QUOTE=sdlrs6;18804867]guti kanna ba wage




තොගේ හුචක්කු ගඩොල් බැය....... යකෝ ජනාධිපතිටවත් call ගන්න ඔච්චර අමාරු නෑ........u kiwwahamada do mathak wenne

තොගේ හුචක්කු ගඩොල් බැය....... යකෝ ජනාධිපතිටවත් call ගන්න ඔච්චර අමාරු නෑ........![]()
sa wenakota ohoma thamaඋබ කලුතර කොහෙද නට්ටො?![]()

owwa ahanna epa arun mata hina wewiඇහුවොත් නං කියන්නේ කොළඹ හතේ කියලා....... ඒත් ඉන්නේ හද්ද වන්නියක.......owwa ahanna epa arun mata hina wewi
kaluthara innawa ban ape mamala galpatha

SMS එකක් දාපන්.......wish koranna gaththe

මමත් හිනාවෙන්න ඇහුවෙ..owwa ahanna epa arun mata hina wewi
kaluthara innawa ban ape mamala galpatha


පෝස්ට් 17,000ට 17,000 වතාවක් බඩ පල........මමත් හිනාවෙන්න ඇහුවෙ..
ඒ කොහෙද බන්? අහල තියෙ.. ලඟම ටවුම කොහෙද?![]()

මමත් හිනාවෙන්න ඇහුවෙ..
ඒ කොහෙද බන්? අහල තියෙ.. ලඟම ටවුම කොහෙද?![]()
පෝස්ට් 17,000ට 17,000 වතාවක් බඩ පල........![]()
පෝස්ට් 17,000ට 17,000 වතාවක් බඩ පල......