වැඩියෙන් ඩිජිටල් ප්ලට්ෆොර්ම් පාවිච්චි කරන්නේ කුමන වයසක පිරිසක්ද යන්න දැනගැනීමට කැමති.
meex Well-known member Jun 20, 2021 1,017 952 113 Feb 1, 2023 #1 වැඩියෙන් ඩිජිටල් ප්ලට්ෆොර්ම් පාවිච්චි කරන්නේ කුමන වයසක පිරිසක්ද යන්න දැනගැනීමට කැමති.
Cenon Well-known member Feb 25, 2011 7,056 8,895 113 Cenon cenon.com Feb 1, 2023 #2 oka danagena uba mokadda karanna yanne?
Stimulus mind Well-known member Feb 27, 2021 31,008 153,059 113 Feb 1, 2023 #3 Solo Rider is Close to a century. Reactions: kinkon
meex Well-known member Jun 20, 2021 1,017 952 113 Feb 1, 2023 #4 Cenon said: oka danagena uba mokadda karanna yanne? Click to expand... Special deyak na machan. education purpose only.. api wadiyen interact wenne & api deyak ahala danaganne mona wage crowd ekakinda kiyana eka danaganna asai. meke school yana ayage indan retired aya dakwa kattiya athineh
Cenon said: oka danagena uba mokadda karanna yanne? Click to expand... Special deyak na machan. education purpose only.. api wadiyen interact wenne & api deyak ahala danaganne mona wage crowd ekakinda kiyana eka danaganna asai. meke school yana ayage indan retired aya dakwa kattiya athineh
xVOLDYx Well-known member Nov 25, 2020 3,094 8,200 113 ඩොටේ Feb 1, 2023 #7 fb වගේ නම් වයස 16-25 අතර අය වැඩියි. මේකේ බහුතරයක් active ඉන්නෙ 25 ට වැඩි අය වෙන්න ඕනි
kinkon Well-known member Aug 5, 2007 115,990 2 116,137 113 Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ Feb 1, 2023 #8 Done Reactions: Stimulus mind