පිස්සුද බන් ට්රාන්ස් නෙවෙයි මෙකි අපිත් එක්ක A/L ක්ලස් ගියාමමත් මෙයාව අදුරනව, මෙයා ට්රාන්ස් තමයි.
disclaimer: මම එයාව දැනගත්තට එයා මාව දන්නෙ නෑ.
වගේ මතකයි එත් එකී නෙවෙයි මේ
පිස්සුද බන් ට්රාන්ස් නෙවෙයි මෙකි අපිත් එක්ක A/L ක්ලස් ගියාමමත් මෙයාව අදුරනව, මෙයා ට්රාන්ස් තමයි.
disclaimer: මම එයාව දැනගත්තට එයා මාව දන්නෙ නෑ.
Trans banTRANS NEME
disclaimer: මම එයාව දන්නව එයා මාව දන්නව


U milf gahan na bn 18 kello wtri ghnne, me thread eka ugen safeඇමසියාට නම් ත්රෙඩ් එක පැත්ත පළාතේ එන්න දෙන්න එපා......
Ratak widihata toyya bayyo jeppo ekthu wenne me thread wala witharaiඑක එක වැඩකට නැති දේශපාලන/කුණුහරප ත්රෙඩ් දාගෙන මාරගන්ඩ හදන සමාජයක,
උබ වගේ මිනිස්සුන්ට වැදගත් අධ්යාපනික වැදගත් කමක් ඇති ත්රෙඩ් එකක් දැම්ම උබට පින්
![]()
Okawa thread ekata wadda ganna epa, boru kotalama thread eka gu karai
ඉන්ස්ටා එකේ ලස්සන ප්රොෆයිල් මේකෙ කොටාගෙන යන්න ෆ්රෙන්ස්....
https://instagram.com/chathuni_nivarthana?igshid=yheeahe0szmc
https://instagram.com/silvia_senevirathne?igshid=1fnm21ygm0ghx
https://instagram.com/gihani_weerasinghe?igshid=1v1xl5uh2nx86
https://instagram.com/gymsoulfitness?igshid=1dbhef7nrpj4n
සිරාවට බන් ටෝයියෝ,බයියෝ,ජෙප්පෝ,ගණිකාවෝ, ගනකයෝ ඔක්කොම ඉන්නවාRatak widihata toyya bayyo jeppo ekthu wenne me thread wala witharai![]()