ලබ්බේ නෑයෝ....... අපාරාදෙ ඕයි kandyan අයියගෙ බෝතලේ ශික්.......![]()

කැකිරි බඩා.......

දවස් දෙකක් බැනපු ගමන් උඹට සීනා දෙයියෙක් උනා නේද......elakiriya bera ganna api rexwa elawanna ona.. cena admin karanna ona..

සඳකැන් දරින් පියුමන් පිපිලා
දෙනුවන් කැළුමින් පියුමන් සැලිලා... ♫ ♪
yanna thibba ban kandyකැකිරි බඩා.......
දවස් දෙකක් බැනපු ගමන් උඹට සීනා දෙයියෙක් උනා නේද......
![]()

mal kumaelakiriya bera ganna api rexwa elawanna ona.. cena admin karanna ona..
අරූ උඹටත් call කලාද......මේ නෑයො එක්ක බෑ බන්......yanna thibba ban kandy![]()

na mata mathakiyi ubata katha kala a** lage paththe yannaඅරූ උඹටත් call කලාද......මේ නෑයො එක්ක බෑ බන්......![]()

එහෙම ලබ්බක් නෙවෙයි බන්.......kandyan අයියා 2ට විතර call කරල ඇහුවා හවස සෙට් වෙමුද කියලා........මගුලේ නෑදෑ ගෙදරක යන්න යන්න සෙට් උනානේ.......na mata mathakiyi ubata katha kala a** lage paththe yanna![]()


)එහෙම ලබ්බක් නෙවෙයි බන්.......kandyan අයියා 2ට විතර call කරල ඇහුවා හවස සෙට් වෙමුද කියලා........මගුලේ නෑදෑ ගෙදරක යන්න යන්න සෙට් උනානේ.......
කට්ටි පැනලා යන්න හැදුවම ගෙදරින් යුද්ධ ප්රකාශ කලා........
(viber එක පොඩ්ඩක් බලපන්........මෙතන කියන්න බැරි සීන් එකක් තියනවා......)

පව් වැඩේ ඕයි.......okata thama dagaluwe![]()
හැබැයි මටත් හිතෙනවා ඕක හැදුවේ රන්දිකයා කියපු එකාද කියලා......
kපව් වැඩේ ඕයි.......හැබැයි මටත් හිතෙනවා ඕක හැදුවේ රන්දිකයා කියපු එකාද කියලා......
![]()
