Un ahanwa salli kohenda kiyala puduma wadayak denneme lagadi 15 k danna gihin ekat ammage namata danna giye ara wadihiti fd ekata prshna ahanwa ahanwa iwarayak naha yako mata epa una
එක සැරේ ලක්ෂ 6 ක් 7ක් account එකට දාන එක හොඳ දෙයක්ද, පස්සේ tax case වෙයිද ?
අනිවා අහනවා කොහෙන්ද මේ සල්ලි කියල , deposit slip එකේ දාන්න ඕනෙද කොහෙද source එක. එත් අවුලක් වෙන එකක් නෑමේක මචන්ලා මට foreign project එකක payment එකක්, අවුල කියන්නේ, මගේ අක්කගේ රට යන වැඩකට ausi වලට transfer එකක් කරන්න වෙලා මගේ customer මට දෙන්න තියෙන payment එකක් අක්කගේ වැඩේට transfer කරා. එකට මට අක්කා cash වලින් සල්ලි දුන්නා, දැන් මට මේක බෑන්ක් කරලා ලෙඩක් වැටෙයිද කියලා බැලුවේ
Owner he account ekata deposit karanawa nam source dannone nha laksha 7taඅනිවා අහනවා කොහෙන්ද මේ සල්ලි කියල , deposit slip එකේ දාන්න ඕනෙද කොහෙද source එක. එත් අවුලක් වෙන එකක් නෑ
ඔව් ඔව් 5ට වඩා ගන්නවානම් බ්රාන්ච් එකෙන් කන්ෆර්මේශන් එනකල් ඉන්න ඕනෙ. ඒ උනාට ආසම බෑන්ක් එකක්.Boc eke ban