patta wageඑච්චර කල් යනවාද බන්
ඕක පට්ට බන්. සයිස් ලිමිට් මුකුත් නෑ![]()


eka nam danne nae banpatta wage
file ekak dammama kochchara kal thiya gnna puluwanda....![]()
.
.
.kalin server 1kta down wechcha ewelema add wenawa.පට්ට පදිරි කථාවමෙතන මානසික අසහනකාරයෝ නැහැ
අම්මට හුකගන්නේ නැතුව පලයන් පොන්නයා ...


ජනවාරි තුදු
තොපි හැමනි හැමනි ඉදලා
අන්තිමට මෙහාට රෙවෙන්න වහින කාලෙක එන්න අහපියවුකෝ![]()


eka nam danne nae ban.
mama 16gb file ekak damma sathi 2kata withra essella.dawas 3k withra oken bawa eta passe data ewara una. eye gihin balanakota eka nae.
mama aye magnet link eken add kala ewelama 16gb file eka add una.kalin server 1kta down wechcha ewelema add wenawa.

නෑ නෑ අපි උඹලගේ ගෙදර එන්නෑ......
අනේ හුකාපියවූ

නැත්තං rafting එකක් සෙට් කරලම කියන්නං කියයි
නැත්තං camping පාරක් දාන්නම පස්සේ වෙලාවක වරෙන් කියයි
ඕක හරියන වැඩක් නෙවෙයි.....

ehemath ekak tibab wage mathakai password mathaka naubage thawa 1k thibba neda agata 90 kiyala dapuekata moko une.
උඹට සෙනසුරාදා call කලා.....පරට්ටි answer කලේ නෑ......

උඹට සෙනසුරාදා call කලා.....පරට්ටි answer කලේ නෑ......![]()
shot ekak gahanawa aiyata mattu una

පප්පියි මමයි හූනියම් බෝතලේ ඉවර කරන ගමන් හිටියේ......![]()
shot ekak gahanawa aiyata mattu una
u mawa chater karala damma
ai bonna ine na![]()
![]()


(kalin server 1kta down wechcha ewelema add wenawa)
meka nam watinawa....![]()

ai ayya bon nadda![]()
shot ekak gahanawa aiyata mattu una
u mawa chater karala damma
ai bonna ine na![]()
![]()
.hoda wade thota
k.
saturday idan bima nawatthhtuwaපප්පියි මමයි හූනියම් බෝතලේ ඉවර කරන ගමන් හිටියේ......
උඹ අපිටත් වැඩියි බීල ඇති කියල හිතාගෙන ගත්තේ.......![]()
