Kageda?බඩු ඔස්තාර් කෙනක්
හාඩ් එකක් ලීක් වෙලා.
¾ක්ම මිල්ෆ් එව්වෝ ඉන්නේ
Kageda?
Kohomahari hoyala daanko..කාගෙද කියන්න නමක් ගමක් දන්නේ නෑ බන්
ඌ ටැකල් කරපු ඇන්ටිලා වෙන්ඩ ඇති
හැබැයි සෙස්සි. මට මතකයි තියේ බීම බොන එව්වා, රටකජු කන එව්වා වාහන වල යන එව්වා එහෙම
හිටපන් මන් මේ දවස් ටිකේ එලියේ ඉන්න. ගෙදරින් පිට. ආය යනකල් ටයිම් දියව්
Ado muuta tata nano ekakda tibbe?කාගෙද කියන්න නමක් ගමක් දන්නේ නෑ බන්
ඌ ටැකල් කරපු ඇන්ටිලා වෙන්ඩ ඇති
හැබැයි සෙස්සි. මට මතකයි තියේ බීම බොන එව්වා, රටකජු කන එව්වා වාහන වල යන එව්වා එහෙම
හිටපන් මන් මේ දවස් ටිකේ එලියේ ඉන්න. ගෙදරින් පිට. ආය යනකල් ටයිම් දියව්
මටත් එවපල්ලා හම්බුනොත්කාගෙද කියන්න නමක් ගමක් දන්නේ නෑ බන්
ඌ ටැකල් කරපු ඇන්ටිලා වෙන්ඩ ඇති
හැබැයි සෙස්සි. මට මතකයි තියේ බීම බොන එව්වා, රටකජු කන එව්වා වාහන වල යන එව්වා එහෙම
හිටපන් මන් මේ දවස් ටිකේ එලියේ ඉන්න. ගෙදරින් පිට. ආය යනකල් ටයිම් දියව්
Ado muuta tata nano ekakda tibbe?
Army dial ekak wage look eka..
Ara bath kana eka ekkath gahala tibba photos tibba..mata matakai okawa..
Sira dial ekak uunam..
Normal unuth hitiya patta antala..ammoo
ko dapanමන් හිතන්නේ අපි දෙන්නම කියන්නේ එකෙක් ගැන
මට මතකයි ඒකාගේ කැපුම් පාරක් තිබ්බා මුණේ කොහෙ හරිත්
තලෙලු ඩයල් එකක් සැහෙන ටෆ් ලුක් එකක් තියෙන
නියුඩ් නන් නියුඩ් දෙකේම පොටෝ තිබ්බා
මතක ඇති කාලෙක ඕපන් කරලා නෑ. මුන්ගේ මේ ත්රෙඩ් එක නිසා මතක් උනේ
මන් හිතුවේ ඒක හැම එකා ගාවම තියෙන එකක් කියලා
පීසි එකක් පෝමැට් කරන්න ගිහින් කාලෙකට කලින් සෙට් උනේ
Ow ow upload kerela apitatah dapan..math e kale dakkata passe dakke na maru aunta parawal tikak hitiya uu ekka..මන් හිතන්නේ අපි දෙන්නම කියන්නේ එකෙක් ගැන
මට මතකයි ඒකාගේ කැපුම් පාරක් තිබ්බා මුණේ කොහෙ හරිත්
තලෙලු ඩයල් එකක් සැහෙන ටෆ් ලුක් එකක් තියෙන
නියුඩ් නන් නියුඩ් දෙකේම පොටෝ තිබ්බා
මතක ඇති කාලෙක ඕපන් කරලා නෑ. මුන්ගේ මේ ත්රෙඩ් එක නිසා මතක් උනේ
මන් හිතුවේ ඒක හැම එකා ගාවම තියෙන එකක් කියලා
පීසි එකක් පෝමැට් කරන්න ගිහින් කාලෙකට කලින් සෙට් උනේ
Ah kalu dail eka ne? Uge video na ne. 4to eka gane hama kenath ekkama wage 4to thibbe. Niliyakda kohedath hitiya mathakai.uda me
අක් කියන එක හෙන පරන සීන් එකක්. චොක්ලට් කේක් කන කොන්ඩේ දිග කෙල්ලෙක් එහෙම නිවුඩ් ඉන්න 4ටො එකක් තිබ්බ වගේ මතකයි. තව උදයන්ති එක්ක 4ටෝ එකක් තිබ්බ මතකයි. මේ ඌ ද?lagadi da bn