ඉන්ධන මිලේ වෙනසක් ගැන ඉඟියක්

Truth Hurts

Well-known member
  • Jun 15, 2013
    12,223
    20,377
    113
    Westනාහිර
    චීනයේ සයිනොපෙක් සමාගම සැප්තැම්බර් මාසයේදී මෙරට ඉන්ධන අලෙවි කිරීමේ කටයුතු ආරම්භ කරන බව වාර්තා වෙයි.

    බලශක්ති අමාත්‍ය කංචන විජේසේකර මහතා පවසා ඇත්තේ එම සමාගම සැප්තැම්බර් 20 වනදා සිය මෙහෙයුම් ආරම්භ කරන බවය.

    එසේම දැනට වෙළෙඳපොළේ ඉන්ධන අලෙවිකරන උපරිම මිලට වඩා අඩු මිලකට ඉන්ධන අලෙවිකිරීමට එම සමාගමට අවසර දී ඇති බවද අමත්‍යවරයා පවසයි.

    S2FQu22.jpeg


    https://sinhala.adaderana.lk/news/185561


    SINOPEC පිරවුම්හල් සැප්තැම්බර් 20 විවෘත වෙයි..​



    SINOPEC සමාගම සැප්තැම්බර් 20 දින සිට සිය සන්නාමය යටතේ ව්‍යාපාර කටයුතු ආරම්භ කරනු ලබනු ඇති බවත්, අද උදෑසන වන විට බෙදුම්කරුවන් 109 දෙනෙකු සිය සමාගම සමඟ ගිවිසුම්ගත වී අවසන් බව පැවසූ බවත්, විදුලිබල හා බලශක්ති අමාත්‍ය කංචන විජේසේකර මහතා පවසයි.

    අද (15) පැවති ප්‍රවෘත්ති සාකච්ඡාවක දී ඔහු මේ බව අනාවරණය කළේය.

    මෙහිදී වැඩිදුරටත් අදහස් දැක්වූ විදුලිබල හා බලශක්ති අමාත්‍ය කංචන විජේසේකර මහතා,

    “SINOPEC ආයතනය දන්වලා තියෙනවා, අද උදෑසන වන විට ඔවුන්ගේ තියෙන බෙදුම්කරුවන් 150 න් 109 ක් එක්ක ගිවිසුම්ගත වෙලා අවසන් කියලා. අද හවස අවසන් වෙන කොට මම හිතනවා 115ක් විතර වෙයා. ලබන සතිය වෙනකොට 150 ම අවසන් කරන්න තමයි ඔවුන් බලාපොරොත්තු වෙන්නේ.“

    “ඔවුන් අපිට දැනට දැනුවත් කරලා තියෙනවා, සැප්තැම්බර් 20 ඔවුන් සියලුම බෙදුම්කරුවන් එක්ක ඔවුන්ගේ සන්නාමය යටතේ ව්‍යාපාර කටයුතු ආරම්භ කරන්න තමයි දින වකවානු වෙන්කරගෙන තියෙන්නේ කියලා.“


    ada derana
     
  • Jul 6, 2012
    10,696
    2,921
    113
    Not our USD.. Don't be silly. They buy and sell here with their money. It's less burden on our central bank. People like you always think wrong
    Sure da?

    So are they doing this for charity.
    AFAIK, all those guys had an original agreement to convert to USD and bring the USDs back after a few months.
    But these companies didn't like it and wanted to amend the clauses to do it sooner.

    USD is still the default cross-currency exchange unit and don't think LKR is valued anywhere in the world right now, let alone be a medium of international currency.
     

    rangana26

    Well-known member
  • Feb 21, 2013
    9,698
    13,475
    113
    I am curious

    they spend their own USD & bring oil
    they sell oil in SL, we buy them spending rupees
    they earn rupees

    what would they do with rupees?
    They cannot convert the rupes to dollars until they complete 12 months.
    so they have to keep their revenue in rupees for 12 months.
    anyway I am in the decision not to got to cepetco anymore becoz no need to maintain a huge unskill political support staff from our money .
     

    nastaya

    Well-known member
  • Jan 8, 2023
    606
    1,213
    93
    Gampaha
    මචන්ල ඔය sinopec sheds කොහෙද දාන්න යන්නෙ කියල තොරතුරක් නැද්ද?

    ඔක්කොම කොලඹ විතරක් තියෙයිද දන්නෙ නෑ නේද? මොකද distribution එක පටන් ගනිද්දි ලේසිනෙ
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    Chimpanzee Putha

    Well-known member
  • Mar 31, 2023
    7,691
    15,039
    113
    Milagiriya
    මචන්ල ඔය sinopec sheds කොහෙද දාන්න යන්නෙ කියල තොරතුරක් නැද්ද?

    ඔක්කොම කොලඹ විතරක් තියෙයිද දන්නෙ නෑ නේද? මොකද distribution එක පටන් ගනිද්දි ලේසිනෙ
    හම්බන්තොටත්
     
    • Like
    Reactions: NRTG