ඉන්දියාව පැරදුනාම උබලගෙ පැතිවලත් රතිකක්දා දැම්මද?

kandahar

Well-known member
  • Mar 19, 2011
    13,430
    17,410
    113
    ඇඩ්‍රස් නැති වෙලා හිටපු වෙලාවේ 2බිලියන් විතර ක්‍රෙඩිට් ලයින් දීලා තෙල් ටිකයි කන්නයි දීලා, එක පාරක් ලංකාවේ දී බංගලින්ගෙනුත් කාලා චාවෙලා ඉන්න කොට ෆයිනල් දිනලා සිංහ කොඩිය උස්සන් ගිහින් රෝහිත් ශර්මා ල අපිට සප් කරා මතකද.

    ආර්ථික අර්බුදය කාලේ අපේ බෝට්ටු දෙක තුනක් අල්ලගෙන ජාත්‍යන්තර මාධ්‍ය වල බංකොලොත් රටකින් පැමිණීම රෙෆියුජි වීසා වලට සුදුසුකමක් නෙවෙයි කියලා ඔසී උන් ලෝකය ඉස්සරහ අපිව පච කරා මතකද.

    ඒත් අපි ස්පොට් උන්ට. ඒකම ඇති ආයි මේ වගේ රටක නොයිපදෙන්න පාර්ථනා කරන්න.
     

    Fade

    Well-known member
  • May 25, 2022
    1,170
    2,335
    113
    FB_IMG_1700412035442.jpg
     

    Stimulus mind

    Well-known member
  • Feb 27, 2021
    31,019
    153,078
    113
    ඇඩ්‍රස් නැති වෙලා හිටපු වෙලාවේ 2බිලියන් විතර ක්‍රෙඩිට් ලයින් දීලා තෙල් ටිකයි කන්නයි දීලා, එක පාරක් ලංකාවේ දී බංගලින්ගෙනුත් කාලා චාවෙලා ඉන්න කොට ෆයිනල් දිනලා සිංහ කොඩිය උස්සන් ගිහින් රෝහිත් ශර්මා ල අපිට සප් කරා මතකද.

    ආර්ථික අර්බුදය කාලේ අපේ බෝට්ටු දෙක තුනක් අල්ලගෙන ජාත්‍යන්තර මාධ්‍ය වල බංකොලොත් රටකින් පැමිණීම රෙෆියුජි වීසා වලට සුදුසුකමක් නෙවෙයි කියලා ඔසී උන් ලෝකය ඉස්සරහ අපිව පච කරා මතකද.

    ඒත් අපි ස්පොට් උන්ට. ඒකම ඇති ආයි මේ වගේ රටක නොයිපදෙන්න පාර්ථනා කරන්න.
    kamak-naa-sinhala.gif
     

    BadAlucard

    Well-known member
  • Dec 8, 2022
    1,131
    2,099
    113
    මෙහෙමයි මම කැමති නෑ ඉන්දියාව දිනනවට මොකද උන් ක්‍රීඩාව පැත්තෙන් ඒකාධිකාරයක් හදාගෙන යන හින්දා. හැබැයි උන් පැරදුනාම රතිඤ්ඤා දාන්ඩ තරම් හැගීමක් එනවා කියන්නෙ , ලන්කාවෙ උන්ගෙ තියෙන jealousy තමා පෙන්නන්නෙ. ඕකුන් තමා එහාගෙදර එවුන් දියුණු වෙනවට කැමති නැත්තෙ. හැබැයි ඉතින් මොන ටීම් එක දිනුවත් ආතල් එකට දාන්ඩ ගෙනාපුවා වෙන්ඩත් පුලුවන්..
     

    Thilinacba

    Well-known member
  • Sep 7, 2006
    13,522
    2,747
    113
    Mecchhara financially kela wela tiyena welawe India paradunama / Aus dinnahama athin wiyadam karan rathinja daanawa kyanne un nam minissu wenna ba :baffled::eek: no wonder meka kawadawath hadanna bari eka gana.

    Apitat sathutui india kaapu eka gana, only bcos un me world cup ekama unta dinanna design karalath dinanna bari una nisa. Nathiwa un ekka tiyena tharahakata newei. And indian unge social media wala dunna lorry talks akulaganna wena nisa.
     

    Kannangara_1989

    Active member
  • Feb 3, 2017
    105
    215
    43
    ඇඩ්‍රස් නැති වෙලා හිටපු වෙලාවේ 2බිලියන් විතර ක්‍රෙඩිට් ලයින් දීලා තෙල් ටිකයි කන්නයි දීලා, එක පාරක් ලංකාවේ දී බංගලින්ගෙනුත් කාලා චාවෙලා ඉන්න කොට ෆයිනල් දිනලා සිංහ කොඩිය උස්සන් ගිහින් රෝහිත් ශර්මා ල අපිට සප් කරා මතකද.

    ආර්ථික අර්බුදය කාලේ අපේ බෝට්ටු දෙක තුනක් අල්ලගෙන ජාත්‍යන්තර මාධ්‍ය වල බංකොලොත් රටකින් පැමිණීම රෙෆියුජි වීසා වලට සුදුසුකමක් නෙවෙයි කියලා ඔසී උන් ලෝකය ඉස්සරහ අපිව පච කරා මතකද.

    ඒත් අපි ස්පොට් උන්ට. ඒකම ඇති ආයි මේ වගේ රටක නොයිපදෙන්න පාර්ථනා කරන්න.
    රති කක්ක දා කියන්නෙ මොනාද බන්. ඉන්දියාවේ උන් පාර පුරා රෙන එකද ?
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,405
    1
    62,041
    113
    Mother Earth
    මෙහෙමයි මම කැමති නෑ ඉන්දියාව දිනනවට මොකද උන් ක්‍රීඩාව පැත්තෙන් ඒකාධිකාරයක් හදාගෙන යන හින්දා. හැබැයි උන් පැරදුනාම රතිඤ්ඤා දාන්ඩ තරම් හැගීමක් එනවා කියන්නෙ , ලන්කාවෙ උන්ගෙ තියෙන jealousy තමා පෙන්නන්නෙ. ඕකුන් තමා එහාගෙදර එවුන් දියුණු වෙනවට කැමති නැත්තෙ. හැබැයි ඉතින් මොන ටීම් එක දිනුවත් ආතල් එකට දාන්ඩ ගෙනාපුවා වෙන්ඩත් පුලුවන්..
    මාත් රතිඥ්ඥා දැම්මා බන්. එහා ගෙදර වත්තටමයි දැම්මෙ. :love2:
     

    Stimulus mind

    Well-known member
  • Feb 27, 2021
    31,019
    153,078
    113
    ඕනම බලවත් රටක් තවත් රටකට උදව් කරන්නෙ ඒ රටට තියෙන ආදරේට නෙවේනෙ. රටට උදව් කරපු ඒවයි, ක්‍රිකටුයි එකට පටලව ගත්තම OP ට වගේ ඔහොම හිතෙනවා. අනික ලංකාවෙ ක්‍රිකට්වල විනය මෙච්චරටම පිරිහෙන්නත් ඉන්දියාවෙ අතපෙවීම් තමයි මූලිකවම හේතු වෙලා තියෙන්නෙ. ඕස්ට්‍රේලියාව දිනපු එක රතිඤ්ඤා දාලා සමරනව ද නැද්ද කියන එක එක එක්කෙනාගෙ බුද්ධි මට්ටමට අනුව කරන දෙයක්. ක්‍රිකට් ක්‍රීඩාවෙ ජීවගුණේ පැත්තෙන් බැලුවොත් ඉන්දියාව පැරදිච්ච එක තමයි හොදම.
     

    asanka+++

    Well-known member
  • Jul 17, 2014
    11,361
    20,137
    113
    42
    කොටි පුහුනු කරලා එවුවා ලංකාවට අරින්න, උන් ඇරියා අවු 30ක්, පස්සෙ යුධ අපරාද වලට ලංකාවට විරුද්ධව චන්දෙ දුන්නා මතකද . ලංකාවට පුකෙන් යන්න ඇරලා පස්සෙ කන්න චුට්ටක් දුන්නම පුක දෙන්න ඕනද

    ඕනම බලවත් රටක් තවත් රටකට උදව් කරන්නෙ ඒ රටට තියෙන ආදරේට නෙවේනෙ. රටට උදව් කරපු ඒවයි, ක්‍රිකටුයි එකට පටලව ගත්තම OP ට වගේ ඔහොම හිතෙනවා. අනික ලංකාවෙ ක්‍රිකට්වල විනය මෙච්චරටම පිරිහෙන්නත් ඉන්දියාවෙ අතපෙවීම් තමයි මූලිකවම හේතු වෙලා තියෙන්නෙ. ඕස්ට්‍රේලියාව දිනපු එක රතිඤ්ඤා දාලා සමරනව ද නැද්ද කියන එක එක එක්කෙනාගෙ බුද්ධි මට්ටමට අනුව කරන දෙයක්. ක්‍රිකට් ක්‍රීඩාවෙ ජීවගුණේ පැත්තෙන් බැලුවොත් ඉන්දියාව පැරදිච්ච එක තමයි හොදම.
    මුන් චීනෙටත් ඉස්සර ඔහොම තමයි හුරේ දැම්මෙ, පස්සෙ සල්ලිත් අරන් වන්දිත් අරන් ගූ නැවුපිටින් ගිල්ලුවා සිංහලුන්ට
    ------ Post added on Nov 19, 2023 at 10:55 PM