ඔබ සහය දක්වන්නේ ඉරානයටද, ඊශ්‍රායලයටද ? මනාපය පළ කරන්න..❌

ඔබ සහය දක්වන්නේ ඉරානයටද, ඊශ්‍රායලයටද ? මනාපය පළ කරන්න..❌


  • Total voters
    202
  • Poll closed .

Candid-B

Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,401
    1
    62,035
    113
    Mother Earth
    ඔබ සහය දක්වන්නේ ඉරානයටද, ඊශ්‍රායලයටද ? මනාපය පළ කරන්න..❌

    ශ්‍රායලය සහ ඉරානය අතර පවතින යුධමය තත්වය ශ්‍රී ලංකාවේ අනාගතය තීරණය වීමට බලපායි. යුද්ධයෙන් ඊශ්‍රායලය ජයග්‍රහණය කළහොත් ඔවුන් ශ්‍රී ලංකාව යටත් කරගන්නවා සේම ඉරානය ජයග්‍රාහානය කළහොත් ඔවුන් ශ්‍රී ලංකාව යටත් කර ගනී. එසේ හෙයින් ඔබ කැමති කවුරුන් ජයග්‍රහණය කරනවාටද ? ඔබ සහය පල කරන්නේ කුමන රටකටද ? මෙම ඡන්ද විමසීමේ අවසන් ප්‍රතිඵලය දවස් දෙකක් ඇතුළත තීරණය වන බවත්, ඡන්ද වීමසීමෙන් ජයග්‍රහණය කරනු ලබන රට සඳහා ශ්‍රී ලංකා ගුධ හමුදාවෙන් රණවිරු රෙජිමේන්තු තුනක්(පාබල, ගුවන්, නාවුක) යුධ වැදීම සඳහා ලංකාවෙන් පිටත් කර හරිනු ඇත. එසේ හෙයින් බුද්ධිමත්ව ඔබගේ මනාපය ලබා දෙන්න. 🤷‍♂️ 🎖️🎖️🎖️

    -ශ්‍රී ලංකා ගුධ හමුදාව
     

    Mr.Wikirana

    Well-known member
  • Jun 28, 2023
    4,594
    10,429
    113
    44
    Living in an Atom
    :love::love::love::love::love::love:
    296963.jpg
     

    ThadiPollenCepaDenawa

    Well-known member
  • Apr 11, 2025
    2,821
    5,085
    113
    පයියාගල
    උඹ දැන් අපිට මොකක්ද කරන්න කියන්නෙ? "අනේ ගහගන්න එපා" කියලා උන්ට කියන්න කියලද? 🥴 🥴
    ගෑනිව දෙන්නම් ගහන්න එපා... කියපන්

    උබට හෙන ආතල් එකක් තියෙයි නෙහ් ගෑනිට ආමිකාරයො වටවෙලා හුකද්දි
     
    • Angry
    Reactions: Candid-B

    Draco Malfoy

    Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.
    ගහන්නේ ඉරාන තෙල්. ඒත් පුක දෙන්නේ ඊශ්‍රායලයට. 🥴

    BTW ඉරාන කෑලි පට්ට ලස්සනයි.
    iran oil enne naneda bn US sanction nisa? sapugaskanda tath iran murban oil ganna bari nisa uae produced murban oil neda dan genne?
    mona oil eka unath oil ganan yai dan wedi wage o_O
     
    • Love
    • Like
    Reactions: NRTG and Candid-B

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,946
    11,379
    113
    ගහන්නේ ඉරාන තෙල්. ඒත් පුක දෙන්නේ ඊශ්‍රායලයට. 🥴

    BTW ඉරාන කෑලි පට්ට ලස්සනයි.
    මර්වින් සිල්වාගෙ පුතා මාලක සිල්වා බැන්දෙ ඉරානියන් ගැනියෙක්. අරු එවුනාට කොහොමද ගියෙ සින්හල කම බෞද්දකම පෙන්න පෙන්න
     

    SimMaster

    Well-known member
  • Dec 16, 2015
    9,881
    13,159
    113
    iran oil enne naneda bn US sanction nisa? sapugaskanda tath iran murban oil ganna bari nisa uae produced murban oil neda dan genne?
    mona oil eka unath oil ganan yai dan wedi wage o_O
    UAE වලට තෙල් එන්නේ කොහෙන්ද කියලා හොයල බලපන්. නැත්තන් මොකටද ඉරානෙයි ඊශ්‍රායලෙයි කෙලගද්දී තෙල් වැඩි වෙන්නේ?

    මර්වින් සිල්වාගෙ පුතා මාලක සිල්වා බැන්දෙ ඉරානියන් ගැනියෙක්. අරු එවුනාට කොහොමද ගියෙ සින්හල කම බෞද්දකම පෙන්න පෙන්න
    ඉරාන කෑලි ලස්සනයි බං. ලෝයල් කෙල්ලෝ. මරු සැප කදන්. වාවන් නෑ මොනා හරි උනොත් නම් :(
    ------ Post added on Jun 14, 2025 at 8:11 PM
     

    Draco Malfoy

    Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.
    UAE වලට තෙල් එන්නේ කොහෙන්ද කියලා හොයල බලපන්.
    sanctions nisa machan ewa ganna puluwan russia, china, north korea wage witharai mama danna tharamata.
    un sell karana ewanam iranian oil wenna puluwan. but uae, qatar, saudi walin iranian oil ena posibility eka adui sanctions walata respect karana nisa.
    නැත්තන් මොකටද ඉරානෙයි ඊශ්‍රායලෙයි කෙලගද්දී තෙල් වැඩි වෙන්නේ?
    eka wadiwenawa bn kohen awath, russian oil, lng pawa ganan wadi wei bn. hama ekama chance eka awama price wadi karanawa.

    @Dharatha any idea of this machan? uae murban oil enneth iranian oil mada? uae un resell karana eka witharada karanne iranian oil?
     
    • Love
    • Like
    Reactions: NRTG and Candid-B