ඉස්ලාම් ආදී මැවුම්කාර ආගම් වලට විරුද්ද ත&#351

Captain Arjun!!!!!

Well-known member
  • Apr 20, 2011
    4,912
    208
    63
    Captain Arjun!!!!!
    user_online.gif

    Senior Member
    reputation_pos.gif
    reputation_pos.gif
    reputation_pos.gif
    reputation_pos.gif


    මුස්ලිම් ද ? :confused::confused::confused: කියල හොයනවා
    මම උඹට අර විදියට මෙසජ් එකක් යැව්වේ.. උඹ මම දන්නවා.. වැඩි පුර වලි වලට යන්නැති එකෙක්.. ඉතින් එහෙම එකේ උඹේ අම්මව ඇදලා එකෙක් ජරා වචනයක් කිව්වා... අන්න ඒ නිසයි..
    එම නැතුව උඹට කතාකරන්න එපා කිව්වේ නැහැ
     

    Captain Arjun!!!!!

    Well-known member
  • Apr 20, 2011
    4,912
    208
    63
    මෙතනින් මූ අදහස් කරලා තියෙන්නේ [අල් බලික් සහා මම(Captain Arjun) = අපි] එතකොට මුන් දෙන්නම එකම
    කණ්ඩායමක දෙන්නෙක් කියලා දැන් මාට්ටු.
    බළලා මල්ලෙන් මෙන්න පැන්නා එළියට කැප්ටන් අර්ජුනයා ගෙරි හම්බයෙක්. :angry:
    මම හිතන් හිටියේ උඹට පන තියනවයි කියලා... බලද්දී උඹ මැරිලානේ:sorry:
     

    ahsk123

    Well-known member
  • Nov 5, 2008
    6,140
    746
    113
    34
    ගාල්ලේ
    පොන්නේය්ක්ට රිදීල වගෙය්....!:lol: :lol: :lol:
    අපිව හැදිගාල දාන්ඩ ලංකාව ඔබේ අම්මගේ අප්පාගේ බූතලයධ..?
    අපිත් ලංකාවේ පුරවැසියෝ...! අපිටත් ඔබට තියෙන හැම මානව අයතිවාසිකමක්‌ තියනවා...! එක දැනගනින් පොන්න බල්ලා. තොපි අපිට බනිනකොට හොදය්..., අපි තොපිට බනිනකොට තමා පු* රිදෙන්නෙය්...! තෝ මොනවා කිව්වත් අපෙය් ආගම අපිට උතුම්..! තොට තොගේ ආගම උතුම්,, එක දැන ගනින් පොන්**යා....! ආගමකට ගෞරව කරලා කතාකරපන්,

    අනේ පොන්න බල්ලෝ..
    තෝ දැන් කැරියා වගේ කෑ ගහන්නේ අහපුවාට උත්තර දීපන්..
    මං තෙගේ පෙන්සි ආගමට මොනා කියන්නද ?? ඕක කොහොමත් අදහන්නේ මොලයක් නැති පොන්න හැත්තක් විතරයි..
    හම්බ ඌරා .. තෝ ගේ අම්මගෙ බූදලේද එතකොට මේක .. ??
    තොපි මෙතන අපේ රටට රිංගන් අපේ උන්ට කෙලින්න කලින් නාලා වර තිරිසන්නු..
    මේ රට මගේ අම්මගෙ අප්පගේ තමයි .. මේ රටේ මගේ අයිතියත් තියනවා..
    මේ රටේ ඉන්න තොපි වගේ තිරිසන්නු පන්නලා දාන්න මං ගොඩාක් කැමතියි..

    “අපිටත් ඔබට තියෙන හැම මානව අයතිවාසිකමක්‌ තියනවා“
    තොපේ මානව අයිතිවාසිකම් ගෑනු අයටත් බලපානවාද කියෆන් ..
    තොපෝ මහ ලොකු ආගමේ ගෑනුන්ටත් සමානව සලකනවාද ??
    නෑ නේ ඌරෝ..

    තොපි තිරිසන්නු ජාතියක්.. නොකදින් ..
    පොන්නයා
     
    • Like
    Reactions: akozlov68

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    අනේ පොන්න බල්ලෝ..
    තෝ දැන් කැරියා වගේ කෑ ගහන්නේ අහපුවාට උත්තර දීපන්..
    මං තෙගේ පෙන්සි ආගමට මොනා කියන්නද ?? ඕක කොහොමත් අදහන්නේ මොලයක් නැති පොන්න හැත්තක් විතරයි..
    හම්බ ඌරා .. තෝ ගේ අම්මගෙ බූදලේද එතකොට මේක .. ??
    තොපි මෙතන අපේ රටට රිංගන් අපේ උන්ට කෙලින්න කලින් නාලා වර තිරිසන්නු..
    මේ රට මගේ අම්මගෙ අප්පගේ තමයි .. මේ රටේ මගේ අයිතියත් තියනවා..
    මේ රටේ ඉන්න තොපි වගේ තිරිසන්නු පන්නලා දාන්න මං ගොඩාක් කැමතියි..

    “අපිටත් ඔබට තියෙන හැම මානව අයතිවාසිකමක්‌ තියනවා“
    තොපේ මානව අයිතිවාසිකම් ගෑනු අයටත් බලපානවාද කියෆන් ..
    තොපෝ මහ ලොකු ආගමේ ගෑනුන්ටත් සමානව සලකනවාද ??
    නෑ නේ ඌරෝ..

    තොපි තිරිසන්නු ජාතියක්.. නොකදින් ..
    පොන්නයා




    :yes:
     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    මම උඹට අර විදියට මෙසජ් එකක් යැව්වේ.. උඹ මම දන්නවා.. වැඩි පුර වලි වලට යන්නැති එකෙක්.. ඉතින් එහෙම එකේ උඹේ අම්මව ඇදලා එකෙක් ජරා වචනයක් කිව්වා... අන්න ඒ නිසයි..
    එම නැතුව උඹට කතාකරන්න එපා කිව්වේ නැහැ

    ඒක තමා.. උබ නම් හම්බයෙක් වෙන්න බෑ තමා,, :)
    එල එල
     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    පොන්නේය්ක්ට රිදීල වගෙය්....!:lol: :lol: :lol:
    අපිව හැදිගාල දාන්ඩ ලංකාව ඔබේ අම්මගේ අප්පාගේ බූතලයධ..?
    අපිත් ලංකාවේ පුරවැසියෝ...! අපිටත් ඔබට තියෙන හැම මානව අයතිවාසිකමක්‌ තියනවා...! එක දැනගනින් පොන්න බල්ලා. තොපි අපිට බනිනකොට හොදය්..., අපි තොපිට බනිනකොට තමා පු* රිදෙන්නෙය්...! තෝ මොනවා කිව්වත් අපෙය් ආගම අපිට උතුම්..! තොට තොගේ ආගම උතුම්,, එක දැන ගනින් පොන්**යා....! ආගමකට ගෞරව කරලා කතාකරපන්,

    බූතලය කියන්නෙ මොකද්ද ගෑනියෙ :D:D
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,565
    22,260
    113
    Gotland
    salli malli = tho salli walata puka dunna kiyala api monawa karannade ponnayo ?

    waren thoge aithiya pennanna hamba kariya. manawa aithiwasikam ? eva gihin aran waren thope arabiyen.

     

    Captain Arjun!!!!!

    Well-known member
  • Apr 20, 2011
    4,912
    208
    63
    හලෝ Al Baik කොහොමැයි ආගම් මාරු වුනා කියන්නේ ඇත්තැයි:rolleyes:
    අනෙ මන්ද මචන් මාව හැක් වෙලා තිබුනා..මම ලොග් වෙන්න ට්‍රයිකරා හරි ගියේ නැහැ පස්සෙ බැලින්නම් මෙන්න මගෙ නමින් ඉස්ලාම් වලට විරුද්ධව පොස්ට් වැටෙනවා... මම පාඩුවේ හිටියේ වෙන්නේ මොනවද බලාගෙන... පස්සෙ එකපාරටම ආයිත් මට ලොග් වෙන්න පුලුවන් උන මගෙ පරන පාස්වර්ඩ් එකෙන්... කාගෙ වැඩක්ද කියන එක තේරුම් ගන්න පුලුවන්නේ දැන්...පස්සෙ මම දැක්කා මම ආගම් මාරුවෙලා කියලා ත්‍රෙඩ් එකක් එකක් නැගලා යනවා මගේ අයිඩී එකෙන්... මොනවා කරන්නද... මොනව කරන්නද මම මගේ පාඩුවේ හිට්යේ වෙලාව ආවම උත්ත්‍ර දෙන්නයි. එක දෙයක් තේරුනා ඒකෙන්... අපි එලකිරි එකෙ ඉන්න එක ආරක්ශාව /ප්‍රයිවසි ගැන දෙසැරයක් හිතන්න වෙනවා කියලා...විශේශයෙන්ම පීඑම් සහ චැට් එක ගැන...මට මතකයි ගයාන් කුවේට් කියන එලකිරියේ සාමාජිකයා දවසක් මේක ගැන කියනවා... මොනව හරි දෙයක් මෙතන තියෙනවා... :eek:
    ආ එහෙමද මචන් මට නම් එච්චර අවුලක් නැහැ... බෙල්ල ගියත් ඇත්ත කතාකරන නිසා..ඇයි එළකිරි එකට බැරි අපිව ආරක්ෂා කරන්න..
    මෙතනින් මූ අදහස් කරලා තියෙන්නේ [අල් බලික් සහා මම(Captain Arjun) = අපි] එතකොට මුන් දෙන්නම එකම කණ්ඩායමක දෙන්නෙක් කියලා දැන් මාට්ටු. බළලා මල්ලෙන් මෙන්න පැන්නා එළියට කැප්ටන් අර්ජුනයා ගෙරි හම්බයෙක්. :angry:
    ඔන්න ඔහොමයි මුල


    උඹ දැන් කොහොමත් මගෙන් උත්තරයක් බලන් ඇතිනේ... ඔන්න එහෙනම් අහගනින්....මම ආගම්/පක්ෂ/ජාති වාදියෙක් නොවෙයි... මගේ ප්‍රති විරුද්ද වාදියා එහෙම හිතුවත් මම උගේ ගැන එහෙම හිතන්නේ නෑ...අනික මම මගේ අදහස් පල කරන්නේ කැප්ටන් අර්ජුන් හැටියට මිසක් "මළ දුපත" වසයෙන් නොවෙයි.. ඉතින් උඹ මගේ අදහස් උඹේ විදියට පල කලේ නැහැ කියලා.. උඹට මළ පැන්නට මම මොනා කරන්නද? දැන් මෙතන උඹට ප්‍රස්නයක් වෙලා තියෙන්නේ "අපි" කියන වචනය නේ... බුරුවො ඔතන මම අපි කියන වචනය සදහන් කරේ උටයි මටයි නොවෙයි... එළකිරියේ ඉන්න සෑම සාමාජිකයෙක්ම පොදු කරගෙන... එකයි මම කියලා තියෙන්නේ "ඇයි එළකිරි එකට බැරි අපිව ආරක්ෂා කරන්න" කියලා.


    හරි දැන් මම උඹ ගැන කියන ටිකත් අහගනින්:---------> උඹට මොකද ඔච්චර මළ පනින්න හේතුව??.. මම කොතනකවත් කියලා නැහැ උඹ තමයි Al Baik හැක් කරේ කියලා... ඉතින් දැන් මෙතනින් හොදටම පැහැදිලි උඹ හැක් කරපු බවට..අනික මේ අහගනින් මම උඹ වගේ අනුන්ගේ කුණු අවුස්සන එකෙක් නෙවෙයි.. එහෙමනම් මටත් කියන්න පුළුවං උඹට ID කීයක් තියනවද?? ID කීයක් බෑන්ඩ් වෙලා තියනවද? මේක අරමුණ මොකක්ද?? කියලා නමුත් මම එහෙම එකෙක් නෙවෙයි.... මම මෙතෙන්ට ආවේ ෆන් එකට අනික මම පොඩ්ඩක් ඉන්ට්‍ර්ස්ට් ඉස්ලාම් ත්‍රෙඩ් වලට... මොකද අපේ කොල්ලෝ 25 දෙනෙක් අපි අරාබි ඉගෙන ගන්නවා.. ඉතින් එකෙන් ඉස්ලාම් දැනුමත් පොඩ්ඩක් තියනවා.. එකයි මම මුස්ලිම් වුන් එක්ක පොඩ්ඩක් හැටෙක් කරන්නේ... ඉතින් ඔච්චරයි ඊට වැඩිය කිසි දෙයක් නැහැ.. අනේ ප්ලීස් එක දෙයක් මම උඹගෙන් කරුණාවෙන් ඉල්ලන්නම්... උඹ මට ඕනෑ විදියට රෙෆ් දීපන් නමුත් අම්මා මතක් නොකර ප්ලීස්
     

    Al Baik

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,287
    12,355
    113
    Ohio, USA
    මෙතනින් මූ අදහස් කරලා තියෙන්නේ [අල් බලික් සහා මම(Captain Arjun) = අපි] එතකොට මුන් දෙන්නම එකම
    කණ්ඩායමක දෙන්නෙක් කියලා දැන් මාට්ටු.
    බළලා මල්ලෙන් මෙන්න පැන්නා එළියට කැප්ටන් අර්ජුනයා ගෙරි හම්බයෙක්. :angry:

    ඔව් මමයි කැප්ටන් අර්ජුනුයි ජාතිවාදි නොවන කන්ඩායමෙ තමයි..... අනුන්ට අම්මලාව ඇදලා කුනුහරපෙන් බනින්නේ නැති කන්ඩායමේ තමයි....
    වෙන ආගම්වලට අපහාස කරන්නේ නැති කන්ඩායමේ තමයි... එලකිරිය හැමදාමත් සාමකාමීව තියෙන්න ඕනේ කියල හිතන කන්ඩායමේ තමයි.... උත්ත්‍ර නැති උනාම බොරු කියල අහුවුනාම හම්බයො..හම්බයෙක් ඌරෙක් කියල අනුන්ට අපහාස කරන්නේ නැති කන්ඩායමේ තමයි... උඹට ඒක තේරුනා...
    අපි හැම ආගමකටම එකහා සමානව ගරු කරන කන්ඩායමේ තමයි...
    අපි එලකිරියට අවංකවම ආදරේ කන්ඩායමක් තමයි...

    මම ඇත්තටම ආඩම්බර වෙනවා කැප්ටන් අර්ජුන් වගේ හොඳ සාමාජිකයෙක් ඉන්න ඒවගේ හොඳ කන්ඩායමක මාවත් එකතුකාරට (එපික් මෑඩ්නස් නොහොත්)ඩෙඩ් අයිලන්ඩ් සහෝදරයා... :)
    ඒවගේම මමත් බය නැතුවම කියන්නේ මම මුස්ලිම් කියලා... පුලුවන්නම් තමන් කොඉ ආගමේද කියන එක ප්‍රසිද්දියේ කියන්න...
    අපි නිර් ආගමිකයෝ කියාගෙන කරන කුප්ප වැඩ වලට වඩා අවංකවම තමන්ගේ ආගම මොකද්ද කියල කියන්න හැමෝටම දහිරිය එන්නේත් නැහැ...

    කප්ටන් අර්ජුන් "අපි" කියල කිව්ව එකට ඔබතුමා මෙච්චර තිගැස්සිලා එයාට හම්බයා කියන පට්ටමක් ගහලා එයාව එලකිරියෙන් පන්නගන්න කරන මේ කැත වැඩේ තව කොච්චර කාලයකට වෙනවද බලමු... මම දවසක් දැක්ක කැප්ටන් අර්ජුන් කියන්වා එය බෞද්ධයෙක් කියලා... එයා උඹලා වගේ නිරාගමික කියාගෙන මෙතන වලි අදින්නේ නැහැ. උඹලා තමයි එලකිරිය නැති කරන්නේ...
    :frown:
     

    Dead Island

    Member
    Mar 22, 2012
    5,350
    681
    0


    ඔන්න ඔහොමයි මුල


    උඹ දැන් කොහොමත් මගෙන් උත්තරයක් බලන් ඇතිනේ... ඔන්න එහෙනම් අහගනින්....මම ආගම්/පක්ෂ/ජාති වාදියෙක් නොවෙයි... මගේ ප්‍රති විරුද්ද වාදියා එහෙම හිතුවත් මම උගේ ගැන එහෙම හිතන්නේ නෑ...අනික මම මගේ අදහස් පල කරන්නේ කැප්ටන් අර්ජුන් හැටියට මිසක් "මළ දුපත" වසයෙන් නොවෙයි.. ඉතින් උඹ මගේ අදහස් උඹේ විදියට පල කලේ නැහැ කියලා.. උඹට මළ පැන්නට මම මොනා කරන්නද? දැන් මෙතන උඹට ප්‍රස්නයක් වෙලා තියෙන්නේ "අපි" කියන වචනය නේ... බුරුවො ඔතන මම අපි කියන වචනය සදහන් කරේ උටයි මටයි නොවෙයි... එළකිරියේ ඉන්න සෑම සාමාජිකයෙක්ම පොදු කරගෙන... එකයි මම කියලා තියෙන්නේ "ඇයි එළකිරි එකට බැරි අපිව ආරක්ෂා කරන්න" කියලා.


    හරි දැන් මම උඹ ගැන කියන ටිකත් අහගනින්:---------> උඹට මොකද ඔච්චර මළ පනින්න හේතුව??.. මම කොතනකවත් කියලා නැහැ උඹ තමයි Al Baik හැක් කරේ කියලා... ඉතින් දැන් මෙතනින් හොදටම පැහැදිලි උඹ හැක් කරපු බවට..අනික මේ අහගනින් මම උඹ වගේ අනුන්ගේ කුණු අවුස්සන එකෙක් නෙවෙයි.. එහෙමනම් මටත් කියන්න පුළුවං උඹට ID කීයක් තියනවද?? ID කීයක් බෑන්ඩ් වෙලා තියනවද? මේක අරමුණ මොකක්ද?? කියලා නමුත් මම එහෙම එකෙක් නෙවෙයි.... මම මෙතෙන්ට ආවේ ෆන් එකට අනික මම පොඩ්ඩක් ඉන්ට්‍ර්ස්ට් ඉස්ලාම් ත්‍රෙඩ් වලට... මොකද අපේ කොල්ලෝ 25 දෙනෙක් අපි අරාබි ඉගෙන ගන්නවා.. ඉතින් එකෙන් ඉස්ලාම් දැනුමත් පොඩ්ඩක් තියනවා.. එකයි මම මුස්ලිම් වුන් එක්ක පොඩ්ඩක් හැටෙක් කරන්නේ... ඉතින් ඔච්චරයි ඊට වැඩිය කිසි දෙයක් නැහැ.. අනේ ප්ලීස් එක දෙයක් මම උඹගෙන් කරුණාවෙන් ඉල්ලන්නම්... උඹ මට ඕනෑ විදියට රෙෆ් දීපන් නමුත් අම්මා මතක් නොකර ප්ලීස්

    මම උබ වගේ අන්ධ විදියට නිගමන වල එන එකෙක් නෙවෙයි. උබට රෙප් එකක් දීපු හැටියේම ඒ මම කියලා කෙලින්ම නිගමනයට ආපු එකෙන්ම පේනවා උබ හිතන්නේ මොන විදියටද කියලා.
     
    • Like
    Reactions: Captain Arjun!!!!!

    Captain Arjun!!!!!

    Well-known member
  • Apr 20, 2011
    4,912
    208
    63
    මම උබ වගේ අන්ධ විදියට නිගමන වල එන එකෙක් නෙවෙයි. උබට රෙප් එකක් දීපු හැටියේම ඒ මම කියලා කෙලින්ම නිගමනයට ආපු එකෙන්ම පේනවා උබ හිතන්නේ මොන විදියටද කියලා.
    naha bola mata kisima rep ekak aave naha mam me kal vela athuva kiwwe...
     

    epw

    Active member
  • Dec 27, 2008
    904
    98
    43
    Davy Jones Locker
    කියපල්ලකෝ බං කව්රු හරි...:sorry::sorry:මම එලකිරියට අලුත් එකයි:sorry::sorry:

    dan man umbata +4 kiyala dunnama umbe rep points gana 4 kin wadi wenawa. mokada mage rep power eka 4 nisa. {karma kiyana eka obala i approve select karala podi kotuwe comment ekakuth dala add button eka click karama.}

    e wage aththatama rep power eka 6 ekek umbe oya karma kiyana eka obala i dissaprove select kaloth point 6k kapenawa. habayi oya kapana ewun kiyana ganan unta rep na. :lol:
     
    dan man umbata +4 kiyala dunnama umbe rep points gana 4 kin wadi wenawa. mokada mage rep power eka 4 nisa. {karma kiyana eka obala i approve select karala podi kotuwe comment ekakuth dala add button eka click karama.}

    e wage aththatama rep power eka 6 ekek umbe oya karma kiyana eka obala i dissaprove select kaloth point 6k kapenawa. habayi oya kapana ewun kiyana ganan unta rep na. :lol:

    ane thanx mcn.....:):)
     

    akilarandev

    Member
    Jan 12, 2012
    316
    32
    0
    අසව් අසව් අලුත්ම hot hot news
    දැනට එළකිරි වෙබ් අඩවියේ විවිධ නුල් හරහා හම්බයන සිංහ කොල්ලන් සමග ගේම ඉල්ලන්නට ගොස් පුකේ ටින්කිරි ගාගත් පුවත නරකාදියටත් සැලවී ඇත. අවුරුදු කල්ප ගණනකට visa ලබා දැනට එහි යමපල්ලන් අතින් පුක පුරා දඬුවම් ලබන අල්ලා සහ මහම්ම්ඩ් මෙම සීන් එක නිසා බලවත් නොන්ඩියට පත් වී ඇත.ඔවුන් මෙම නොන්ඩියෙන් මිදීමට මස්වැද්දාගේ අත්පොත හෙවත් සුද්ද වූ කුරානය වෙනස් කිරීමට ඒකමතිකව තීරණය කර ඇත.
    පළමුව.
    චු කිරීමෙන් පසු ගඩොල් වලින් පිහ දෑම වෙනුව කඩදාසි පාවිච්චියට අවසර දී තිබේ.
    ඉතිරිය පසුව ....
    දැන් මේ සුබ news එක දැනගත් හම්බයන් සැනසුම් සුසුම් හෙලනු ඇත ... මට rep ++ එහෙමත් දේවි...