වෙන රට වල වෙන්න් ත් කොහොමද කියල idea එකක් තියනව මට. සෞක්ය සේවයෙ ඉන්න අය ඉන්න්ව ලගම. හැම මරණෙකටම ඕක කරන්නෙ නෑ.
පවුලෙ අය එක්ක එකට උන්න අසනීම වෙලා උන්න සීය කෙනෙක් ගෙ මරණය එහෙම freeze කරල සති ගනන් තියන්නෙ නෑ.
Just shared the knowledge and experience I got there machan, not looking to argue or win an argument.
මොකක්ද රට? UK නම් මෙහෙ system එකම තමා coroner ඇවිල්ලා බලලා සැක සහිත නම් inquest ඉල්ලලා post mortem යන්නේ.
not an English-speaking country machan.
We can't expect 100% justice from each and every incident sadly, but we have to push the government for a better world, right? That's what I expect. Because if we have a great government and laws, eventually we'll all benefit from that. I already saw that news machan. this is not the only one, we can see severals.
දැන් හිතපන්කෝ මෙහෙම.. උබ නාමල්ට පුක දෙනවා. රනිල්ගේ කටට ගන්නවා. පස්සේ උබට සමාජ රෝග. ඕක ගැන ආරංචිය එලියට යනවා. පස්සේ නාමල් හරි රනිල් හරි උබට ගේමක් දෙනවා. ඉතින් @Heshan Daminda ඇතුලත්ව උබ වගේ පොන්නයෙක් මැරුණම රජය වග කියන්න ඕනද
හරි උබලා වගේ පොන්නයෝ දෙන්නෙක් ආරක්ෂා කරන්න රජය මොන වගේ ක්රියාමාර්ගද ගන්න ඕන.. ?
උබලා , උබලට තියෙන threat එකවත් දන්නේ නැත්නම්... නීතිය ක්රියාත්මක කරන ආයතන දැනගෙන ඉන්න විදියක් නෑ නේද.. උබලා , උබලා වෙනුවෙන් එතකොට ගන්න ක්රියාමාර්ග මොනවාද ආරක්ෂාව වෙනුවෙන්.. දන්න ඔක්කොම දේවල් කියනවාද ගිහින් ආරක්ෂාව ඉල්ලලා
මම මේකට ආන්සර් එක දෙන්නේ උඹ මාව ටැග් කරපු නිසා. මම ඇතුළු ඕනෑම පුරවැසියක්ගේ ආරක්ෂාව වෙනුවෙන් ඉපදුනු දවසේ ඉඳන් මරණය දක්වා ඕනෑම ආණ්ඩුවක් රජයක් පෙනී ඉන්න ඕනේ. ඒක කාගේ ආණ්ඩුව ද කියලා අදාල නැහැ. එතකොටයි හැම මනුස්සයෙක්ට තමන්ගේ වැඩ ටික කරන් ඔළුව උස්සගෙන ඉන්න වටපිටාවක් හැදෙන්නේ.
උඹ ගත්ත hypothesis නම් මට ගැලපෙන්නේ නෑ ඩෝබි කෝල්ලෝ, මට බයියොත් ලොකු නෑ ටොයියොත් ලොකු නෑ. හොඳන කොට පරිස්සමින් හොඳන්න ඉගෙන ගනින්. උඹලා වගේ ඩෝබිලා දාන ඒවට අපිටත් කට උත්තර නැති වෙනවා නැතිනම්, මොක ද කිරියේ පොඩ්ඩක් ඇවිදලා කරලා බලපන් මං ඡන්දේ දීලා තියෙන්නේ කාට ද කියලා. මට මහින්දගේ අට ලෙව කන එවුන් අදාලත් නෑ, රනිල්ගේ පොල්ල උරණ උන් අදාලත් නෑ, අනුරගේ ගූ කන උන් අදලාත් නෑ. මොක ද 3% තියන වෙලාවෙත් මගේ ජන්දේ ගියේ JVP/NPP එකට, 18 ඉඳන් එක ඡන්දයක් මහින්දටවත් රනිල්ටවත් දීලා නෑ. මේක දන්න උන් දන්නවා මම වහල් කම් කරන්නේ නෑ කියලා කිසිම පක්ෂෙකට. අමරසිංහලගේ ඉඳන් අපේ මහ ගෙවල් වලට ඇවිත් කාලා බීලා ගියපු උන් ඉන්නේ.
ඕනම පක්ෂෙට වහල්කම් කරන්න, පෝස්ටර් ගහන්න, මැරීගෙන කමන්ට්ස් දාන්න ඩෝබිලා, බයියෝ, ටොයියෝ ඕනේ වෙනවා. ඒක නිසා නොදැන රිප්ලයි කමන්ට්ස් කරන කොට පරිස්සමින්. උඹට සැක නම් මගේ මහ ගෙවල් මාතර ඡන්ද අයිතිය තියෙන්නේ මාතර, දැන් පාර්ලිමේන්තුවේ ඉන්න මාතරින් ගියපු නගරසාභා ඉන්න ප්රාදේෂිය සභා ඉන්න හැම එකාම අදුරනවා. දිස්ත්රික් - ආසන සංවිධාන කරන අයත් දන්නවා. ඒක නිසා ඩෝබි කම් කලාට කමක් නෑ කතා කරන කොට පරිස්සමෙන් කතා කරපන්, ටොයි බයි ඉස්සරහා රෙදි ගලවගන්න නැති වෙන්නේ. මොක ද උඹලත් දේශපාලනේ දි ඕන වෙනවා. මට දුකයි උඹ ගැන අම්මා තාත්තා තියා හරි හමන් පාසල් අධ්යාපනයක් වත් ලැබිලා නෑ වගේ.
තොපි මෙතන ඩෝබි ටෝක්ස් දීලා පිස්සු කෙලලා අයේ මහින්දලාට, රනිල්ට ආණ්ඩු ගියාම උඹ හිතනව ද උන් නිකං ඉඳියි කියලා. හිටිය තැනක් වත් හොයා ගන්න වෙන්නේ නැ. 2% ක් වත් ඡන්දේ ගන්න බැරි උනු, මිනිස්සු පුකට පයින් ගහලා එලවපු සෙට් එකක්, 159 ඉන්න ආණ්ඩුවක් ඇතුලේ ගේම් දීලා නිදහසේ ඉන්නවා කියන්න මොලයක් නැද්ද යකෝ. ඩෝබියෙක් උනත් හැම එකම හෝදන්න යන්න එපා! දන්නේ නැත්තම් දන්න එකෙක්ගෙන් අහගනින් හෝඳන විදිය.
3% වැටිලා හිටියා අමතක කරන්න එපා, පිටින් ඇවිත් ඡන්දේ දුන්නේ නෑ. මේ ලකේ ඉන්න උන්ම තමා ඡන්දේ දුන්නේ. ප්රදේශිය සභා තියෙනකොටම ඇතුලේ කතා කරලා ඉවරයි, පළාත් සභා තියන්න වෙන්නේ නෑ කියලා. තොපි ඇවිත් මෙතන තව ගොන් කතා කියනවා. මේක ගියොත් ගියා! උඹ ගොන් වචන දැම්මට මන් දැම්මේ නැත්තේ, තොපි වගේ උනුත් ඕන නිසා!