උඹලා ආර්ට් ඇනිමේෂන් කෝස් බාගන්නේ කොහෙන්ද

dilann

Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,989
    167,813
    113
    එකමත් එක රටක
    Mitch Leeuwe කාරයාගේ ඒවා නම් හොද යි . පුලුවන් නම් හොයාගනින් .
    උගේ gumroad තිබ්බ shop එක අස කරල . patreon එකේ විතරයි තියෙන්නේ දැන් .
    https://www.patreon.com/c/mitchleeuwe/shop?

    මම උබට පට්ට පරණ මම පාවිච්චි කරපු එකක් දාන්නම් toonbox කියලා පොරක් ගේ . ඒවා දැන් නෑ සයිට් එකේ වත් .

    නැත්නම් මෙන්න මේ සයිට් එකේ දවස් 14කට trial එක අරන් ඕන ඒවා බාගෙන trial එක cancel කරල දාපං .

    https://courses.svslearn.com/collections

    නැත්නම් මේ course සෙට් එකෙත් හොද ඒවා තියනව

    https://www.21-draw.com/course/


    තව මෙන්න මේ disney බුවා ගේ සුපිරි ඒවා තියනව
    https://creatureartteacher.com/
    ටොරන්ට් හොයාගන්න පුලුවන් නම් බාගන්න . නැත්නම් සයිට් එකෙන් සමහර දවස් වලට 1$ වලට ලොකු course දෙනවා . නත්තලට දෙයි ආයිත් . මම තඩි course 2ක් ගත්ත 1$ ගානේ දීල ගිය මාසෙත් .
     

    supun_sg

    Well-known member
  • Sep 5, 2010
    16,295
    25,072
    113
    tracing Geo-location.. ... ...
    Mitch Leeuwe කාරයාගේ ඒවා නම් හොද යි . පුලුවන් නම් හොයාගනින් .
    උගේ gumroad තිබ්බ shop එක අස කරල . patreon එකේ විතරයි තියෙන්නේ දැන් .
    https://www.patreon.com/c/mitchleeuwe/shop?

    මම උබට පට්ට පරණ මම පාවිච්චි කරපු එකක් දාන්නම් toonbox කියලා පොරක් ගේ . ඒවා දැන් නෑ සයිට් එකේ වත් .

    නැත්නම් මෙන්න මේ සයිට් එකේ දවස් 14කට trial එක අරන් ඕන ඒවා බාගෙන trial එක cancel කරල දාපං .

    https://courses.svslearn.com/collections

    නැත්නම් මේ course සෙට් එකෙත් හොද ඒවා තියනව

    https://www.21-draw.com/course/


    තව මෙන්න මේ disney බුවා ගේ සුපිරි ඒවා තියනව
    https://creatureartteacher.com/
    ටොරන්ට් හොයාගන්න පුලුවන් නම් බාගන්න . නැත්නම් සයිට් එකෙන් සමහර දවස් වලට 1$ වලට ලොකු course දෙනවා . නත්තලට දෙයි ආයිත් . මම තඩි course 2ක් ගත්ත 1$ ගානේ දීල ගිය මාසෙත් .

    Thanks ban. 😍
     

    RottenCOLT

    Well-known member
  • Oct 9, 2011
    27,569
    16,401
    113
    Nama gahala baluwata nam awe ne .

    Free account ekakin ganna barida?

    Torrent eka nam dakka.

    Porage basic course eka thamai torrent naththe.
    oyata mulin ona course eke title eka danna. cgpeers eke thibboth mama download karla mokakata hari upload karala ewannan.
     
    • Like
    Reactions: dilann

    Dr.Amdan

    Well-known member
  • Sep 26, 2015
    26,412
    1
    28,507
    113
    කොහෙන්ද බන් මේක හම්බ වුනේ? online-courses.club එකෙන් අරන් අප්ලෝඩ් කලාද?

    පාර්ට් 1 නම් දැම්මා.වැඩේ කියන්නේ පැකේජ් එකත් ඉවරයි උදේ 11ට.එකක් හරි බාගන්න බලන්න ඕනේ..දවස් තුනෙන් එක්ස්ෆයර් වෙනවානේ.


    Screenshot-2024-11-10-102041.png


    සිතුවට වඩා ස්පීඩ් එකක් එනවා වෙලාවට.පාර්ට් 2 එකත් බාගන්න පුලුවන් ලයින් එකක් තියෙන්නේ

    thanks machan.. (y)
     
    • Like
    Reactions: RottenCOLT

    RottenCOLT

    Well-known member
  • Oct 9, 2011
    27,569
    16,401
    113
    කොහෙන්ද බන් මේක හම්බ වුනේ? online-courses.club එකෙන් අරන් අප්ලෝඩ් කලාද?

    පාර්ට් 1 නම් දැම්මා.වැඩේ කියන්නේ පැකේජ් එකත් ඉවරයි උදේ 11ට.එකක් හරි බාගන්න බලන්න ඕනේ..දවස් තුනෙන් එක්ස්ෆයර් වෙනවානේ.


    Screenshot-2024-11-10-102041.png


    සිතුවට වඩා ස්පීඩ් එකක් එනවා වෙලාවට.පාර්ට් 2 එකත් බාගන්න පුලුවන් ලයින් එකක් තියෙන්නේ

    thanks machan.. (y)
    cgpeer eke thibbe. eken download karala okata up kare. kotas 3ma download karanna one wei oka unzip karanna.
     
    • Like
    Reactions: Dr.Amdan

    Dr.Amdan

    Well-known member
  • Sep 26, 2015
    26,412
    1
    28,507
    113
    cgpeer eke thibbe. eken download karala okata up kare. kotas 3ma download karanna one wei oka unzip karanna.
    Appa ehemada 😕

    Eth ban part widiyata neda tiyenne ? Part 1,2,3 wena wenama unzip karanna puluwan wenna epaye

    ...

    hari machan .okkoma download kala..unzip wede awulak une ne. thanks.
     
    Last edited:

    RottenCOLT

    Well-known member
  • Oct 9, 2011
    27,569
    16,401
    113
    Appa ehemada 😕

    Eth ban part widiyata neda tiyenne ? Part 1,2,3 wena wenama unzip karanna puluwan wenna epaye
    oka bn mamai 3ta kaduwe. we transfer website ekata eka para upload karanna puluwan file size eka 2gb max. oyata unzip karanna puluwan wei eth samahara file hariyata wada nathiwei thuama nathi unoth.
    3 file ekanm godak podi ekak thiyenne.
     

    Dr.Amdan

    Well-known member
  • Sep 26, 2015
    26,412
    1
    28,507
    113
    oka bn mamai 3ta kaduwe. we transfer website ekata eka para upload karanna puluwan file size eka 2gb max. oyata unzip karanna puluwan wei eth samahara file hariyata wada nathiwei thuama nathi unoth.
    3 file ekanm godak podi ekak thiyenne.
    ඒ කියන්නේ කොටස් තුනම එකම ෆෝල්ඩර් එකකට එක්ස්ට්‍රෑක්ට් නොකරන ප්ලේ කරන්න බෑ කියලද කියන්නේ?


    මම නම් සිප් කරපු ෆයිල් බලන්නෙම එක්ස්ට්‍රෑක්ට් නොකරමයි.
     

    RottenCOLT

    Well-known member
  • Oct 9, 2011
    27,569
    16,401
    113
    ඒ කියන්නේ කොටස් තුනම එකම ෆෝල්ඩර් එකකට එක්ස්ට්‍රෑක්ට් නොකරන ප්ලේ කරන්න බෑ කියලද කියන්නේ?


    මම නම් සිප් කරපු ෆයිල් බලන්නෙම එක්ස්ට්‍රෑක්ට් නොකරමයි.
    ow. habai mama 1 weni eka withrak wenama unzip karala baluwa. mul tikanam awulak naha wage play wenwa.
     
    • Like
    Reactions: Dr.Amdan

    Dr.Amdan

    Well-known member
  • Sep 26, 2015
    26,412
    1
    28,507
    113
    ow. habai mama 1 weni eka withrak wenama unzip karala baluwa. mul tikanam awulak naha wage play wenwa.
    part 1 thamai videos tika tiyenne habayi. anith ewaye mokuth ne.

    habayi mama part 1 witharak download karala play kala.eth weda kala.
     

    RottenCOLT

    Well-known member
  • Oct 9, 2011
    27,569
    16,401
    113
    part 1 thamai videos tika tiyenne habayi. anith ewaye mokuth ne.

    habayi mama part 1 witharak download karala play kala.eth weda kala.
    eth anthima ewa tika hariyata play wena ekak naha mokak hari awulak yai.
    koma hari .rar thunama download karala eka folder ekak athule dala ekak unzip karanna ithiri dekath auto gannawa.