එලමකිරි බඩුවක් හම්බවුනා.. ඉක්මනට අරගන්න,

nilangaferna

Well-known member
  • Dec 14, 2009
    3,996
    528
    113
    earth
    Thanxxxx machan... :D:D:D mamath gannam
    Habai Machan Delete karana ewa del karanna kalin apita pennanawada?

    delete karanna ona files select karanna ona... eka samana files hatharak thiyenawanam ea hathara eka paatakin pennanawa... apita thiyenne, eka file ekak thiyala anith file thuna delete karala daanna..........
     
    • Like
    Reactions: sharki333

    nilangaferna

    Well-known member
  • Dec 14, 2009
    3,996
    528
    113
    earth
    Machan delete karanna kalin balanne name eka witharada?? ekama nama thiyana wenas file dekak thibboth???

    මේ සොෆ්ට්වෙයා එකෙන් පෙන්නන්නේ හෑම අතින්ම එක සමාන ෆ්යිල්ස්. මේකෙදි,file size,file extensions,file names එක වගේ තවත් ගොඩක් දේවල් පෙන්නනවා
     

    nilangaferna

    Well-known member
  • Dec 14, 2009
    3,996
    528
    113
    earth
    මේ සොෆ්ට්වෙයා එකෙන් පෙන්නන්නේ හෑම අතින්ම එක සමාන ෆ්යිල්ස්. මේකෙදි,file size,file extensions,file names එක වගේ තවත් ගොඩක් දේවල් පෙන්නනවා
    එකම නමින් සහ ප්‍රමානයෙන් එක සමාන ෆ්යිල්ස් තිබුනත් ඒවා වෙනත් වර්ගවල ෆයිල්ස් නම ඒවා dublicate files හෑටියට පෙන්නන් නෑහෑ....... එකම ගීතයක version දෙකක් තිබුනොත්, ඒවා එකම ස්යිස් එකෙන් හා එකම නමින් තිබුනත් ඒවා dublicate files හෑටියට පෙන්නන් නෑහෑ......
     
    Last edited: