ඉරාජ් ඉකි ගසා හඬයි.. රැවුලත් බාලා!

Mr Robot

Well-known member
  • Oct 26, 2020
    2,392
    3,714
    113
    මොනර තැන්න
    පට්ටම දුකක් දැනෙන්නේ මේක දැක්කම.ආපු එකෙක් ලගවත් ගිනිපෙට්ටියක් තිබිලා නෑනේ
    Screenshot from 2022-05-11 13-19-29.png
     

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,355
    30,151
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    හොරාට කලන්තේ දැම්මා වගේ සීන් එකක් ඔය යන්නේ. අනුකම්පාව ලබාගෙන ලාබෙට බෙල්ල බේරගන්න යන්නේ.
    වියදම වැඩිකරපල්ලා. හොරා කාපුවා වියදං වෙන්නත් එපැයි. 😂😂
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,649
    75,705
    113
    පොන්සියගේ ගෑස් බැහැලා.. ගවුම් පොන්නයා.. අඬනවා ගෙට ගැහුවා කියලා.. එතකොට නිරායුධ මිනිස්සුන්ගේ ඔළු පලන ඒවා ගෑණුන්ට ගහන ඒවා හරි... කැරි පොන්නයා රැවුල කපලා අඳුන ගන්න බැරි වෙන්න. දැන් නම් නියම පොන්සියා..!!!!! karma is BITCH!!!


    fucker is trolling ban. Fucker thrives on shit like this.
     
    • Like
    Reactions: Cypress

    Al Baik

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,272
    12,325
    113
    Ohio, USA
    කොල්ලෝ ගේ කැවුවත් වාසි ඉරාජ්ට තමයි..දැන් ඉතින් නිශ්ශංක සේනාධිපති ඉරාජ්ට ඩුබායිවල පාම් ජුමයිරා අයිලන්ඩ් එකේ ගෙයක් අරන්දේවි..

    thumb_UAE_Palm_Jumeirah_houses.jpeg


    කදිනල් පොන්නයට පරිස්සම් වෙන්ඩ කියපන් ඔය නාකි ගූ පොන්නයට හෙන ගහනව කරන වැඩ නිසා
    Ubalaa kaadinalta saha ethumaagei janathawata karapu eke heney thamai dan ubala kanne.. aaith Akata chain reaction ekak naa...
    ------ Post added on May 11, 2022 at 2:03 PM
     
    • Like
    Reactions: Cypress

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    [=7]Ubalaa kaadinalta saha ethumaagei janathawata karapu eke heney thamai dan ubala kanne.. aaith Akata chain reaction ekak naa...[/SIZE][/B]
    ------ Post added on May 11, 2022 at 2:03 PM
    ඔව් ඔව් සහරානය ජෙපි නානල හොද උන් අපි තමයි නරක,
     

    Al Baik

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,272
    12,325
    113
    Ohio, USA
    ඔව් ඔව් සහරානය ජෙපි නානල හොද උන් අපි තමයි නරක,
    Saharan Kiyanne Ubalage (Ubalage Kiyanne By Prajawage) Namal Kumara, Amith, Dan, Galaboda Saadu Athulu V8 Kalliya wage Eka kotasak witharai...
    Aken Mulu Muslim Samajayama Niyojanaya wenne naha...