Thanxxxx machan...mamath gannam
Habai Machan Delete karana ewa del karanna kalin apita pennanawada?
delete karanna ona files select karanna ona... eka samana files hatharak thiyenawanam ea hathara eka paatakin pennanawa... apita thiyenne, eka file ekak thiyala anith file thuna delete karala daanna..........

