දවල්ට කෑවද අද මචන් ?මම බොරු කියන්නේ මොනාටද? මට ඕන තරම් ලස්සන කෙල්ලො වසඟ වෙනවා.ලස්සනම ලස්සන බොනික්කො වගේ කෙල්ලො සීයක් දෙසියක් මම සෙක්ස් කරලා තියෙනවා.තොපි වගේ එවුන්ට උන්ට ලං වෙන්නවත් බෑ.මම ලංකාවේ ස්පා වල ඉන්න එවුන් ගාවට යන්නේ නෑ.අදත් කෙල්ලෙක් පැය ගානක් චැට් කරා ලංකාවේ ඉඳන්.කෙල්ලොයි කොල්ලොයි සෙක්ස් කරන එක මහ ලොකුවට ගනන් ගන්න ඕන එකක් නෙවෙයි.සෙක්ස් වලට ආස නැති එවුන් පොන්නයො.ලංඩන් වල ඉන්න වයස 15,16 අය පවා මට මාර ආකර්ශනයක් තියෙනවා
Mu mokaada?
hina wenna epa ube wife set krpn @tilvin-silva![]()
![]()
මම ඊයේ මේකිව ගහලා ආවා.එස්කෝට් මොඩෙල්
iye cannawath eliyata yanna ba cyla mece collonta boruwa dala badu gahanna gya eca nm cathayi mahattayo
Sinhalu right now![]()
මම එන්නේ නැති නිසා මසාජ් කරන කෙල්ලත් ආවේ නෑ.බොඩි මසාජ් එකකට යන්න ගිහින් පස්සෙ මේකිව ෆක් කරලා ආවා.අරකි හෙට ගන්නවා .පට්ට බොනික්කො වගේ කෙල්ලො
අවු 16 විතර මවාගත්ත හීන ලෝක වල තාම ඉන්නේ27 ekek 35 unta auty kiynwada bn. un akkalane.

27 ekek 35 unta auty kiynwada bn. un akkalane.
*an escort![]()
මම එන්නේ නැති නිසා මසාජ් කරන කෙල්ලත් ආවේ නෑ.බොඩි මසාජ් එකකට යන්න ගිහින් පස්සෙ මේකිව ෆක් කරලා ආවා.අරකි හෙට ගන්නවා .පට්ට බොනික්කො වගේ කෙල්ලො
Repost නම් සොරි.
මගේ විස්තර පහලින්.
Virgin girls- 6
Used girls-3
Aunties-4 වයස 35ට අඩු
Spa therapists- 50ට වැඩි
Prostitutes- 20ට වැඩි
Relatives aunties and girls- 3
ඇත්ත විතරක්ම පවසන්න කාරුණිකවන්න.
Photos nathuwa piliganne kohomada?මේ එස්කොට් කෙල්ල පාට් ටයිම් මොඩෙල් කෙනෙක් වයස 21 ක් වගේ මාර ෆ්රෙන්ච් කිස් එකක දුන්නා .නියම තොලක් දැම්මා ෆක් කරන්න කලින්.ඒවට වෙනම ගන්නවා.
kiyapanko oya prekoshan apatath mara wadagath bun ?Eka parak Kara ban 18 da kohedo palaweni para baduwak gahala Mara wadayak una manasata, Masa 3k days count karala test eka Kare. Mokada eakale precautions gana danumak thibbe nha Mata.
dinner ekata mama buriyani ekak haduva.iye cannawath eliyata yanna ba cyla mece collonta boruwa dala badu gahanna gya eca nm cathayi mahattayo