එඩිතර සෙබලෙක් වැඩ පෙන්වයි... "චන්දිමාල්"

damith87

Member
Feb 27, 2009
301
8
0
Dilshan kiyanne namata captain habai mathews kiyyane real captain kenek.team eke player kenege 100 captain kenekta wadagath.ethokata eda dilshan wc qf wala karapu de gana ai katha karanne nathe.mathews team ekata adarei habai dilshan ehema ne.othana sanga hari mahela hari hitiyath karanne okama thamai....
 

sanath ekanayake

Well-known member
  • Jan 13, 2009
    12,082
    1,248
    113
    සමුදුරෙන් එහා
    බෝල 23කට ලකුනු 9ක් ගන්න තිබුනෙ.
    එහෙව් එකේ චන්දිමාල්ට ඒ අවස්ථාව හදලා දුන්න එක ලොකු දෙයක්.
    කොටි පරයෙකුත් ග්‍රවුන්ඩ් එකට පැනලා වණ කරන්න හදපු මැච් එක අපෙ අලුත් කොල්ලෙක් 100කුත් දාගෙනම දිනා ගත්තනෙ.
    රැව්ලයි කැඳයි දෙකම බේරගත්තු අපෙ කොල්ලො දෙන්නට සුභ පැතුම්.
    ඇත්තටම අපිට වර්ල්ඩ් කප් එක පරදින්න උනේ මේ වගේ මානසිකත්වයක් නොතිබුන නිසා....ඔබ හරි.!
     

    kaushala1988

    Well-known member
  • Oct 27, 2008
    4,413
    1,238
    113
    තමාගෙම ලෝකේ තමා
    MATCH EKA DINANAWA KIYALA SURENAM MOKADDA WARADDA....????...ONNA ZIMBABWE, BANGLA...IRELAND WAGE RATAK KAALEKATA PASSE YANTHAN MACH EKAK DINAAGENA ENAKOTA OHOMA WADAK UNANAM WADE KACHAL.....MACH EKA DINANAWA KIYALA DILSHANAYATA CONFIDENT NADDA....ILAGATA ENNA HITIYE ARA KANDAMBI GON THAMBI HINDADA DANNE NA OCHCHARA OKA BAYA UNE....ANIKA EDA MATHEWS AAPU GAMAN KELAGENA KELAGENA GIHIN MACH EKA IWARA KARAANAM EPARA MINISSU KIYAI ARU IRISIYAWATA MACH EKA IWARA KARAA..APARADE ARA PODI KOLLATA 100 GANNA DUNNE NA IRISIYAKARAYA KIYALA.....ENGLAND KAARAYINTA THADA WENNATHTHE ANTHIMA MOHOTHE UNWA HODATA MADEWWA NISA WENNATHI....CMON CHANDI...CMON MATHEWS...CMON SRI LANKA...(spread sm reputation lu ban)
     

    mr.tikko

    Member
    Nov 19, 2010
    1,699
    399
    0
    Dilshan kiyanne namata captain habai mathews kiyyane real captain kenek.team eke player kenege 100 captain kenekta wadagath.ethokata eda dilshan wc qf wala karapu de gana ai katha karanne nathe.mathews team ekata adarei habai dilshan ehema ne.othana sanga hari mahela hari hitiyath karanne okama thamai....

    බෝල 23කට ලකුනු 9ක් ගන්න තිබුනෙ.
    එහෙව් එකේ චන්දිමාල්ට ඒ අවස්ථාව හදලා දුන්න එක ලොකු දෙයක්.
    කොටි පරයෙකුත් ග්‍රවුන්ඩ් එකට පැනලා වණ කරන්න හදපු මැච් එක අපෙ අලුත් කොල්ලෙක් 100කුත් දාගෙනම දිනා ගත්තනෙ.
    රැව්ලයි කැඳයි දෙකම බේරගත්තු අපෙ කොල්ලො දෙන්නට සුභ පැතුම්.
    ඇත්තටම අපිට වර්ල්ඩ් කප් එක පරදින්න උනේ මේ වගේ මානසිකත්වයක් නොතිබුන නිසා....ඔබ හරි.!

    MATCH EKA DINANAWA KIYALA SURENAM MOKADDA WARADDA....????...ONNA ZIMBABWE, BANGLA...IRELAND WAGE RATAK KAALEKATA PASSE YANTHAN MACH EKAK DINAAGENA ENAKOTA OHOMA WADAK UNANAM WADE KACHAL.....MACH EKA DINANAWA KIYALA DILSHANAYATA CONFIDENT NADDA....ILAGATA ENNA HITIYE ARA KANDAMBI GON THAMBI HINDADA DANNE NA OCHCHARA OKA BAYA UNE....ANIKA EDA MATHEWS AAPU GAMAN KELAGENA KELAGENA GIHIN MACH EKA IWARA KARAANAM EPARA MINISSU KIYAI ARU IRISIYAWATA MACH EKA IWARA KARAA..APARADE ARA PODI KOLLATA 100 GANNA DUNNE NA IRISIYAKARAYA KIYALA.....ENGLAND KAARAYINTA THADA WENNATHTHE ANTHIMA MOHOTHE UNWA HODATA MADEWWA NISA WENNATHI....CMON CHANDI...CMON MATHEWS...CMON SRI LANKA...(spread sm reputation lu ban)


    Thnks