lamai 3k hamba unata passe garbashe ain karanna kiyna docala inna hutte rate muslim pakala raja karana eka ahanna deyakda hutto
lamai 3k hamba unata passe garbashe ain karanna kiyna docala inna hutte rate muslim pakala raja karana eka ahanna deyakda hutto
අඩේ අප්පා......මුෂ්ලිම් මුනියාට යිරාජ් අයියා කෙලවනවා කියලා ඉතනවද.......


ලොල්...එතකොට වීඩියෝ එකක් කරද්දි සුචරිත දේවලට යෙදෙව්වොත් විතරයි මුන්ගෙ නම් දාන්න පුළුවන්. බෞද්ධ හෝ කතෝලික කෙනෙක්ගේ නම දැම්මොත් උන්ටත් ඔහොම්ම කතා කරන්න පුළුවනිනේ. එහම බලන් යද්දි ටෙලිනාට්ය මාධ්ය මොනාටවත් අවුල් දේවලට මුන්ගේ නම යොදන්න බැරිවෙයි.මුන් වාගෙ හරක් ජාතියක්.කන්නේත් වැඩිපුර අහවල් තැනට වැදගත් දේවල්නෙ පුදුමයක් නෑ මුන්ගෙ මොලේ තියෙන්නෙ අහවල් තැන තමයි.අඩේ අප්පා......මුෂ්ලිම් මුනියාට යිරාජ් අයියා කෙලවනවා කියලා ඉතනවද.......
යේක කෙත වෙඩේ අප්පා.....යෙකෙන්ම කෙත වෙඩේ.......![]()
ඉරාජ් කියන්නේ ලෝක කට්ටයෙක් බන්.......තමන්ගේ ගතමනාවත් හොයාගෙන ගහන්න ඕන එකාට හීන් නූලෙන් ගේම දෙනවා.......ලොල්...එතකොට වීඩියෝ එකක් කරද්දි සුචරිත දේවලට යෙදෙව්වොත් විතරයි මුන්ගෙ නම් දාන්න පුළුවන්. බෞද්ධ හෝ කතෝලික කෙනෙක්ගේ නම දැම්මොත් උන්ටත් ඔහොම්ම කතා කරන්න පුළුවනිනේ. එහම බලන් යද්දි ටෙලිනාට්ය මාධ්ය මොනාටවත් අවුල් දේවලට මුන්ගේ නම යොදන්න බැරිවෙයි.මුන් වාගෙ හරක් ජාතියක්.කන්නේත් වැඩිපුර අහවල් තැනට වැදගත් දේවල්නෙ පුදුමයක් නෑ මුන්ගෙ මොලේ තියෙන්නෙ අහවල් තැන තමයි.
ඉරාජ් ගේ නිරුවත විකුණන් කෑමේ නූතන වීඩියෝ ගැන පැහැදීමක් නැත.හැබැයි මුන්ටත් දැනෙන්න දෙයක් කරපු එක හොඳයි

මෙන්න මූ.......නූතන වීඩියෝ ගැන පැහැදීමක් නැත.


මෙන්න මූ.......
මං හිතුවා කැම්බල් පිටිය පැත්තේ ගිහින් ඇති කියලා.......![]()



පරම්පරාගත UNP කාරයොත් ඔහොම කියද්දි ඉතින්......
රෙද්දක් ඇදගෙන යන්නේ කොහොමද ....


පරම්පරාගත UNP කාරයොත් ඔහොම කියද්දි ඉතින්......
හැබැයි ඉතින් ඔහොම කියන එකම මනුස්සයා උඹ නෙවෙයි.......![]()

නැහැ නැහැ ටයර් කේස් එකක් ...විදුලි කප්පාදුවක්ද......![]()
වැඩක් නෑ බන් කතා කරලා......ලංකාවේ මොන දේසපාලුවත් එකයි......
පරම්පරාගත unp උනාට මචෝ
හරි දේ හරි වෙන්න ඕනි
වැරදි දේ වැරදි වෙන්න ඕනි
මිතොටමුල්ලේ කේස් එකෙන් තිත්තම වෙලා ගියා ...

බයික් එකේද.....නැහැ නැහැ ටයර් කේස් එකක් ...

බයික් එකේද.....![]()
