උඹලාගේ ඉස්කෝලෙ කාලේ ක්‍රශ් එක දැන් මොකෝ කරන්නේ?

King kekille

Well-known member
  • Jun 27, 2016
    2,927
    2,477
    113
    Austria
    මගේ කෙල්ල දාර කුඩ්ඩෙක් වගේ එකෙක් බැදලා දරැවෝ 3 ඉන්නවා .ඒකිගේ යාලුවා මාත් එක්ක කතා කරලා දවසක් කිවා ඒකි බැදපුඑකා නොසැහෙන්න ගහනවා කියලා බිලා ඒකිට . පවි බං ඇත්තටම .මට පට්ට ටොක් දුන්නේ දාලා යද්දි ගැලපෙන්නැ කියලා .
    මටත් උනේ ඕක..එකීට බැදපු එක මැච් නෑ..ඒ බැදපු එකා අවුරුදු 8ක් ගැප් එක..යකෝ මම a/l කරා විතරයි මේකිට මැරි කරන්න ඕන කිව්ව මම බැහැ කිව්ව..අම්ම තාත්තා වයසයි කියල මේකී පස්ස්‍ර්න් ආපුගෙවල් ලග කොල්ලට කැමති උනා...ඌට එත කොට වයසයි බන් කෑල්ලට 17යි..ඌ වැඩ කලේ ආන්ඩුවේ කම්කරු ජොබ් එකක් හොද පඩි...හිතාගනින් කොහෙද කියල...ඌ බව්සර් එකේ ගෝලයා..අද මට බව්සර් 10ක් ගන්න සල්ලි තියනවා.අනික ලංකාවෙත් නෙමෙයි පදිංචිය..මට දුක නෑ අද මට ලස්සන පවුල් ජීවීතයක් තියනව..ඒකී දුක් විදිනවා 😁😆 ( මාව දාලගියෙත් මට ගෑනියෙක් නඩත්තු කරන්න බැහැ කියල ඒකිට ඉක්මනට බදින්න ඕන කියල..😆😁😉)
     

    Voldemort Bro

    Well-known member
  • Jan 1, 2020
    10,080
    13,948
    113
    126
    Hogwarts
    මගේ කෙල්ල දාර කුඩ්ඩෙක් වගේ එකෙක් බැදලා දරැවෝ 3 ඉන්නවා .ඒකිගේ යාලුවා මාත් එක්ක කතා කරලා දවසක් කිවා ඒකි බැදපුඑකා නොසැහෙන්න ගහනවා කියලා බිලා ඒකිට . පවි බං ඇත්තටම .මට පට්ට ටොක් දුන්නේ දාලා යද්දි ගැලපෙන්නැ කියලා .
    Ekit asa ati bara dala gahana nisa hodata
     

    sahan50

    Well-known member
  • Apr 15, 2024
    7,099
    6,434
    113
    kandy
    1st crush eka. Habai one side love:P
    Kohe innawada, monawa karanawada kiyala danne na. Kawadawathma amathaka wenne na 1st love eka

    Hillwood eke kellek;):love:
     
    • Like
    Reactions: Yin And Yang

    milindasenarath

    Well-known member
  • Mar 23, 2007
    18,441
    2,244
    113
    Sri Lanka
    meke godak ewunge crush ekata set wela tiyennema kuddone
    kuddo set wenne ethin godak welawata e e samaja mattamata tama
    e social group eken set wela ennawa kiyanneth ubalath adu kule wage seen ekak tama
     

    itguy77

    Well-known member
  • Nov 10, 2023
    5,489
    6,083
    113
    wiswasa karanwanm wisawasa karapalla
    nathth mata wadakuth na

    mata crush hitiye na

    hitiye mawa crush karagahthtu ewun time to time

    mama iskoledi kellek line kareth mata nikan Gay label eka wadinna ida thiyena handa,
    anika ekith tikak passen aawa

    eki nam dan koheda danne na,

    mata aapu chance ekak miss wuna kiyala nam hithila thiyenwa
    ekath iskoledi akka kenek line eke hitiya,dan eki Europe settle wela. AL walin passe europe giua

    lassana hurubuhuti kallak.

    koheda mama computer parts walata love karane e kale. :(
     

    Gwynbleidd

    Well-known member
  • Aug 7, 2020
    11,903
    22,240
    113
    Kaer Morhen
    thewitcher.com
    OL කාලේ crush දෙකක් හිටියා, ඒකක් ඩොකෙක්, අනික නන් මොකද දන්නේ නෑ.

    AL කාලේ crush දෙකෙන් එකක් ඩොකෙක්, අනික මේ ලඟදි graduate උනේ.