නිකන් මෝඩ තර්ක ගෙනල්ල උබලගේ islam ආගම හරි කියල ඔප්පු කරන්න හදන්න එපා. උබල ඔය කියන තරම් වැඩකාරයෝ නම් වරෙන් ප්රසිද්ද වාදයකට. එතකොට බලන්න පුළුවන් ඇත්ත මොකද්ද බොරුව මොකද්ද කියල. නිකන් බොරුවට කාලෙ නාස්ති කරන මේකේ msg කොටන්න උබට වගේ අපිට වෙලාවක් නෑ.... උබල දැන් කරන්නේ කොහේ හරි තියෙන resources ටිකක් එකතු කරලා ලොකු කරලා පෙන්නන්න හදන එකනේ, නිකන් ගොබ්බ වැඩ නොකර හිටපන් බන්, දැන් ඉන්න මිනිස්සු ඇත්ත මොකද්ද බොරුව මොකද්ද කියල හොදට දන්නවා. උබ නිකන් මෙතන වීරයා වෙන්න හැදුවට වැඩක් නෑ..





.උබ ඕවට මුකුත් කියන්නේ නෑ කියන්න දෙකුත් නෑ කියල මන් දන්නවා.ඔය මොකක් හරි කොපි පෙස්ට් එකක් දාපන් අන්වර්ගෙ බ්ලොග් එකෙන්