ඉස්ටෑන්ඩර්ඩ් 9200/= package එකේ ඉස්පීඩ් එක කීයද ? උඹලගේ ආවේ
Shamal3001 Well-known member Sep 22, 2021 7,224 12,019 113 Aug 5, 2025 #1 ඉස්ටෑන්ඩර්ඩ් 9200/= package එකේ ඉස්පීඩ් එක කීයද ? උඹලගේ ආවේ Reactions: Yin And Yang
raman2 Well-known member Feb 16, 2009 9,994 12,081 113 Aug 5, 2025 #3 Meke fiber nathi raata thani aliya ekka ottu allana anatha areas un adui.. Reactions: Yin And Yang
Absolute Zero Well-known member Mar 31, 2015 13,408 1 17,176 113 −273.15°C Aug 5, 2025 #5 ඉන් අව(ර්) ඇක්චුවලි බියුටිපුල් කන්ට්රි හෑස් ෆයිබර්. වයි යූ ගෝ ෆෝ ඉස්ටාලින්ක්? ඇක්චුවලි ඉට්ස් අ බිග් කුච්චන්. Reactions: Kalegana, Grand_Canyons, Yin And Yang and 1 other person
ඉන් අව(ර්) ඇක්චුවලි බියුටිපුල් කන්ට්රි හෑස් ෆයිබර්. වයි යූ ගෝ ෆෝ ඉස්ටාලින්ක්? ඇක්චුවලි ඉට්ස් අ බිග් කුච්චන්.
buddikagayan Well-known member Jan 25, 2012 27,372 16,053 113 Colombo Aug 5, 2025 #6 3000 වගේ පැකේජ් එකක් ආවොත් ගන්නවා අන්ලිමිටඩ් ඕනෙනෑ Reactions: Kalegana and Shamal3001
Phone Hora Well-known member Apr 19, 2016 4,950 7,965 113 Aug 5, 2025 #7 මේ දැන් බැලුවා. 210mbps Download 80mbps upload එනවා. Reactions: shen2020, Yin And Yang, Yeezus and 1 other person
sunlog Well-known member Dec 9, 2012 3,599 1,629 113 sri rajasinha adawiya Aug 5, 2025 #9 Phone Hora said: මේ දැන් බැලුවා. 210mbps Download 80mbps upload එනවා. Click to expand... Ping? Reactions: Shamal3001
Kalegana Well-known member Sep 23, 2007 31,456 67,041 113 Kuwait-Galle Aug 5, 2025 #10 කෝ ඉතින්...???
R RoyalBlu Well-known member May 26, 2021 501 334 63 Aug 5, 2025 #11 math hithuwe lite packahe eka ganna. maseta current ekata units godak yanawada starlink eke? e gana dannawada monawahari?
math hithuwe lite packahe eka ganna. maseta current ekata units godak yanawada starlink eke? e gana dannawada monawahari?
chirantha19890821 Well-known member Apr 21, 2009 10,465 14,258 113 Dubai, UAE Aug 5, 2025 #13 sunlog said: Ping? Click to expand... ඒ ඔය Ping කියන්නේ මොකද්ද බන්? එකෙන් කෙරෙන්නෙ මොකද්ද?? පොඩ්ඩක් පැහැදිලි කරපන්කෝ...
sunlog said: Ping? Click to expand... ඒ ඔය Ping කියන්නේ මොකද්ද බන්? එකෙන් කෙරෙන්නෙ මොකද්ද?? පොඩ්ඩක් පැහැදිලි කරපන්කෝ...