eww ඒ sub එකට ගිහිල්ල මේකට ආවම පුදුම අඩු කුලේ vibes එන්නෙ
කැරි දෙමල්ලු ලු, පුසී ස්මෙල් සෝ බෑඩ් ලු. මොනාද මේ තොපි කතා කරන්නෙ
දැන්වත් ජාතිවාදේ ලිංගික වාදේ අත ඇරපල්ලා
reddit එකෙන්වත් ඉගෙන ගෙන lgbtq වලට උතුරෙ අපේම සහෝදරවරුන්ට ගරු කරන්න ඉගෙන ගනිල්ලා
කැරි දෙමල්ලු ලු, පුසී ස්මෙල් සෝ බෑඩ් ලු. මොනාද මේ තොපි කතා කරන්නෙ
දැන්වත් ජාතිවාදේ ලිංගික වාදේ අත ඇරපල්ලා
reddit එකෙන්වත් ඉගෙන ගෙන lgbtq වලට උතුරෙ අපේම සහෝදරවරුන්ට ගරු කරන්න ඉගෙන ගනිල්ලා

