එළකිරි යූස් කරන කෙල්ලෙක්ව දැක්කා බස් එකේ

Dexter011

Well-known member
  • May 19, 2021
    5,539
    10,383
    113
    Kohomahari J eken patan ganna username ekak thibbe...meki ara notification tab eka obaddi dekke....

    Mama eka paara meki diha amuthu vidihata balapu gaman sutu gaala vahagatta....ado patta lassanai bnz ekii...🙂 itikiris kalith innava yako meke....

    Namkii oya meka dakinava nm mata p.m ekak danna...mama thamai ude oyava bus eke dekapu ayyah...😂
     

    nevermindNevergiveup

    Well-known member
  • Jul 28, 2017
    28,471
    36,420
    113
    මැදමහනුවර
    oaEWcqZ.gif
     
    • Haha
    Reactions: NRTG and Cypress

    TK Banda

    Well-known member
  • Apr 17, 2017
    429
    520
    63
    Negombo
    Kohomahari J eken patan ganna username ekak thibbe...meki ara notification tab eka obaddi dekke....

    Mama eka paara meki diha amuthu vidihata balapu gaman sutu gaala vahagatta....ado patta lassanai bnz ekii...🙂 itikiris kalith innava yako meke....

    Namkii oya meka dakinava nm mata p.m ekak danna...mama thamai ude oyava bus eke dekapu ayyah...😂
    kellekge photo ekak daan inna ponnayek kyl hithaida ethkota e ayya
     

    Sharky.3333

    Well-known member
  • Jul 21, 2016
    487
    562
    93
    ඉතින් ගොනෝ.....එලකිරි එකෙ තියෙන්නෙ වැලවරකා අත්වැඩ ත්‍රෙඩ් විතරක් නෙමේ....තව ගොඩක් category තියෙනවා.....හුගක් ප්‍රයෝජනවත් දේවල් මේකෙ ඇතුලේ තියෙනවා.....උබත් පොඩ්ඩක් බලහන්....