එලකිරි-යාලුවොන්ගෙන් උදව්වක් ඕන

RuZZa

Well-known member
  • Jul 27, 2009
    4,648
    873
    113
    34
    එලකිරි-යාලුවොන්ගෙන් උදව්වක් ඕන

    කවුරු හරි එලකිරි එකේ ඉන්නවද මේ කැමරා එක පාවිච්චි කරන.:D
    එහෙම නැත්තනම් මේක පාවිච්චි කරලා අත්දැකීම් තියන අය.එහෙම නම් මට කියන්නකො මචංලා මේක කොහොමද කියලා?

    Canon PowerShot SX20 IS

    more info -
    http://mcentre.lk/products/Canon-PowerShot-SX-120IS%2C-10-Mega-Pixels%2C-10X-Optical-Zoom.html#

    images__84936_std.jpg


    sx_120jpg_3__85351_zoom.jpg






     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: Hayao

    mudrana

    Member
    Jan 29, 2007
    16,995
    1,313
    0
    50හෙ පන්තියේ
    Cam eka hondai, mama photography karanawa thiyenne Canon DSLR eewa (professional). baya nathiwa ganna.

    oya oya daala thiyenne SX 120 model ekaka picture ekak SX 20 (12 mp) eka oita wadaa ganan Rs. 50,000/- k withara wenawa

    pettah walin SX 130 (12 Mp) eka ganna puluwan Rs. 32,500/- walata withara
     
    Last edited:

    RuZZa

    Well-known member
  • Jul 27, 2009
    4,648
    873
    113
    34


    බම්ප් තමයි ඉතිං...

    mama use karanne Sony cyber shot machan

    danna widiyata Canon thami hodama :D


    option tikanam awulak ne ban. mata hithenne hodayi kiyala :D

    cam eka nam fatta 10x optical zoom ekath thiyenawa ne banzzz

    Camera eka waradak na VGA video recording karanna puluwan habai Sony wage ekak gaththoth hodai!

    thankz everyone
     

    RuZZa

    Well-known member
  • Jul 27, 2009
    4,648
    873
    113
    34
    Cam eka hondai, mama photography karanawa thiyenne Canon DSLR eewa (professional). baya nathiwa ganna.

    oya oya daala thiyenne SX 120 model ekaka picture ekak SX 20 (12 mp) eka oita wadaa ganan Rs. 50,000/- k withara wenawa

    pettah walin SX 130 (12 Mp) eka ganna puluwan Rs. 32,500/- walata withara

    thankz machan me cam eka hondai vagey ehenam.mekath include venne DSLR valatada?metropolitan eken onama canon DSLR ekak metropolitanlagen ganna puluvanda?