ඔලුව වාමාංශික කඳ ධනවාදී හෝමාගම මහරගම කඩුවෙල කැස්බෑව දෙබිඩ්ඩෝ තමයි හැමදාම රටට කෙලවන පුරෝගාමියෝ 

Last edited:

Tho kariya war thread eke trump ponnayata puka deela deela awilla dn kiyanawa gas nalu. Pako thoge trump buruwa hinda thama gas natte. Awilla dn puka deepan gas polimata.

ඒ උනාට Ayatollah Khamenei is dead. දුකයිද
Gas polim thibba war eka patan Ganda kalinTho kariya war thread eke trump ponnayata puka deela deela awilla dn kiyanawa gas nalu. Pako thoge trump buruwa hinda thama gas natte. Awilla dn puka deepan gas polimata.
Dead nn hutto ube appachchita kiypn hukan natuwa dn gas denna kiyala. Metana ponnaya wage thread dagena gas na gaga adanne pakatada?
ගොනෝ මේ සති 2කට කලින්. ආව මෙතන යුද්ද පිටින් දාලා පච කයිවාරු අනුරගේ වැඩ බැරිකම වහන්නDead nn hutto ube appachchita kiypn hukan natuwa dn gas denna kiyala. Metana ponnaya wage thread dagena gas na gaga adanne pakatada?

E laugf unge supply eke aduwak hinda unut litro ganna awilla. Litro wala awulak tibbe na.Gas polim thibba war eka patan Ganda kalin
ඒ උනාට Ayatollah Khamenei is dead. දුකයිද
ගොනෝ මේ සති 2කට කලින්. ආව මෙතන යුද්ද පිටින් දාලා පච කයිවාරු අනුරගේ වැඩ බැරිකම වහන්න
පෙබරවාරි 27
man dakka laugh kareya iranen hora gas aran wikunala mattu una kathawak!E laugf unge supply eke aduwak hinda unut litro ganna awilla. Litro wala awulak tibbe na.
+ gas supplier for litro changedE laugf unge supply eke aduwak hinda unut litro ganna awilla. Litro wala awulak tibbe na.
Loku gas cylinder 2k thiye bnතාම පෝලිමේද බන් @Clockwork