

Member
Aug 25, 2013
1,371
43
0
ishanth sharma ge cricket jivithe awasanaya thamai indian channels wala baninawa muta palu yanna :( paw ahinsakaya
 

dinchad

Well-known member
  • Jul 31, 2007
    6,974
    643
    113
    එලම තමා පට්ට මැච් එක ඉන්දියන් කාරයින්ගෙ මූනු පුක වෙලා තිබ්බේ ....:lol::lol::lol::lol::lol::lol:
     

    07sanjeewakaru

    Well-known member
  • Feb 9, 2013
    5,539
    1,823
    113
    ලංකාවෙ අඩා...!
    මම රේඩියෝ එකේ AM line වලින් මැච් එක දිගටම ඇහුව..ඉන්දියාව 154/6 ක් තිබ්බට දෝනිය තනියෙන් වගේ ගහල 303 කට ගෙනාව.ඌ සීය ගහල ඉද්දි දුන්න තනි උඩ ගිය catch එක බේලිය අතඇරියායින් පස්සෙ ඌ තනියම අන්තිම ඕවර 2 ට විතර 30ක් ගැහව.ෆෝල්කනර්ගෙ අන්තිම ඕවරේට 21..
    ඕස්ට්‍රේලියාව 26 ඕවරේ වෙද්දි 116/3.අන්තිම ඕවර 12 ට 120ක් ගහන්ට තිබ්බ.
    ඕවර 3ට 44 ක් ගහන්ට තියෙද්දි තමා ශර්මට 30ක් ගහන්නෙ ෆෝල්කනරයා..
    රේඩියෝ එකේ ශර්මට බැන්න පැයක් විතර...
    එළ මැච් එක...
    හැබැයි පජා ඉන්දියාවෙ තියන මැච් ලස්සන නෑ.බෝලර්ලට තියල අරින කෝලිය වගේ හාල්පාරුවො ෆෝම් කරන පසික්කාටු මැච් බං ඒව...
     

    shag105

    Well-known member
  • Jun 5, 2007
    4,875
    148
    63
    මෙහෙමයි.. මටත් indian උන් අල්ලන් නෑ(Match බලන්න එන උන් සහ නෙට් එකේ comments දාන උන්). මේක මගේ මතය විතරයි. ඒ උනාට බොරු කියන්න ඕන නෑ, දැනට ලෝකයේ හොඳම batting line up එක තියෙන්නේ උන්ට තමයි. bowling නම් chater.. අපි කොච්චර කෑ ගැහුව්වත්. Virat Kohli කියන්නේ පට්ට talented player කෙනෙක්. එකේ ආයි වචන දෙකක් නෑ. He should be the best young player going around currently in the world. අපේ උන්ට ඌව අල්ලන් නැතුව ඇත්තේ උගේ show එක වැඩියි කියලනේ. එක මචන් ඌ සෙල්ලම් කරන ශෛලිය. එකට බැනලා වැඩක් නෑ බං.
     

    07sanjeewakaru

    Well-known member
  • Feb 9, 2013
    5,539
    1,823
    113
    ලංකාවෙ අඩා...!
    කෝලිය කියන්නෙ Talented player කෙනෙක් තමයි.ඌ spinnersලට bat කරන හැටි බලං ඉන්ට ලස්සනයි.shot එකක් ගහල bat එක follow through වෙනහැටි හරියට Sobers shot එකක් ගැහුවම bat එක full swing වෙනව වගේ කියල දවසක් Sunil Gavaskar commentaries දෙද්දි කිව්ව.හැබැයි උට talent තියනව වගේ පෙනුනට ඌ තාම ඔය පොර වගේ වැඩ පෙන්නල තියෙන්නෙ ඕවර් මැච් වල පජා බෝලර්ස්ලට.ගිය පාර Hobart වල flat pitch එකේ ලංකාවෙ බෝලර්ස්ලට ගහල තමා ඌ හෙනපොර උනේ.ඒක මරු ඉණිමක්.හැබැයි ඌ ඩයල් එකක්ද නැද්ද කියල කියන්ට පුළුවන් වෙන්නෙ ඌ එංගලන්තෙ හරි දකුණු අප්‍රිකාවෙ හරි ඕස්ට්‍රේලියාවෙ හරි ගිහිල්ල swing,seam වෙන condition තියන pitch එකක Dale stayn,Jimmy Anderson,Philander,Pattinson වගේ හොඳ bowlersල ඉදිරියේ හොඳ ටෙස්ට් ඉනිම් ක්‍රීඩා කරොත් තමයි.එක්කො spin වෙන pitch එකක හොඳ spinnersල ඉදිරියේ..ඒවගේ අවස්ථා උට හම්බුනා ගියපාර එංගලන්තෙ ආපුවහම ඉන්දියාවට..ඉන්දියාවෙ එවුන් සුද්දොන්ට spin වලට ගහන්ට බෑ කියල හිතාගෙන පට්ටට spin වෙන pitch හැදුව.පලවෙනි test එක උන් දින්නත් Swann,Panesar සෙට් වෙලා මරු spin partnership එකක් දාල ඉන්දියාවෙ උන්ට spin වලින්ම කෙලිය.කෝලිය එක ඉනිමකවත් ගහන් නැතිව අන්තිම එකේ flat pitch එකක දගලල 100ක් ගැහුව.ඒක තමයි මං දැක්ක උගේ හොඳම ඉනිම.ආයෙ ඌ Adelaide වල ඕස්ට්‍රේලියාවට 100ක් ගැහුව තවත් flat pitch එකක.
    මට කියන්ට තියෙන්නෙ ඌ තාම වැඩ පෙන්නල නැති පඩයෙක් කියල විතරයි.ඌ හැම බෝලෙකටම වගේ ගහල කියන්නෙ හින්දියෙන් පට්ට කුණුහරප.හොඳට බලපල්ල ඊලගට ඌ ගහද්දි..කටේ තියෙන්නෙ..කුකර් චෝඩා,මඳ චෝඩා(අම්මට හු***,අප්පට හු***),තෙරි මාකි චූටේ(තොගෙ අම්මගෙ හු***)..බෝලරයෙක් නං කමක් නෑ මූ batsmanනේ..
    මොන ටැලන්ට් තිබ්බත් මට හිතෙන්නෙ උගෙ ටැලන්ට් වලට හරියන තැනට ඌ යන්නැතිවෙයි කියලා..මට නං හිතෙන්නෙ දැනට ඔය ධාවන්,රෝහිත් ෂර්මා,කෝලි,රේනා සෙට් එකෙන් හොඳම talent තියෙන්නෙ රෝහිත් ෂර්මාට..ඊට පස්සෙ ධාවනුයි,කෝලියයි.
    දැන් තියන තඩි බැටුයි,පොඩි boundariesයි,තණකොල ගානට කපල තියන outfieldයි,skill නැති පජා ODI bowlerලයි හින්ද ODI,T20 ඉනිම් වලින් batsmanල මනින්ට බෑ..හොඳ ටෙස්ට් ඉන්මක්ම ගහන්ට ඕනේ..
    ලංකාවෙනං ටෙස්ට් නැති වේගනයි යන්නේ.දැන් දිල්‍ෂානයත් නැති එකේ,මහේලයි,සංගයි,රංගන හේරතුයි ගිහාම අපේ එවුන් බංගලිදේසෙනුයි,සිම්බාබ්වෙනුයි ඇතිවෙන්ට කයි කියල තමයි හිතෙන්නෙ...
    :rofl::rofl::rofl:
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: Minion

    ruwanjrc

    Well-known member
  • Sep 22, 2010
    22,327
    1,133
    113
    කෙහෙල් ගහේ
    කෝලිය කියන්නෙ Talented player කෙනෙක් තමයි.ඌ spinnersලට bat කරන හැටි බලං ඉන්ට ලස්සනයි.shot එකක් ගහල bat එක follow through වෙනහැටි හරියට Sobers shot එකක් ගැහුවම bat එක full swing වෙනව වගේ කියල දවසක් Sunil Gavaskar commentaries දෙද්දි කිව්ව.හැබැයි උට talent තියනව වගේ පෙනුනට ඌ තාම ඔය පොර වගේ වැඩ පෙන්නල තියෙන්නෙ ඕවර් මැච් වල පජා බෝලර්ස්ලට.ගිය පාර Hobart වල flat pitch එකේ ලංකාවෙ බෝලර්ස්ලට ගහල තමා ඌ හෙනපොර උනේ.ඒක මරු ඉණිමක්.හැබැයි ඌ ඩයල් එකක්ද නැද්ද කියල කියන්ට පුළුවන් වෙන්නෙ ඌ එංගලන්තෙ හරි දකුණු අප්‍රිකාවෙ හරි ඕස්ට්‍රේලියාවෙ හරි ගිහිල්ල swing,seam වෙන condition තියන pitch එකක Dale stayn,Jimmy Anderson,Philander,Pattinson වගේ හොඳ bowlersල ඉදිරියේ හොඳ ටෙස්ට් ඉනිම් ක්‍රීඩා කරොත් තමයි.එක්කො spin වෙන pitch එකක හොඳ spinnersල ඉදිරියේ..ඒවගේ අවස්ථා උට හම්බුනා ගියපාර එංගලන්තෙ ආපුවහම ඉන්දියාවට..ඉන්දියාවෙ එවුන් සුද්දොන්ට spin වලට ගහන්ට බෑ කියල හිතාගෙන පට්ටට spin වෙන pitch හැදුව.පලවෙනි test එක උන් දින්නත් Swann,Panesar සෙට් වෙලා මරු spin partnership එකක් දාල ඉන්දියාවෙ උන්ට spin වලින්ම කෙලිය.කෝලිය එක ඉනිමකවත් ගහන් නැතිව අන්තිම එකේ flat pitch එකක දගලල 100ක් ගැහුව.ඒක තමයි මං දැක්ක උගේ හොඳම ඉනිම.ආයෙ ඌ Adelaide වල ඕස්ට්‍රේලියාවට 100ක් ගැහුව තවත් flat pitch එකක.
    මට කියන්ට තියෙන්නෙ ඌ තාම වැඩ පෙන්නල නැති පඩයෙක් කියල විතරයි.ඌ හැම බෝලෙකටම වගේ ගහල කියන්නෙ හින්දියෙන් පට්ට කුණුහරප.හොඳට බලපල්ල ඊලගට ඌ ගහද්දි..කටේ තියෙන්නෙ..කුකර් චෝඩා,මඳ චෝඩා(අම්මට හු***,අප්පට හු***),තෙරි මාකි චූටේ(තොගෙ අම්මගෙ හු***)..බෝලරයෙක් නං කමක් නෑ මූ batsmanනේ..
    මොන ටැලන්ට් තිබ්බත් මට හිතෙන්නෙ උගෙ ටැලන්ට් වලට හරියන තැනට ඌ යන්නැතිවෙයි කියලා..මට නං හිතෙන්නෙ දැනට ඔය ධාවන්,රෝහිත් ෂර්මා,කෝලි,රේනා සෙට් එකෙන් හොඳම talent තියෙන්නෙ රෝහිත් ෂර්මාට..ඊට පස්සෙ ධාවනුයි,කෝලියයි.
    දැන් තියන තඩි බැටුයි,පොඩි boundariesයි,තණකොල ගානට කපල තියන outfieldයි,skill නැති පජා ODI bowlerලයි හින්ද ODI,T20 ඉනිම් වලින් batsmanල මනින්ට බෑ..හොඳ ටෙස්ට් ඉන්මක්ම ගහන්ට ඕනේ..
    ලංකාවෙනං ටෙස්ට් නැති වේගනයි යන්නේ.දැන් දිල්‍ෂායත් නැති එකේ,මහේලයි,සංගයි,රංගන හේරතුයි ගිහාම අපේ එවුන් බංගලිදේසෙනුයි,සිම්බාබ්වෙනුයි ඇතිවෙන්ට කයි කියල තමයි හිතෙන්නෙ...
    :rofl::rofl::rofl:

    aniwa :yes:
     

    shag105

    Well-known member
  • Jun 5, 2007
    4,875
    148
    63
    ඔව් ටෙස්ට් වල තවම ඌ හරියට වැඩ පෙන්නලා නෑ කියන එකට මාත් එකඟයි. හැබැයි ඌ තාම ටෙස්ට් matches 18 සෙල්ලම් කරලා තියෙන්නේ. ඒ නිසා ඉස්සරහට ඒක අපිට බලා ගන්න පුළුවන් වෙයි. Oneday,T20 වල පජා bowlerslata flat tracks වල ලකුණු ගහනවා කියන එක ඇත්ත කියලා පිළිගත්තා කියමුකෝ. වැඩේ කියන්නේ ඒ පජා bowlerslata ඒ flat tracks වලම අනිත් batsmanlata මු වගේ bat කරන්න බැරි එක නේ. එකෙන් ඔප්පු වෙන්නේ මූ සාපේකෂව අනිත් batsmanlata වඩා ගොඩක් ඉදිරියෙන් ඉන්නවා කියන එකයි.

    දැන් ඉන්න bowlerslage skills,quality එක ගැන ප්‍රශ්නයක් තියෙනවා කියන එකට මාත් එකඟයි. එහෙම වෙන්න අනෙක් ගොඩක් දේවලුත් බලපාලා තියෙනවා. උදාහරණ විදිහිට දැන් තියෙන bats,flat wickets & quick outfields,change of rules,development of batting skills වගේ ඒවා කියන්න පුළුවන්.

    අනිත් එක ඌ කුණුහරුප කියනවා කියපු එක මචන්, ඒක මචන් අද නොකියන එකෙක් හොයාගන්න තමයි අමාරු. ඒක සාමාන්‍ය දෙයක්. එක ගොඩක් උන්ට උදව් වෙනවා තමන්වම motivate කරගන්න,moral එක වැඩි කරගන්න,තව හොඳට focus වෙලා තමන්ගේ ඉනිම ගොඩනගන්න,තමන්ගේ target එකට යන්න,bowlerslage mentality එක break කරන්න වගේ ඒවා. ඌ එහෙම කරාට හැමෝම එහෙම කරන් නැති වෙන්න පුළුවන්. උදාහරණයක් කිව්වොත් උන්ගේ team එකේම MS Dhoni. ඌ සෙල්ලම් කරන්නේ calm & cool හරියට අපේ අර්ජුන සෙල්ලම් කලා වගේ. Emotions පෙන්නන් නෑ එලියට. But Kohli එකේ අනිත් පැත්ත(aggressive,show emotions,etc..). සමහරවිට උගේ වයසත් ඒකට හේතුවක් වෙන් ඇති. එක එක playerslage ශෛලිය වෙනස්. කෙනෙක් එකට කැමති සහ තව කෙනෙක් එකට අකමැති වෙන්න පුළුවන්. නමුත් ක්‍රීඩකයෙක් හැටියට තමන්ගෙන් team එකට වෙන්න ඕන දේ වෙනවා නම් තමන් මොන ශෛලින් ක්‍රීඩා කරත් ප්‍රශ්නයක් නෑ.
     
    Last edited:

    07sanjeewakaru

    Well-known member
  • Feb 9, 2013
    5,539
    1,823
    113
    ලංකාවෙ අඩා...!
    වැඩේ කියන්නේ ඒ පජා bowlerslata ඒ flat tracks වලම අනිත් batsmanlata මු වගේ bat කරන්න බැරි එක නේ. එකෙන් ඔප්පු වෙන්නේ මූ සාපේකෂව අනිත් batsmanlata වඩා ගොඩක් ඉදිරියෙන් ඉන්නවා කියන එකයි.
    ඔව් ඌ දැනට ඉන්න අනිත් batsmanල එක්ක බලද්දි පොරක් තමයි!සචීන් තරමට talent නැතිඋනාට උගෙ consistency ගොඩක් ඉහලයි.කොහොමත් ඉන්දියාවෙ batting talent බොහොම උඩින් තියෙන්නෙ ඒකාලෙ ඉදල.Bounce වෙන pitch වල ගහන්ට අමාරු වුනත්..උන්ගෙ තඩි රටෙන් එන pressure එක හින්ද තියෙන talent එකෙන් හරි ප්‍රයෝජන ගන්ට උන්ට අමාරුයි.අනෙක් අතට පජා ඩයල් 100 ක් ගැහුවම උන් උන්ගේ media වලින් හෙනට උස්සල තිබ්බහම පොරවල් වෙලා දන්නෙම නැතිව හැලිල යනව..කෝලිය එහෙම නෑ තමා.මට හිතෙන්නෙ උගෙ ඔය motivate වෙන විදිහ ගානට වැඩියි කියලයි.ඒ මට හිතෙන හැටි...motivate වෙනවට වඩා ඊට එහා ගිය සීමාව පන්නපු ගොංපාට් එකක් උට තියෙන්නෙ.මේක බලපන්කො..ඌ IPL මැච් එකක් පැරදිල ඇවිල්ල මිනිස්සුන්ට පට්ට කණුහරපෙන් බණින හැටි..



    දැන් ඉන්න bowlerslage skills,quality එක ගැන ප්‍රශ්නයක් තියෙනවා කියන එකට මාත් එකඟයි. එහෙම වෙන්න අනෙක් ගොඩක් දේවලුත් බලපාලා තියෙනවා. උදාහරණ විදිහිට දැන් තියෙන bats,flat wickets & quick outfields,change of rules,development of batting skills වගේ ඒවා කියන්න පුළුවන්.


    ඔව් මට නං ODI මැච් බලන එක දැන් ආතල් නෑ..

    අනිත් එක ඌ කුණුහරුප කියනවා කියපු එක මචන්, ඒක මචන් අද නොකියන එකෙක් හොයාගන්න තමයි අමාරු. ඒක සාමාන්‍ය දෙයක්. එක ගොඩක් උන්ට උදව් වෙනවා තමන්වම motivate කරගන්න,moral එක වැඩි කරගන්න,තව හොඳට focus වෙලා තමන්ගේ ඉනිම ගොඩනගන්න,තමන්ගේ target එකට යන්න,bowlerslage mentality එක break කරන්න වගේ ඒවා.

    ඌ හැම වෙලේම කියනව බං..අම්මට හු..අප්පට හු...නෙ ඌ කියන්නෙ.අනෙක් එවුන් කුණුහරප කිව්වත් කියන්නෙ අවස්ථාවට ගැලපෙන ඒව.Sledging නං ඒවගෙ ආතල් එකකුත් තියනව..මූ සීයක් ගැහුවත්,beat උනත් අම්මට හු...දැන් TV වල live දෙන හින්ද ඉන්දියාව වගේ මහ රටකින් ආපු උන්ගෙ ජාතික කණ්ඩායම නියෝජනය කරන එකෙක් ඊට වඩා ටිකක් හරි හොඳට හැසිරෙන්ට ඕනෙ කියලයි මට හිතෙන්නෙ.
    ඌ හරියට bowl දාද්දි හැමවෙලේම කුණුහරප කිව්ව Mcgrath,Merve Huges ගෙ Batting version එක වගේ.Mcgrath නං අන්තිමේට calm උනා..

    නමුත් ඌ තාම උගේ talent වලින් හරිහමං වැඩ පෙන්නල නෑ..
    විජේ හසාරේ 1947 වෙ ඕස්ට්‍රේලියාවෙ ගිහිං බ්‍රැඩ්මන්ගෙ team එකට වැඩ පෙන්නුව වගේ.. 1970වෙ සුනිල් ගවස්කාර් සූටි කොල්ල එයාගෙ පලවෙනි test series එකේ West indiesගිහිල්ල හෙල්මට් වත් නැතුව sobers ගෙ West indies ලට එරෙහිව series එකේම ලකුණු 750ක් විතර ගැහුව වගේ..සචීන් අවුරුදු 16 පොඩි කොල්ල 1991 එංගලන්තෙදි එයාගෙ පලවෙනි ශතකෙ ගහල නොහිතපු වෙලාවක මැච් එක බේරුව වගේ..



    1992 ඕස්ට්‍රේලියාවෙදි අනිත් ලොකු එවුං වැටෙද්දි තනියෙන් Sydneyවල spin pitch එකේ 148කුයි,




    සතියකට විතර පස්සෙ සම්පූර්ණයෙන්ම වෙනස්
    ඒකාලෙ ලෝකයේ වේගවත්ම හා subcontinent එවුං ගිහිල්ල මූණු කඩං එන,Bouncy Perth pitch එකේ කොට පොඩි එකා තනියෙං 100 ක් ගැහුව වගේ...



    කෝලිය තාම ඉන්දියාවෙන්වත් පොරක් නෙවෙයි කියල තමයි කියන්ට තියෙන්නෙ...
    හොඳ testing condition වල test ඉනිම් වලින් තමා batsmanලව හරියටම rate කරන්ට පුළුවන්...ODI වල batting friendly ගතිය ඕනවටත් වඩා වැඩියි..
    මේ ඉතින් normal මට දැනෙන හැටි බං....

    දෝනියනං පට්ට මචං.උබ කියනව වගේ අපේ අර්ජුනය වගේම තමා.හැබැයි උගෙ cricketing skills ගොඩක් වැඩියි.ඉන්දියාව වගේ රටක captain වෙලා ඔච්චර calm වෙනව කියන්නෙ මාරයි.උගෙ pressure absorbitivityඑක උපරිමයි..ඩයල් එකක් හැටියට අර්ජුනය තරම් aggressive නෑ.ඒත් අර්ජුනය කියන්නෙ ප්‍රතිපත්තිගරුක එළ පොරක්..පොරගෙ දෝනියට වඩා captaincy skills ඉහලයි.අර්ජුනය නැත්තං ශ්‍රී ලංකාව ක්‍රිකට් වලින් තාම බංගලිදේසෙ වගේ බච්ච රටක්...
    බොහොම ස්තුතියි සහෝ ඔය නියම comment එකට..
    මේ ඉතින් මට හිතෙන ඒව..ඒ හිතෙන විදිහට අර ඌ දැක්කහම මගේ හිතට කොහෙන්දෝ එන අප්පරසන්න සිතුවිල්ලත් බලපාන්ට ඇති...
    ධාවන්,කෝලි,Joe Root තමා මං හිතන්නෙ අද ඉන්න හොඳම young playersල.
     
    Last edited: