ඊයෙ රෑ අපි මාලු බනිස් 2500ක් බෙදුව

Wadakaru

Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    අම්පිටිය පාර පැත්තෙ සෙට් එකට දුන්නෙ
    අපි ලගපාත අය එක්ක එකතුවෙලා සල්ලි දාල වැඩේ කරේ.
    හුතුගලයනම් කැරි කුනා ශෝ ඕප් එක විතරයි. ඌ පාරෙ දුවනව බිස්කට් පෙට්ටියක් උස්සගත්ත එකෙක් ඌ පස්සෙ දුවනව.

    පලවෙනි දවස් දෙක තුනේ නොදැනුවත්කම හින්ද කන්න ගෙනාවෙ නෑ ඉක්මනට බලල යන්න.
    ඒත් දැන් 4වෙනි දවස. මුන් දැන් නිකන් කන්න බලාගෙන අත්දෙක වන වන එනවද කියල හිතෙනව.
     

    slsal

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    3,742
    3,065
    113
    හුතුගලයනම් කැරි කුනා ශෝ ඕප් එක විතරයි. ඌ පාරෙ දුවනව බිස්කට් පෙට්ටියක් උස්සගත්ත එකෙක් ඌ පස්සෙ දුවනව.
    show off kiyala penawa. okage marketing
     
    • Like
    Reactions: Wadakaru

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,673
    75,742
    113
    අම්පිටිය පාර පැත්තෙ සෙට් එකට දුන්නෙ
    අපි ලගපාත අය එක්ක එකතුවෙලා සල්ලි දාල වැඩේ කරේ.
    හුතුගලයනම් කැරි කුනා ශෝ ඕප් එක විතරයි. ඌ පාරෙ දුවනව බිස්කට් පෙට්ටියක් උස්සගත්ත එකෙක් ඌ පස්සෙ දුවනව.

    පලවෙනි දවස් දෙක තුනේ නොදැනුවත්කම හින්ද කන්න ගෙනාවෙ නෑ ඉක්මනට බලල යන්න.
    ඒත් දැන් 4වෙනි දවස. මුන් දැන් නිකන් කන්න බලාගෙන අත්දෙක වන වන එනවද කියල හිතෙනව.
    නිකන් කැරි බොරු දාන්න එපා වරුන ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙ පුතා, උඹ දීපු බනිසක් නෑ, උඹට ඕනා කාට හරි බනින්න. ඉතින් මුතුගලයාගෙ video එක දැකපු ගමන් අතේ ගහලා ඇවිත් ඌට වදින්න ත්‍රෙඩ් එකක් දැම්මා.

    නොදකින් උඹ වගේ පොන්න වේසිගෙ පුතෙක් 🤭 🤭
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,673
    75,742
    113
    මුතුගලට attention ලැබෙයි කියලා jealous හිතුන නේද උඹට?
    උඹට තේරුනා නේද සීන් එක? මූ කැරිම මානසික ලෙඩෙක්. ජෙප්පන්ගෙ ජාන සුපිරියටම තියෙනවා 🤭 🤭
     
    • Haha
    Reactions: supun_sg