Puke arinna nam ube amma thamaවේසිගෙ පුතාට පුකේ ඇරපුව දරා ගන්න බැරුව අම්මා මතක් වෙලා![]()
Puke arinna nam ube amma thamaවේසිගෙ පුතාට පුකේ ඇරපුව දරා ගන්න බැරුව අම්මා මතක් වෙලා![]()
Puke arinna nam ube amma thama![]()
ATC ට instructions දෙන්න පුළුවන්, pilot තමා divert කරන එකේ final authority එක.
Aviation ගැන කතා කරනවනම් Aviation terminology දැනගෙන වරෙන්. දේශපාලුවො වගේ වැරැද්දක් පිළිගන්නැත්තෙ උඹ වගේ හරිහමන් දැනුමක් නැති පිම්පියො
IAW the flight plan and operational scope, the PIC has the authority to make decisions regarding any diversions while the aircraft is in flight.
ICAO Annex 2, EASA Air OPS, specifically grant the PIC this Authority.
Argue about that point without beating around the bush.
හරකෙක්ට අවකලනය කියල දෙන්න ගිහිල්ලනෙ මෙතන![]()
Eeya ponnaya lide watila![]()
Ube ammaa matha k wenakota dara gann be thamaaපොන්නයා දරා ගන්න බැරුව උගේ අම්ම ගැන මනස්ගාත කියවනවා![]()
Ube ammaa matha k wenakota dara gann be thamaa![]()
ATC ට instructions දෙන්න පුළුවන්, pilot තමා divert කරන එකේ final authority එක.
Aviation ගැන කතා කරනවනම් Aviation terminology දැනගෙන වරෙන්. දේශපාලුවො වගේ වැරැද්දක් පිළිගන්නැත්තෙ උඹ වගේ හරිහමන් දැනුමක් නැති පිම්පියො
IAW the flight plan and operational scope, the PIC has the authority to make decisions regarding any diversions while the aircraft is in flight.
ICAO Annex 2, EASA Air OPS, specifically grant the PIC this Authority.
Argue about that point without beating around the bush.
හරකෙක්ට අවකලනය කියල දෙන්න ගිහිල්ලනෙ මෙතන![]()
Eeya ponnaya lide watila![]()
Baerima thaena puka bor unaama Fake okkoma bassanna una neda ponsපොන්නයට කට උත්තර නෑ නේද පුක පලපු හැටි දකිද්දී![]()
Baerima thaena puka bor unaama Fake okkoma bassanna una neda pons![]()

ATC ට instructions දෙන්න පුළුවන්, pilot තමා divert කරන එකේ final authority එක.
Aviation ගැන කතා කරනවනම් Aviation terminology දැනගෙන වරෙන්. දේශපාලුවො වගේ වැරැද්දක් පිළිගන්නැත්තෙ උඹ වගේ හරිහමන් දැනුමක් නැති පිම්පියො
IAW the flight plan and operational scope, the PIC has the authority to make decisions regarding any diversions while the aircraft is in flight.
ICAO Annex 2, EASA Air OPS, specifically grant the PIC this Authority.
Argue about that point without beating around the bush.
හරකෙක්ට අවකලනය කියල දෙන්න ගිහිල්ලනෙ මෙතන![]()
Eeya ponnaya lide watila![]()
Ubata puke awriyama puka dena eva ube Fake thamaඋඹට පුකේ අරින හැමෝම මගේ fake නෙවෙයි පොන්නයෝ![]()
Ubata puke awriyama puka dena eva ube Fake thama
ATC ට instructions දෙන්න පුළුවන්, pilot තමා divert කරන එකේ final authority එක.
Aviation ගැන කතා කරනවනම් Aviation terminology දැනගෙන වරෙන්. දේශපාලුවො වගේ වැරැද්දක් පිළිගන්නැත්තෙ උඹ වගේ හරිහමන් දැනුමක් නැති පිම්පියො
IAW the flight plan and operational scope, the PIC has the authority to make decisions regarding any diversions while the aircraft is in flight.
ICAO Annex 2, EASA Air OPS, specifically grant the PIC this Authority.
Argue about that point without beating around the bush.
හරකෙක්ට අවකලනය කියල දෙන්න ගිහිල්ලනෙ මෙතන![]()
Eeya ponnaya lide watila![]()
Ube Fake thama ponnayoඋඹට පුකේ අරින හැමෝම මගේ fake නෙවෙයි පොන්නයෝ
කෝ ඔප්පු කරපන් ඒවා මගේ fake කියල![]()
Ube Fake thama ponnayo
ATC ට instructions දෙන්න පුළුවන්, pilot තමා divert කරන එකේ final authority එක.
Aviation ගැන කතා කරනවනම් Aviation terminology දැනගෙන වරෙන්. දේශපාලුවො වගේ වැරැද්දක් පිළිගන්නැත්තෙ උඹ වගේ හරිහමන් දැනුමක් නැති පිම්පියො
IAW the flight plan and operational scope, the PIC has the authority to make decisions regarding any diversions while the aircraft is in flight.
ICAO Annex 2, EASA Air OPS, specifically grant the PIC this Authority.
Argue about that point without beating around the bush.
හරකෙක්ට අවකලනය කියල දෙන්න ගිහිල්ලනෙ මෙතන![]()
Eeya ponnaya lide watila![]()
Fake ponnaya![]()


ATC ට instructions දෙන්න පුළුවන්, pilot තමා divert කරන එකේ final authority එක.
Aviation ගැන කතා කරනවනම් Aviation terminology දැනගෙන වරෙන්. දේශපාලුවො වගේ වැරැද්දක් පිළිගන්නැත්තෙ උඹ වගේ හරිහමන් දැනුමක් නැති පිම්පියො
IAW the flight plan and operational scope, the PIC has the authority to make decisions regarding any diversions while the aircraft is in flight.
ICAO Annex 2, EASA Air OPS, specifically grant the PIC this Authority.
Argue about that point without beating around the bush.
හරකෙක්ට අවකලනය කියල දෙන්න ගිහිල්ලනෙ මෙතන![]()
Eeya ponnaya lide watila![]()
Fake ponnayaඋඹට පුකේ අරින හැමෝම මගේ fake නෙවෙයි පොන්නයෝ
කෝ ඔප්පු කරපන් ඒවා මගේ fake කියල![]()
උඹට පුකේ අරින හැමෝම මගේ fake නෙවෙයි පොන්නයෝFake ponnaya![]()


ATC ට instructions දෙන්න පුළුවන්, pilot තමා divert කරන එකේ final authority එක.
Aviation ගැන කතා කරනවනම් Aviation terminology දැනගෙන වරෙන්. දේශපාලුවො වගේ වැරැද්දක් පිළිගන්නැත්තෙ උඹ වගේ හරිහමන් දැනුමක් නැති පිම්පියො
IAW the flight plan and operational scope, the PIC has the authority to make decisions regarding any diversions while the aircraft is in flight.
ICAO Annex 2, EASA Air OPS, specifically grant the PIC this Authority.
Argue about that point without beating around the bush.
හරකෙක්ට අවකලනය කියල දෙන්න ගිහිල්ලනෙ මෙතන![]()
Eeya ponnaya lide watila![]()
Fake ponsඋඹට පුකේ අරින හැමෝම මගේ fake නෙවෙයි පොන්නයෝ
කෝ ඔප්පු කරපන් ඒවා මගේ fake කියල![]()
උඹට පුකේ අරින හැමෝම මගේ fake නෙවෙයි පොන්නයෝFake pons


ATC ට instructions දෙන්න පුළුවන්, pilot තමා divert කරන එකේ final authority එක.
Aviation ගැන කතා කරනවනම් Aviation terminology දැනගෙන වරෙන්. දේශපාලුවො වගේ වැරැද්දක් පිළිගන්නැත්තෙ උඹ වගේ හරිහමන් දැනුමක් නැති පිම්පියො
IAW the flight plan and operational scope, the PIC has the authority to make decisions regarding any diversions while the aircraft is in flight.
ICAO Annex 2, EASA Air OPS, specifically grant the PIC this Authority.
Argue about that point without beating around the bush.
හරකෙක්ට අවකලනය කියල දෙන්න ගිහිල්ලනෙ මෙතන![]()
Eeya ponnaya lide watila![]()
Fake ponnayaඋඹට පුකේ අරින හැමෝම මගේ fake නෙවෙයි පොන්නයෝ
කෝ ඔප්පු කරපන් ඒවා මගේ fake කියල![]()
උඹට පුකේ අරින හැමෝම මගේ fake නෙවෙයි පොන්නයෝFake ponnaya


ATC ට instructions දෙන්න පුළුවන්, pilot තමා divert කරන එකේ final authority එක.
Aviation ගැන කතා කරනවනම් Aviation terminology දැනගෙන වරෙන්. දේශපාලුවො වගේ වැරැද්දක් පිළිගන්නැත්තෙ උඹ වගේ හරිහමන් දැනුමක් නැති පිම්පියො
IAW the flight plan and operational scope, the PIC has the authority to make decisions regarding any diversions while the aircraft is in flight.
ICAO Annex 2, EASA Air OPS, specifically grant the PIC this Authority.
Argue about that point without beating around the bush.
හරකෙක්ට අවකලනය කියල දෙන්න ගිහිල්ලනෙ මෙතන![]()
Eeya ponnaya lide watila![]()
You are Fake fuckerඋඹට පුකේ අරින හැමෝම මගේ fake නෙවෙයි පොන්නයෝ
කෝ ඔප්පු කරපන් ඒවා මගේ fake කියල![]()
You are Fake fucker![]()

ATC ට instructions දෙන්න පුළුවන්, pilot තමා divert කරන එකේ final authority එක.
Aviation ගැන කතා කරනවනම් Aviation terminology දැනගෙන වරෙන්. දේශපාලුවො වගේ වැරැද්දක් පිළිගන්නැත්තෙ උඹ වගේ හරිහමන් දැනුමක් නැති පිම්පියො
IAW the flight plan and operational scope, the PIC has the authority to make decisions regarding any diversions while the aircraft is in flight.
ICAO Annex 2, EASA Air OPS, specifically grant the PIC this Authority.
Argue about that point without beating around the bush.
හරකෙක්ට අවකලනය කියල දෙන්න ගිහිල්ලනෙ මෙතන![]()
Eeya ponnaya lide watila![]()