
Ado USD 800000k hoyanna LKR1M job ekak awurudu 25 kata wada karanna ona..kapila chandrasenaya bellen ellune ay kiyala dan clear
![]()
ජෙප්පොන්ගෙ බඩු ඇවිල්ලා. අවුරුදු දෙකක් තිස්සෙ අතේ ගහල ගහල අද තමයි බඩු ඇවිල්ල තියෙන්නෙ. තව පැය කීපයයි climax එක තියෙන්නෙ. පස්සෙ අර බඩු ගියාට පස්සෙ එන හැඟිම එන්නෙ. අපරාදෙ නාමල්ව හිරේ දාන්න මහන්සි වුණේ කියල කියයි.![]()
![]()
itin bung airbus eken dila tiyenneAdo USD 800000k hoyanna LKR1M job ekak awurudu 25 kata wada karanna ona..
Sakkili hatta.. okunwa at deken ellanna ona . Sakkili pawule serama properties seize karanna tiyenne owa oppu unot...

itin bung airbus eken dila tiyenne![]()
නාමල් ගෙ 2029 කැම්පේන් සින්දුවjepponta nam badu widinna athi. dan ponna biyyonta pluwan namal ponnayawa eliyata ganakan athe gahanna![]()
Umba saapa kare business kaarayo haraha gatta hindada?Itin ban direct ganna tibba neh oka business karayo lawwa undiyal karanne natiwa..