උණ්ඩික පූච්චියයි වකුබඩුවයි අඳුරගන්න බැරි A-3 නේ බේසිකයෝ..
උසස් පෙළින් සිංහලුන්ගේ අනාගතේ ලියන සයිටම් ඇලජික් එවූන් මීක් නෑ මේවට..





කවුද? රනිලද? තෙල්, විදුලිය, ගෑස් තියෙනකල් සිංහලු නෙමේ පාරට බහින්නේ.meka hariyanne na kama kai lagadima
ranilda surgery eka karala thiyenneකවුද? රනිලද? තෙල්, විදුලිය, ගෑස් තියෙනකල් සිංහලු නෙමේ පාරට බහින්නේ.

මචන් චින්තන අයියානේද මේ ඉන්නෙ?පට්ට වෙනස්නෙ බන් Days Of Dilshan vlogsවල ඉන්න එක්කෙන කියලා හිතන්නත් බෑ.ඔයාට Mr Robot එකේ වගේ personalities දෙකක් තියෙනවදඑක්ස්පීරියන්ස් තියෙන වැඩ්ඩො රට ගිහින් ඇත්තෙ මචන් දැන් ගොඩක්. පුරුදු නැති උන් අතින් මිස්ටේක් වෙන්න පුලුවනිනෙ.
මේ රටේ ඉන්න මිනිස්සුන්ට දේශපාලන අවුල් නිසා රට එපා වෙලා දාල යන තැනටම ගෙනැල්ලා තියෙන්නෙ අපතයො ටික එක්කහු වෙලා!

ඔවු මල්ලෙ එහෙම සීන් එකක් තියේ ටිකක්.මචන් චින්තන අයියානේද මේ ඉන්නෙ?පට්ට වෙනස්නෙ බන් Days Of Dilshan vlogsවල ඉන්න එක්කෙන කියලා හිතන්නත් බෑ.ඔයාට Mr Robot එකේ වගේ personalities දෙකක් තියෙනවද
ආතල් එකට හොදේ ඉතින්
අඩෝ සොරි මචන ඒකෙන් හිත රිදුනනම්,එත්කොට ඩිල්ශාන් අය්යා ඔයාව ආතල් එකට අරන් වීඩියෝ කරනව නේද?දෙන්නෙ ඔනී උට දෙකක් ඔයාව ආතල් එකට ගන්නවටඔවු මල්ලෙ එහෙම සීන් එකක් තියේ ටිකක්.


na na. api athal ekta karanne! api ohe kiyawana magul ehemma record krla danawa.අඩෝ සොරි මචන ඒකෙන් හිත රිදුනනම්,එත්කොට ඩිල්ශාන් අය්යා ඔයාව ආතල් එකට අරන් වීඩියෝ කරනව නේද?දෙන්නෙ ඔනී උට දෙකක් ඔයාව ආතල් එකට ගන්නවට![]()
ආ එහෙනන් කමක් නෑ ඉතින්na na. api athal ekta karanne! api ohe kiyawana magul ehemma record krla danawa.

ada shop eka wahaladana na. api athal ekta karanne! api ohe kiyawana magul ehemma record krla danawa.
උණ්ඩික පූච්චියයි වකුබඩුවයි අඳුරගන්න බැරි A-3 නේ බේසිකයෝ..උසස් පෙළින් සිංහලුන්ගේ අනාගතේ ලියන සයිටම් ඇලජික් එවූන් මීක් නෑ මේවට..