Anna kolla...umbala wage yamak kiyala therun karanna puluwan ayata mama respect karanawa...Ara balu makkata mara amaruwak thiyenna...balu nakuta nathi hinda wenna athii....genaral wenama partyakin illiwanam aniwaryenma mama mage chande denne panala eth dan denne mahindata mokade ranil kiyanne anthima konda pananathi w******ge puthek..anith H***tho tikath e wagemai...
wedak ne machn.... makka wage ewunta mula mathaka nehe.... ae wagema unta dura diga hitannath behe... mama hitanne makkanta molayak nethi hinda ithin uge wereddakuth nehe
kauru den monawa kiyala kegehuwath presidential election eke results awahama sarathta therei eya karagatthu modakame tharama... ethakota api balamuko UNP eke ewun eyalage udha veerayata salakana heti..... 