එතකොට නේටිව් කැනේඩියන් උන්ටත් ජොබ් නැද්ද

asanka+++

Well-known member
  • Jul 17, 2014
    11,361
    20,137
    113
    42


    උන්ට දීලා ඉතිරිවෙනටිකද ඉන්ටනැෂනල් උන්ට දෙන්නෙ
     
    • Like
    Reactions: Tharaka_x

    asanka+++

    Well-known member
  • Jul 17, 2014
    11,361
    20,137
    113
    42
    owa indian, pakistan, bangali akramanaya karala iwarai. unge ratawal wala ewunta thamai godak job yanne
    ඒකත් එහෙමද

    Balapanko unge aggresive manner eka.daspiyo mona rate giyath ohomai.ekai unta patta hate ekak tiyenne hema ratenma.karumeta apith unge look
    ඔව්බන් කිසි චාරයක් නැති වේසිගෙපුත්තු.
    karumeta apith unge look
    මේක තමයි කැරිම සීන් එක
     

    poopoo

    Well-known member
  • Nov 18, 2021
    5,766
    11,430
    113
    who tf care?
    they elected a liberal ass government, and they deserve it

    same thing already happened to New York and San Fransico
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,639
    67,991
    113
    Manase mawena dewal. Penuma kiyala deyak na😷
    Yes but VR is real

    ඒකත් එහෙමද


    ඔව්බන් කිසි චාරයක් නැති වේසිගෙපුත්තු.
    karumeta apith unge look
    මේක තමයි කැරිම සීන් එක
    Balapanko Http ge hati
    ------ Post added on Apr 28, 2024 at 8:25 PM
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,639
    67,991
    113
    Canadian suddo nan hodai wage ausi ekekgen oya manner eken ahuwa nan kana palaganna tibba
     

    Son Goku

    Well-known member
  • May 21, 2023
    4,582
    6,262
    113
    යුරෝපේ ත්‍රස්තවාදී මිල්ලෙචචයෝ ඇවිත් ඉන්න මිනිස්සු මරල අල්ල ගත්ත area එකේ නම CANADA කියල නම් මාරු කරපු , area එකේ තියෙන තෙල් ,ගෑස් & අනිත් resources හොඳටම ඇති ඒ රටේ original මිනිස්සුන්ට ජීවත් වෙන්න .
     

    ttj

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    5,451
    10,177
    113
    Sri Lanka
    සුද්දොන්ගේ කාලේ ඉවරයි... දැන් දස්පයන්ගේ කාලේ...
     

    elajani

    Well-known member
  • Oct 18, 2020
    10,591
    6,357
    113
    Balapanko unge aggresive manner eka.daspiyo mona rate giyath ohomai.ekai unta patta hate ekak tiyenne hema ratenma.karumeta apith unge look
    Style එකට ජීවත් වෙයන්
    ගොරිල්ලා වගෙ කොන්ඩෙ රැවුල් වවාගෙන හිටියම.. සුද්දො ගනන් ගන්නේ නෑ