එලකිරි මෙම්බර්ස්ලා ට උදව් කරමු

kandahar

Well-known member
  • Mar 19, 2011
    13,430
    17,410
    113
    මම දන්නා මේකෙ ඉන්න ගොඩක් එවුන් මිලියන පතියො. ඒත් සමහර තෙඩ් දැම්මම තේරුණා සමහර අය ගොඩක් අමාරුවෙන් ජීවත් වෙන්නෙ කියලා.ලංකාවෙ පරණම සෝෂල් මීඩියා නෙට්වර්ක් එක හැටියට අපෙ කොල්ලොන්ට අපි සපොර්ට් එකක් දෙමු.

    මම මේ වැඩේට ආරම්භයක් හැටියට ලක්ෂයක් දාන්නම්. දැන් ගොඩක් මිනිස්සු ඉන්නවා ළමයින්ට පොතක් වත් ගන්න බැරුව. අඩුමගානේ elakiri එකෙන්වත් අපි ආදර්ශයක් වෙමුද?.

    දෙන දෙ සුවදයි. කෑවොත් ගදයි.
     

    Solo Rider

    Well-known member
  • Sep 4, 2020
    35,922
    1
    157,341
    113
    98
    හෝමාගම
    මම දන්නා මේකෙ ඉන්න ගොඩක් එවුන් මිලියන පතියො. ඒත් සමහර තෙඩ් දැම්මම තේරුණා සමහර අය ගොඩක් අමාරුවෙන් ජීවත් වෙන්නෙ කියලා.ලංකාවෙ පරණම සෝෂල් මීඩියා නෙට්වර්ක් එක හැටියට අපෙ කොල්ලොන්ට අපි සපොර්ට් එකක් දෙමු.
    යම් කිසි ආදාරයක් දෙන්න පුලුවනි
    මම මේ වැඩේට ආරම්භයක් හැටියට ලක්ෂයක් දාන්නම්. දැන් ගොඩක් මිනිස්සු ඉන්නවා ළමයින්ට පොතක් වත් ගන්න බැරුව. අඩුමගානේ elakiri එකෙන්වත් අපි ආදර්ශයක් වෙමුද?.

    දෙන දෙ සුවදයි. කෑවොත් ගදයි.
    අර ස්කොලෙකට පොත් බෙදන සීන් එකට මොකද උනෙ
     

    Johnnie_Walker

    Well-known member
  • Mar 20, 2012
    8,588
    13,571
    113
    [email protected]
    Salli dena eka awulak naa... Habai ehema salli denawata wada meke inna ayagen hoda skill ekak kiyala deela keeyak hari wadi pura hoyaganna kiyala dena eka narakada?

    IT ma wenna ona naa. Offline businesses.. Part time jobs... Ebay Amazon sell karana ewa... Freelance karanna lesi dewal... Mechanical knowledge eka thiyena kattiya a wage dewal... ( Mama inna subject eken mata cad designers lata, Arc tig mig welders lata part time jobs hoyala denna puluwan )

    Mokada salli dunna kiyala a minihata udawwak wenne a welwata witharai... Hamadama salli labenakan balan inna ona.

    Kattiyagenma ideas aragena hoda wadak karamu.
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,458
    32,184
    113
    මම දන්නා මේකෙ ඉන්න ගොඩක් එවුන් මිලියන පතියො. ඒත් සමහර තෙඩ් දැම්මම තේරුණා සමහර අය ගොඩක් අමාරුවෙන් ජීවත් වෙන්නෙ කියලා.ලංකාවෙ පරණම සෝෂල් මීඩියා නෙට්වර්ක් එක හැටියට අපෙ කොල්ලොන්ට අපි සපොර්ට් එකක් දෙමු.

    මම මේ වැඩේට ආරම්භයක් හැටියට ලක්ෂයක් දාන්නම්. දැන් ගොඩක් මිනිස්සු ඉන්නවා ළමයින්ට පොතක් වත් ගන්න බැරුව. අඩුමගානේ elakiri එකෙන්වත් අපි ආදර්ශයක් වෙමුද?.

    දෙන දෙ සුවදයි. කෑවොත් ගදයි.
    Mata oya lasse deepanko, athe sathe naha :(
     

    akr20

    Well-known member
  • Aug 3, 2020
    2,262
    2,599
    113
    මම දන්නා මේකෙ ඉන්න ගොඩක් එවුන් මිලියන පතියො. ඒත් සමහර තෙඩ් දැම්මම තේරුණා සමහර අය ගොඩක් අමාරුවෙන් ජීවත් වෙන්නෙ කියලා.ලංකාවෙ පරණම සෝෂල් මීඩියා නෙට්වර්ක් එක හැටියට අපෙ කොල්ලොන්ට අපි සපොර්ට් එකක් දෙමු.

    මම මේ වැඩේට ආරම්භයක් හැටියට ලක්ෂයක් දාන්නම්. දැන් ගොඩක් මිනිස්සු ඉන්නවා ළමයින්ට පොතක් වත් ගන්න බැරුව. අඩුමගානේ elakiri එකෙන්වත් අපි ආදර්ශයක් වෙමුද?.

    දෙන දෙ සුවදයි. කෑවොත් ගදයි.
    Samuhikawa kelawaganeemak thamai oya..helping hambanthota pro max ekakda umba oya karanna hadanne.Ane ban oya godak show ekata udaw karanna dangalana unge pawul walama nayo ennawa nathi Bari unta essella korala epaye wateta karanna.mama nam ehemaye karanne.umbalage nadayo nathda nathi Bari?Aththa kiyapan?
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    mehemai. nethi beri, igeana ganna amaru family innawanam meke introduce karanna. ethakota details hoyala balala direct responsible aran help karanna puluwan. mata set unoth mama karanawa.

    kiriye unath kamak neha, habai detail hoyala balanna ona. nikan hari apiwa gona karaoth ehema.
     

    akr20

    Well-known member
  • Aug 3, 2020
    2,262
    2,599
    113
    mehemai. nethi beri, igeana ganna amaru family innawanam meke introduce karanna. ethakota details hoyala balala direct responsible aran help karanna puluwan. mata set unoth mama karanawa.

    kiriye unath kamak neha, habai detail hoyala balanna ona. nikan hari apiwa gona karaoth ehema.
    Ane ban kagewath introduce mokatada umba hoyala umbama karapan.ekekwatg sure karanna epa danne nathi.mama Nam ape nada pawul wala Enna podi unta egenaganne salli denawa Mata puluwan tharamin 👍

    Monthly 20000k withara denawa.
    ------ Post added on Sep 7, 2022 at 12:18 AM
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    Ane ban kagewath introduce mokatada umba hoyala umbama karapan.ekekwatg sure karanna epa danne nathi.mama Nam ape nada pawul wala Enna podi unta egenaganne salli denawa Mata puluwan tharamin 👍

    Monthly 20000k withara denawa.
    ------ Post added on Sep 7, 2022 at 12:18 AM

    ponnayo mama lankawe newei inne. anika mama job ekath ekka owa hoyanna welawak neha. mata details labunoth mage gedara kata hari hoyala balala karanna kiyala, mata mehen salli danna puluwan
     

    Riduna pumka Antare

    Well-known member
  • Jun 25, 2022
    1,043
    992
    113
    26
    Panadura ahasa yata

    me wesa admin paraya!! thotai me kiyanne.


    meken enne natuwa wena account ekakin enna haduwa bn account ekak eekenma enna hita gana.eeye haduwe. suukara malli kiyala me wesige putha achchara lokuwata thread thunakuth daala tiyeddi eeka ban kala no fake id kiyala.eka ha kiyamuko meke kalin register una number ekakatamai haduwe.

    passe aai ekak haduwa wenama ip ekakin browser rest karala wena number ekakata.wesige putha eekath ban kala.muge ammata hukanna wesige puthta mata mala panala ideiye.

    passe ada aai ekak haduwa browser reset karala wena ip ekakin wena number ekqakin.eekath ban kala kari balla.thota hena gahala akulolama pala gas balla.

    indrajith wesige puthata account 20k witara hadannai apita wena account ekak hadannai bari ai wesa ballo?

    mu kari balla ape data hora kanawa.natnm mu kohomada achchara dewal karalath maawa danne.muu eewa wikunanawa kari balla.thota hena gahapan gas muusalaya.
     
    • Dislike
    Reactions: Candid-B

    Boralugoda01

    Well-known member
  • Apr 23, 2017
    3,378
    1
    3,143
    113
    නගරසභාවේ
    Johnnie_Walker සහෝදරයා කියනවා වගේ මේකේ ඉන්න අය තමන් expert කියලා හිතෙන දෙයක් අනිත් අයත් එක්ක basic to advance බෙදාගන්න පුළුවන් නම්..දැන් මාසෙකට විතර කලින් tinto brass සහෝදරයා කියලා දෙන්න පටන් ගත්ත blender එක මට මිස් උනා මගේ දුප්පත් lap එක support නැති නිසා..ඒ ත්‍රෙඩ් එකත් ගොඩ යන්න ආස කෙනෙක්ට ඉතා හොඳයි.